Youtube ja pakkomainokset!

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Youtube ja pakkomainokset!

Nyt ne on säätäny niin, että videoa ei välttämättä näe ollenkaan, jos blokkaa mainokset Adblockilla. Miten saadaan youtube uskomaan, että mainos näkyy vaikka ei näykkään?

Mitenkäs mainokset nyt kierretään?

Millaisia eri mainosmuotoja niillä on? Nyt videon päälle pomppii ainakin ruutu, jossa näkyy Elisa Viihteen / Pikavippien mainostekstejä ja linkki Google-mainoksiin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Voitko antaa jonkin esimerkkivideon, jossa tuollaista on?
Itsellä ei ole tuollaista vielä onneksi tullut vastaan, vaikka on Adblock Plus käytössä

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
UngodlyFreak
:shock:
Itsellä ei ole tuollaista vielä onneksi tullut vastaan, vaikka on Adblock Plus käytössä
Tuntuu olevan mainoksia videoissa, jossa katsojia on vähintään satoja tuhansia. Vaikkapa http://www.youtube.com/user/ijustine#p/u/31/jaZ5KBQNTx8 . Aikajanalla on keltainen viiva, jonka kohdalla videon päälle tulee Pikavippimainos.

Nuo mitä olen nähnyt, on Google-mainoksia. Joten ne vaihtelee käyttäjittäin.

Vierailija
Saw
UngodlyFreak
:shock:
Tuntuu olevan mainoksia videoissa, jossa katsojia on vähintään satoja tuhansia. Vaikkapa http://www.youtube.com/user/ijustine#p/u/31/jaZ5KBQNTx8 . Aikajanalla on keltainen viiva, jonka kohdalla videon päälle tulee Pikavippimainos.

Nuo mitä olen nähnyt, on Google-mainoksia. Joten ne vaihtelee käyttäjittäin.

Kyllä tuo ainakin minulla näkyi ilman ongelmia

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mutta näkyykö teillä se mainos? Jos ei, se voi tulla jossain muualla vastaan...

Vierailija

Ei näkynyt mitään mainoksia tai keltaisia viivoja. Siis niin kuin sanoin "ilman ongelmia"

Ainoa ongelma oli itse video, joka oli ihan hirveetä paskaa

Vierailija

Toisaalta, onhan se aika turhaa valittaa YouTuben "pakkomainonnasta", kun ilman mainoksia ei olisi koko YouTubea Mutta kyllähän tuollainen silti vituttaa, jos omalle kohdalle sattuu

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
UngodlyFreak
Toisaalta, onhan se aika turhaa valittaa YouTuben "pakkomainonnasta", kun ilman mainoksia ei olisi koko YouTubea Mutta kyllähän tuollainen silti vituttaa, jos omalle kohdalle sattuu
Näinhän se tietenkin on. Noista mainoksista ei vaan ole mulle mitään hyötyä. En tarvii pikavippiä, vaan lottovoiton!

Mä voisin maksaa Youtuben käytöstä 4,99 $ kuussa, jos sillä sais mainoksettoman version, ja etuoikeuden kaistankäytössä HD-videoille.

Vierailija

En oo juutuubissa mainoksia nähny ikuna, mutta ruuti.fi:n katsominen loppu kun n. kuukausi sitten yhtä ohjelmaa katsoessa pamahti neljännet mainokset alta 12 minuutin. Jumaleizön! olin jo siihenkin mennessä nähny jo enemmän mainosta kuin ohjelmaa.

Vierailija

Ei tullut tuossa videossa, enkä kyllä muista muuallakaan nähneeni videon päälle tulevia mainoksia. Poislukien toki nuo, mitä viestilaatikoita, linkkejä yms. itse videon julkaisijat ovat tarkoituksella sinne laittaneet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat