Vetämisvoima

Seuraa 
Viestejä209
Liittynyt21.8.2010

Tuli mieleen, että miksi minä vedän kaljaa kuib sieni?

No lisäksi semmosta, että miksi sähkövaraus + on paikallaan ja varaus - liikkuu plussaan päin?

Ei sillä ettenkö minä tietäisi kaljan suuntaa, vaan tiedättekö te sähköstä mitään?

Ja toki tiedän, elektroni liikkuuu plussaan päin jne. Mutta mikä vidu saa ne sinnepäin liikkumaan?

Viisaita vastauksia kiitos!
Tai ei vastauksia ollenkaan

Kas lempijuomaani, Alkoholia!

Kommentit (1)

Vierailija

no tokihan elektroni on positiiviseen varaukseen päin ja onhan se luonnon reaktio että talvella tulee lunta yms. hienoa kontrastia mistä media-alakin tykkää
mutta kyllä varmaan siitä syystä että elektroni ottaa tietyntyylistä kitkaliittoa (ainakin itse luotan siihen että atomeilla on erityylinen tapa vastaanottaa, lähettää ja siinä välissä reagoida tietyllä tavalla tähän tapahtumaan!siis kvarkit ovat erilaisia.
ja kitkaliitosta sen verran että tapahtumasarjat ovat omanlaisessa tasapainossaan alkuaineittain siis tämä magneettisuus on erilaista piireittäin siis kaikki ei sovi yhteen...
mutta tämän tasapainon säilyttääkseen on oltava jonkin verran protonisuutta aina välillä santsattava...

isomittakaavasta no miksei sitten Suomessa suoraan tule syksyllä talvi ja kevät... niin täytyy sanoa se olisi optimaalinen tilanne...

voihan ihminenkin oppia varmuutta kalliosta... eli elollinen liikkuu tavallaan luonnetta hakien
johonkin joka hakee varausta... ^^ mukavaa kaljan juontia... itse en ole h2o molekyyliä pidemmällä joten vähän hirvittää!

Uusimmat

Suosituimmat