"Sorry, You are blocked by admin..."

Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Näitä madonlukuja sain eteeni yrittäessäni äsken lähettää tästä Internet-kioskista viestiä eräälle Sangen Korkealentoiselle Kuldurellille keskuslupalstalle. Ajattelin ensin, että olin kirjoittanut sinne jotain palstan henkeen sopimatonta ja tullut aiheesta blokatuksi. (OK, tämä ei olisi uutta minulle mutta mielestäni ansaitsisin varoituksen ennen porttikieltoa!!!!)
Minuun meni , ja kokeilin kirjoittaa palstalle kirjautumatta. (Tuolle sivustolle voi osallistua rekisteröitymättä!) Mutta samat madonluvut tulivat eteeni, vaikka ohjelma ei voinut tietää, piruilenko minä vai pottuileeko joku muu samalle koneelle tullut. Onko niin, että koko tämä IP-osoite on bannattu tuossa keskustelustossa? Moinen ei ihmetyttäisi, sillä näille laitteille voi tulla kuka vain, anonyymisti, kontrollitta.

Kommentit (2)

Vierailija
Piru Naiseksi
Onko niin, että koko tämä IP-osoite on bannattu tuossa keskustelustossa? Moinen ei ihmetyttäisi, sillä näille laitteille voi tulla kuka vain, anonyymisti, kontrollitta.

Todennäköisesti juuri tuosta on kysymys.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Uteliaisuuttani lähetin mainitun keskustelupalstan ylläpitäjän palautelomakkeen kautta kysymysen bannaus-asiasta. Odottelen, arvelenko oikein vai jätetäänkö sykymykseni huomiotta.

Uusimmat

Suosituimmat