t.ok

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

no toisaalta asiat on miten päin ne rakentuu aivotasoilla.
ihmisillä pakkaa asiat aivoihin ihan eri tavalla
esim. peruskoulu-lukio--> reitin valinneet usein jäsentelevät tietoa ihan perille asti pitkittäismuistiin sillensä lukumuodossa. toisaalta se voi olla ääntä, kuvaa...
itse luotan kokemaani ja palaan ulkotodellisiin tiloihin silmästä muistiin tallentuneiden kuvien ansiosta.
dokumentaariset, media-alan ja taiteelliset ihmiset varmasti toimivat hyvin pitkälle näin.
puhutaan oloista joihin mieli palaa....
tehdään paljon jäsentelyä esim. musiikin ja kuvan parissa aikajanoilla
jos mietitään aivotasoja olen harvemmin monologinen
sitä ei pidetä enää hulluutena kuten joskus aijemmin. toisaalta välillä näkee miten psyyke avaa ovia kuin korttitalosta eli mieli jakaantuu uusiksi käytäviksi...
Nykyään hiljaisuutta ja kognitioa ainakin koodauspiireissä arvostetaan.
ja behaviorismikin on muuten saanut ihan uusia määreitä.

sanon menneisyyteen palaaminen on tärkeää ja hyödyllistä
jos miettii vaikka on ikäänkuin avannut linkkejä tai löytänyt sellaisia ajatuksen juoksusta
niin on hyvä tulevaisuudessa perehtyä niihin jossei ole ehtinyt

se tavallaan ei poissulje aikakäsitystämme, ainostaan linkittää asioita pois ulkotodellisesta.
tämä voi olla vihje sellaiseen pettämättömään logiikkaan kuin yhteen asiaan kerrallaan perehtyminen.

itse koin LSD:tripillä jotain senkaltaista kuin olo vuodessa 2012. Sitten keskustelin erään azteekin kanssa joka oli Nibirua tarkkaillessaan antanut rakkautensa palon siirtää hänet ystävyyslayerilta... tämä kuulostaa vähän nörtiltä... mutta
se oli virhe sinäänsä toivoa Nibirun törmäävän Maahan... koska siten tämä koodi pätisi ellei sitä muutettaisi... sitä ei tietenkään tule debugata ellei optimoi...

aikamatkustus on hauskaa teleportaalisesti...
jos luottaa kaikkien yhteiseen kognitioon tulee muistaa että c-kasetti ei ole koko psyyke
(mistähän lie johtunut... se on vaan mediaa)
ja ettei kelaa edestakaisin jos muut kelaavat sitä
vaan huomioi teleportaaliset kyvyt ... eli ikäänkuin siirtäisi mediassa suoraan kursoria...
toisaalta koin tämän azteekin avaavan todellisuusportteja neljänteen ulottuvuuteen myöhemmin jopa uskalsin liukua sinne...

kerro kokemuksestasi ystävä!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat