Mainostauot samaan aikaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko muut huomannu miten kaikki mainostauot peruskanavilla on nykyään tasan samaan aikaan? Kun tauolla katsoisi mitä muilta kanavilta tulee, niin muillakin on aina tauko menossa. Joko siellä on äijä painamassa taukonappia kun kilpailija menee tauolle, tai sitten niillä on joku sopimus.

Kommentit (5)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Ne on ajastettu kanavien välillä. Joskus vuonna kivi ja kirves kun analoginen satelliittivastaanotto oli nykyaikaa, oli systeemi jo maailmalla käytössä ja mainoskatkot helposti puolituntisia. Suomessa kaikki jutut nyt vaan laahaa neljännesvuosisadan jäljessä länsimaista.

Saakeli kun uusi musiikkikin piti muinoin nauhoittaa kommunistisen Puolan Radio Warszavasta, kun se soi siellä 6 kk ennen kuin levitys ulottui Suomeen. Siis ennen kuin Sankarillinen Puna-Armeija miehitti Puolan 70-luvun lopulla ja löi joksikin aikaa lapun Radio Warszavan luukulle. Tuli muuten suorana lähetyksenä kun neuvostosotilaat tulivat läpi ovien studion keskeyttämään väkivalloin radiolähetyksen suojellakseen sosialismin jaloa aatetta vapaalta sanalta.

- Ubi bene, ibi patria -

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä en katso mainoksia.

Joko 3D-mainokset on yleistynyt? Hiuskiinnemainoksessa suihke olis hieno nähdä 3Deenä.

Samoin Dressmannin mainoksen Batistiinikävely.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
Saw
Mä en katso mainoksia.

Joko 3D-mainokset on yleistynyt? Hiuskiinnemainoksessa suihke olis hieno nähdä 3Deenä.

Samoin Dressmannin mainoksen Batistiinikävely.

Nii että katellaanko niitä 3d mainoksia joku visiiri päässä josta menee piuhat töllöttimeen? Mulle yritettiin kaupata semmosia. Tuli nauru.

- Ubi bene, ibi patria -

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
ratz
Onko muut huomannu miten kaikki mainostauot peruskanavilla on nykyään tasan samaan aikaan? Kun tauolla katsoisi mitä muilta kanavilta tulee, niin muillakin on aina tauko menossa. Joko siellä on äijä painamassa taukonappia kun kilpailija menee tauolle, tai sitten niillä on joku sopimus.

Selvä salaliitto. Ihmisiä ei päästetä vahingossakaan välttämään mainospläjäystä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Pacanus Rusticanus
Nii että katellaanko niitä 3d mainoksia joku visiiri päässä josta menee piuhat töllöttimeen? Mulle yritettiin kaupata semmosia. Tuli nauru.
Visiiri on vissiin yleisin ratkaisu. Mediatekniikan hihhulit tästä saarnaa päivät pitkät. 3Dee! Normaalitkin lähetykset telkkarin softa voi koittaa vääntää 3Deeksi.

Mutta olis se elämys katsoa MTVeeltä hiphop-perseenlätkytystä 3Deenä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Uusimmat

Suosituimmat