Mä oon kylmä ihminen

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

nii.

Mä oon kiinnostunu vaan rahasta ja kauniista naisista. Tässä järjestyksessä. Ja mikä tässä eniten vituttaa, niin on se ettei mulla oo kumpaakaan.

Jäätävää.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Kommentit (111)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tässä asiassa mä oon rehellinen. Mutta en sit juuri muussa.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ratkeeko mun onglemat, jos nostan naiset tärkeämmäksi kuin rahan?

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009
Saw
Ratkeeko mun onglemat, jos nostan naiset tärkeämmäksi kuin rahan?

-todennäköisesti raha nousee siinä tapauksessä entistä tärkeämmäksi.

Mikä sinusta muuten tekee kylmän?Sinähän tunnet jotain.Sinä elät!

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
RaahenTiikeri
Mikä sinusta muuten tekee kylmän?Sinähän tunnet jotain.Sinä elät!
Mä en oo kiinnostunut ihmisistä, vaan niiden rahoista tai ulkonäöstä. Kaverit valitsen vaan sillä, onko niiden kautta saatavissa rahaa tai muita hyödykkeitä.

Entisellä muijalla alko tissit roikkua, ja muutenkin rupsahti, niin en enää pystyny oleen sen kanssa.

Vissiin empatia on yks asia, mitä mulla ei ole vähääkään. Ironiaa ja vittuilua olis tarjolla.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008
Pacanus Rusticanus
Autismikirjoon kuuluva lievä asperger syndrooma? Vois kokeilla selvittää. Kallonkutistajat on aika epeleitä löytämään syitä.

Saisit sinäkin muotidiagnoosin. Siihen vielä työpaikkakiusaamista ja homous niin oletkin huipputrendikäs.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Asperger kuulostaa trendikkäältä. Ja homouskin onnistuu. Eilen tapasin sellasen komean raksapojan. Oi joi!

Mulla on kokemusta koulukiusaamisesta ja hyvistä selityksistä reksin edessä. Pitäiskö nyt mun vuorostani olla kiusattava?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Minäkin olen kylmä ihminen. Kaipaan seuraa hölöttämiseen ja haluan jakaa vaikkapa kauniin päivän luonnossa miehen kanssa, seksikin kiinnostaa varmaan taas joskus, mutta EN halua kiehnätä kokoajan toisessa ihmisessä kiinni enkä herran tähden halua että hän nuohoaa minussa. Oksennan varmaan jos luen vielä yhdenkin parinhakuilmoituksen jossa kaivataan nallekarhun kainaloon jotain mukavaa ja söpöä naista, halutaan "pusutella" ja muuta tällaista lääp lääp. On se nyt perkele jos vielä nelikymppisenäkin pitäisi jatkuvasti nuoleskella ja lääppiä jonkun kanssa. Tai siis vaikeahan sitä olisi nyt aloittaa kun ei ole juuri koskaan aiemminkaan harrastanut.

Onko sitten kaikkien pakko roikkua toisissaan kiinni kuin apinat? Jos ei halua roikkua niin eristä itsesi? Ihanko totta?

Niinno... halaaminen onnistuu kyllä, jos ei aleta kourimaan siinä samalla.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Emännän perseen hipelöinti on ihan ok ajanviete kun on tylsää. Kuten vaikka kassajonossa. Mitä parhain keino hankkia muijan ja yleisön pahennus.

Mutta sitten joku muijan pystyssäpitäminen, kun tää koittaa kipittää korkokengillä liukkaalla kadulla... voi helvetti mitä noloa puuhaa! Vois eukko käyttää ihan oikeita kenkiä! Ja muutenkin hidas akkamainen löntystely Kun jonnekin mennään, sinne sit mennään eikä lonnita.

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009

"Onko sitten kaikkien pakko roikkua toisissaan kiinni kuin apinat? Jos ei halua roikkua niin eristä itsesi? Ihanko totta?"

-aika ääripäät tuossa kyllä tuli.Ei meidän parisuhteessa ainakaan roikuta koko ajan toisissa kiinni kuin apinat.Eikä kumpikaan oleta toista ihmiseksi,jonka pitäisi eristää itsensä ihmisten ilmoilta näkymättömäksi.
Asutaan saman katon alla.Oletetaan,että seksiä saadaan toisiltamme ja annetaan vain toisillemme.Osataan olla eri huoneissakin pitkiä aikoja puhumatta,mutta iloisina siitä,että se toinen on siinä toisessa huoneessa.

Kai sitä kaikenlaista irtotavaraa on tarjolla,varsinkin naisille,mutta toisaalta ihmisellä kun on tapana kiintyä.En tarkoita,että ihminen on kylmä,jos se haluaa Sitä sormea napsauttamalla Häneltä
,mutta tosi elämässä kun se Hän taitaa aika useasti haluta sen toisen ihan emotionaalisestikin läheiseksi.elämän yhdeksi kiintopisteeksi.

Hoi
Seuraa 
Viestejä431
Liittynyt31.8.2010
Rousseau
Minäkin olen kylmä ihminen. Kaipaan seuraa hölöttämiseen ja haluan jakaa vaikkapa kauniin päivän luonnossa miehen kanssa, seksikin kiinnostaa varmaan taas joskus, mutta EN halua kiehnätä kokoajan toisessa ihmisessä kiinni enkä herran tähden halua että hän nuohoaa minussa. Oksennan varmaan jos luen vielä yhdenkin parinhakuilmoituksen jossa kaivataan nallekarhun kainaloon jotain mukavaa ja söpöä naista, halutaan "pusutella" ja muuta tällaista lääp lääp. On se nyt perkele jos vielä nelikymppisenäkin pitäisi jatkuvasti nuoleskella ja lääppiä jonkun kanssa. Tai siis vaikeahan sitä olisi nyt aloittaa kun ei ole juuri koskaan aiemminkaan harrastanut.

Ei tämä susta kylmää tee. Kummallisia ne on ne pariskunnat jotka kokoajan haluaa nuohota toisissaan kiinni. Ja etenkin julkisilla paikoilla lääppiminen ja nuoleskelu on mauttomuuden huippu. Mä tunnen ihan oikeasti fyysistä pahoinvointia kun näen sellaista. Edes televisiossa. Ja sellainen typerä lässyttely toiselle on ihan turhaa ajan kulutusta. Enkä mä oo silti kylmä. Vai olenko..?

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Mäkin olin nuori ja cool, nyt enää ja. Pitäs laihduttaa ja ruveta taas harrastaa jotain. Sitten olisin taas cool. Jos vuodenvaihteessa pistäs vireille. Asennetta sitte pitäis kerätä tää loppuvuosi. Viddu, se oliskin hienoo. Rahaa ja omaisuutta ja olis vielä coolkin. Lähenkin tästä samoin tein lenkille.

l

- Ubi bene, ibi patria -

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Gyyd. Tuo RaahenTiikerin perhe-elämä oli juuri sitä mihin itsekin olin tottunut ja olisi kyllä mainiosti kelvannut minulle vaikka loppuelämäni. Toinen osapuoli sitten kai halusi hullaantua syystä mistä hyvänsä ja siihen loppui se suhde.

Kun en itse tunne mitään tarvetta yhtäkkiä alkaa leikkiä kiimaista teiniä niin jotenkin tympii ne ilmoitukset mitä tulee vastaan kun hakee kumppania. En minä mikään vanhus ole, mutta se mitä kaipaan kumppanilta on pääasiassa henkinen yhteys, ei väkinäinen jatkuva lääpylääpy. Ei se miehen keho varsinkaan niin ihmeellinen ole että sitä jaksaisi kokoajan olla räpläämässä, ja tuskinpa omanikaan. Sitäpaitsi seksuaalinen lataus mielestäni ei nouse tarpeeksi korkealle koskaan jos sitä ollaan vähän välistä purkamassa pikkuhiljaa olemattomiin.

Sopiva välimatka pitää kiinnostuksen yllä.

Jaa-a. Mistäköhän sitä löytyisi järjissään olevia siedettävän näköisiä miekkosia joille ei tarvitse leperrellä kuin aivovammainen. Ei ainakaan niistä nettideiteistä joita olen käynyt läpi.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä oon tässä ootellu, että eksä soittelis, jotta päästäis riitelemään.

Meillä olis vielä PALJON kaiveltavana. Ei tää juttu näin sais mennä, että mä jään luovuttajan asemaan. Viimeks nimittäin lopetin jutun kesken mehukkaan riidan.

Tekis mieli taas raivota ja haukkua se ämmä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat