Näin nainen testaa miestä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nainen alkaa melko heti tapaamisen jälkeen testaamaan miestä, onko hän kiltti, alistuvainen jne. Esimerkiksi kokeilevat, että saavatko miehen "palvelemaan" heitä jossakin pikku asiassa. Jos mies tottelee, niin jatkavat sitä. Jos mies alistuu jatkamaan, niin todennäköisesti menettää naisen kunnioituksen. Siitä seuraa, että joko mies pannaan tossun alle, tai ulkoruokintaan.

Mä kerran tapasin naisen, joka tuollaista kokeili. Erehdyin kerran..pari auttamaan/palvelemaan esim että: "anna lehti pöydältä" jne. Sitten myöhemmin kuulin häneltä marinaa, että kun tottelitki häntä!

Sitten seuraava nainen taas yritti ihan samaa temppua. Esim laita TV auki. Laitoin kun olin TV:n vieressä. Sitten kohta yritti, että anna hänen kännykkä pöydältä. Mä sanoin että ota ite. Tuli tällainen nolo tilanne hänelle, minkä itse aiheutti. Sen jälkeen ei enää yrittänyt. Ehkä sain hänen kunnioituksen.

Mitä naisen pään sisällä liikkuu?

Sivut

Kommentit (137)

Vierailija

Ei välttämättä ole kyse testaamisestakaan, jotkut vaan ovat komentelevaisia, mutta eivät komenna, jos toinen ei tottele.

Vierailija

Voi faq.

On se vaan niin surullista.

Tiedoksesi: parisuhde on molemminpuolista avuliaisuutta. Sanon yli kymmenen vuoden avioliiton (ja sitä edeltäneen seurustelusuhteen ja kihlauksen) perusteella. Molemmat pyytävät ja saavat tuollaisia pikku palveluksia. "Antaisitko sen lehden?" "Kyllä, kultaseni." "Avaatko minulle tämän purkin, koska sinulla on paremmat näpit?" "Tietysti." "Tuotko pyyhkeen, kun unohdin?" "Tässä, nuppu." "Veisitkö roskat mennessäsi?" "Pahus, olisi pitänyt huomata itse."

"Haluatko teetä? Keitän juuri, tuonko mukillisen?" "Oletpa kiltti." "Vaihdatko alushousut, panen juuri pyykin pyörimään?" "Viidessä minuutissa." "Anna kun kannan sen kassin." "Ei väliä, mutta pitele vähän ovea auki." "Älä lähde raahaamaan sitä ostoskassia, maksan vain taksin." ´"Älä kulta höpsi, selviän ihan hyvin." "Ei kun ihan totta, odota nyt, et sinä jaksa." "Voi kiitos, kulta."

Onko äitisi passannut sinut liian hyvin? Kuoritko perunat itse? Onko hellyys unohtunut - ja kohteliaisuus? Voi näitä.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
faq
Nainen alkaa melko heti tapaamisen jälkeen testaamaan miestä, onko hän kiltti, alistuvainen jne. Esimerkiksi kokeilevat, että saavatko miehen "palvelemaan" heitä jossakin pikku asiassa. Jos mies tottelee, niin jatkavat sitä. Jos mies alistuu jatkamaan, niin todennäköisesti menettää naisen kunnioituksen. Siitä seuraa, että joko mies pannaan tossun alle, tai ulkoruokintaan.
no tyhmähän nainen on, jos levittää vaan jalkansa kelle tahansa, jolla riippuu siitin. täytyyhän ihmiseen tutustua ja, jos nainen suorittaisi testejään avoimesti niistä miehelle kertoen niin 95% ellei 100% miehistä alkaisi toimia omaksi edukseen testien aikana, mutta toiminta voisi muuttua radikaalisti seurustelun jatkuessa..
faq

Mä kerran tapasin naisen, joka tuollaista kokeili. Erehdyin kerran..pari auttamaan/palvelemaan esim että: "anna lehti pöydältä" jne. Sitten myöhemmin kuulin häneltä marinaa, että kun tottelitki häntä!
ehkä jossain määrin epätasapainoinen nainen, kun kertoi mitä teit väärin. useimmat testaavat ja häipyvät, jos teet jotain väärin kertomatta mitä teit väärin.
faq

Sitten seuraava nainen taas yritti ihan samaa temppua. Esim laita TV auki. Laitoin kun olin TV:n vieressä. Sitten kohta yritti, että anna hänen kännykkä pöydältä. Mä sanoin että ota ite. Tuli tällainen nolo tilanne hänelle, minkä itse aiheutti. Sen jälkeen ei enää yrittänyt. Ehkä sain hänen kunnioituksen.
et vaan yhden lisäpisteen potentiaalisena kumppanina, jota ei merkitä mihinkään.
faq

Mitä naisen pään sisällä liikkuu?

riippuu täysin naisesta. liian monen päässä kumminkin varsin merkityksettömät asiat kuten ulkonäkö, muoti, saippuasarjat ja naistenlehdet.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
Mette
Voi faq.

Tiedoksesi: parisuhde on molemminpuolista avuliaisuutta. Sanon yli kymmenen vuoden avioliiton (ja sitä edeltäneen seurustelusuhteen ja kihlauksen) perusteella. Molemmat pyytävät ja saavat tuollaisia pikku palveluksia. "Antaisitko sen lehden?" "Kyllä, kultaseni." "Avaatko minulle tämän purkin, koska sinulla on paremmat näpit?" "Tietysti." "Tuotko pyyhkeen, kun unohdin?" "Tässä, nuppu." "Veisitkö roskat mennessäsi?" "Pahus, olisi pitänyt huomata itse."

"Haluatko teetä? Keitän juuri, tuonko mukillisen?" "Oletpa kiltti." "Vaihdatko alushousut, panen juuri pyykin pyörimään?" "Viidessä minuutissa." "Anna kun kannan sen kassin." "Ei väliä, mutta pitele vähän ovea auki." "Älä lähde raahaamaan sitä ostoskassia, maksan vain taksin." ´"Älä kulta höpsi, selviän ihan hyvin." "Ei kun ihan totta, odota nyt, et sinä jaksa." "Voi kiitos, kulta."

Onko äitisi passannut sinut liian hyvin? Kuoritko perunat itse? Onko hellyys unohtunut - ja kohteliaisuus? Voi näitä.

Minä oon ollut aina aika höveli passaamaan..
Siitä on seurannut sitä että passattavia on riittänyt..

Ei kannata liikaa passata ja jos huomaa että toinen ei ole avulias niin mitä sellaista riesakaseen ottaa, oli sitten mies taikka nainen.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
Pönni
Miten se sukupuoleen liittyy jos on meneillään pilallepassattujen ainutlaps-syndroomaisten aikakausi?

sukupuolilla on erilaiset tottumukset, jotka evoluutio on muokannut satojen tuhansien vuosien aikana. pilallepassattujen aikakausi ja naisten suorittamat testit eivät liity millään tapaa toisiinsa, naiset suorittivat testejään jo kauan ennen pilallepassattujen aikakautta.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
taucalm
no tyhmähän nainen on, jos levittää vaan jalkansa kelle tahansa, jolla riippuu siitin. täytyyhän ihmiseen tutustua ja, jos nainen suorittaisi testejään avoimesti niistä miehelle kertoen niin 95% ellei 100% miehistä alkaisi toimia omaksi edukseen testien aikana, mutta toiminta voisi muuttua radikaalisti seurustelun jatkuessa..

Oliko siinä jotain näkymätöntä salakirjoitusta missä leviteltiin jalkoja?
Ja.. miks miehiä pitäis muka testata?
Eikö vakavampiin suhteisiin päädytä vasta n. 18v:n iässä ja niiden vuosien aikana on jo opittu kotoa, koulusta, kyliltä, netistäkin asialliset käytöstavat, muiden ihmisten tasapuolinen kohtelu, jne.

Ei kai jalkoja tarvitse levitellä saadakseen asiallista kohtelua?

Onko ne faq:n kokemukset edes mitään testejä?
Täällä tuntuu pyörivän käsittämätön määrä vainoharhaisia nuorukaisia, epäluuloisia ihmisiä, jotka kuvittelee että kaikki sosiaalinen kanssakäyminen on tarkotushakuista kiusantekoa, kilpailua, testiä, yms. Ikäänkuin ei ois tahattomuutta, osaamattomuutta, haitallista tai epähyödyllistä käytöstä ihan vaan siks kun ihmiset on ihmisiä.

Tolkuton epäluuloiusuuskin on haitallista käytöstä.
Tahatonta tosin ja siitä voi poisoppia monella lailla. Kukin sitten löytää sen oman ulospääsynsä kun havahtuu olevansa vähän "kipee" päästään. Lykkyä!

Vierailija
taucalm
Pönni
Miten se sukupuoleen liittyy jos on meneillään pilallepassattujen ainutlaps-syndroomaisten aikakausi?

sukupuolilla on erilaiset tottumukset, jotka evoluutio on muokannut satojen tuhansien vuosien aikana. pilallepassattujen aikakausi ja naisten suorittamat testit eivät liity millään tapaa toisiinsa, naiset suorittivat testejään jo kauan ennen pilallepassattujen aikakautta.

Jatkakaa te muut, mä en taida viittiä passata kelleen mun hyviä mielipiteitäni just ny..

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009
taucalm
no tyhmähän nainen on, jos levittää vaan jalkansa kelle tahansa, jolla riippuu siitin.

-niin on.Siis tyhmä.Riippuvalla siittimellä kun ei ole paljon virkaa noissa touhuissa.

Vierailija
Mette
Voi faq.

Eiköhän faq tarkoittanut sävyltään erilaista pyytelyä, sellaista ilkeämielistä testailua jossa juurikin pyydetään tekemään jotain jonka voisi jopa helpommin itse tehdä.

Onhan se varmasti aivan erilaista yli kymmenen avioliittovuoden jälkeen, on aivan normaalia että suhteen osapuolet jotka tuntevat toisensa perinpohjin pyytävät tuollaisia pikkupalveluksia. Tai ei se vain pitkässä suhteessa ole tavallista, vaan yleisestikin ihmisten kanssakäymisessä.

Luulen ettet täysin ymmärtänyt mitä faq tarkoitti (tai sitten itse en ymmärtänyt.) Kyllä sen kohdatessaan erottaa, onko se pyytely aitoa vai tuollaista testailevaa. Jos sitä kokoajan napakasti käsketään, on se selvästi testailevaa, jopa ilkeämielistä.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
Pönni
*snip*

no niin ehkäpä se sitten on omaa vainoharhaisuuttani, että kuvittelen naisella olevan taka-ajatuksie, jos hän pyytää ostamaan juoman. omaa vainoharhaisuuttani kuvittelen, että nainen pyytää ostamaan juomaa muodostaakseen ensimmäistä mielikuvaansa arvokkuudestani markkinoilla. vainoharhaisuuttani kuvittelen, että nainen samalla haluaa nähdä minkä kokoisia seteleitä lompakossani on, kuinka monta luottokorttia, onko kuvie lapsista jne...

jokaisen naisen ilme on ollut tähän mennessä näkemisen arvoinen, kun tilaa kaksi jäävettä. eihän nainen toki jäävettä halua, mutta ei ole yksikään käynyt vastaankaan väittämään, kun kertoo ettei alkoholi tee sinulle hyvää ja, että en luonnollisesti halua vahingoittaa sinua.

Vierailija

Kyllä kait se on biologinen pakko, joka saa naisen siten käyttäytymään. Jopa hänen itsensä tietämättä äiti-luonto siellä takana käskyttää koettelemaan, onko miehestä turvalliseksi kumppaniksi jälkikasvua ajatellen.

Olemme sätkynukkeja, kun luonto toteuttaa tarkoitusperiään, eli yrittää saattaa geneettisesti ja luonteeltaan mahdollisimman yhteensopivan parin siittämään jälkeläisiä.

"Vetovoimainen intohimo herää sähkön tavoin, kun molempien tarpeet täyttävät erilaisuudet kohtaavat".

Vierailija

Alla lainattuna pari aika nappiin osunutta kirjoitusta aiheesta:

"Turvallisuuttako sillä löydetään? Tietyllä tavalla on järkeenkäypää, että jos mies ei pysty panemaan naiselleen vastaan, niin pystyykö se panemaan muillekaan?

Sillä etsitään jännitystä ja yritetään luoda eroja miehen ja naisen välille.
Suhteessa alkaa kuitenkin erot tasoittua ja toiseen tottuu jolloin jännite häviää.

Tätä pidetään yllä sitten sillä että nalkutetaan ja papatetaan. Katsotaan alistuuko mies ja jos alistuu niin nainen toteaa että "nyt siitä tuli sitten mulle veli".

Päinvastoin, nainen ei halua olla LIIAN TURVALLISEN miehen kanssa koska se tarkoittaa hänelle tylsyyttä.

Tämä on se naisten peli että miehen pitää olla samaan aikaan kahta ristiriitaista asiaa eli jännittävä mies ja toisaalta tottelevainen koiranpentu/turvallinen nallekarhu. Näitä olotiloja arvotaan sen mukaan millä päällä nainen sattuu olemaan.

Onneksi on joitakin fiksuja naisia jotka ymmärtävät että moinen on lapsellista, mutta valitettavasti tuosta on tullut kuin isorokko joka leviää ettei ihmisille vain tulisi liian kiva ja turvallinen olo suhteessa.

Sen takia pitää hakea draaman kaarta sekä kontrastia suhteeseen testailemalla ja naputtamalla.
Nainen testaa miestä läpi koko parisuhteen. Nainen haluaa oikeasti turvallisuutta ja siksi testataan. Jotkut puhuvat myös nalkuttamisesta. Se on yksi tapa testata onko miehestä mieheksi ja pysyykö mies sanojensa takana eikä nöyristele kämättävän naisen edessä. Naiset alkavat testaamaan enemmän jos mies näyttää nyhverön merkkejä ja myötäilee liikaa naisen mielipiteitä. Jos mies ei osaa olla omaa mieltänsä ja pelkää riitoja eikä pistä vastaan on kaikki seksikkyys kadonnut miehestä sekä turvallisuuden tunne naisesta.
Nainen haluaa tuntea olevansa vastuuntuntoisen ja itsenäisen miehen kanssa joka antaa myös naiselle haastetta. Tämä on ainoa keino miehelle myös pitää nainen halukkaana sillä mikään muu kuin vastuunkierto ja naisen myötäileminen ja puhumattomuus ei voi olla pahempaa seksielämälle noin niinkuin miehen kannalta".

Vierailija

[quote="taucalm"][ no tyhmähän nainen on, jos levittää vaan jalkansa kelle tahansa, jolla riippuu siitin. täytyyhän ihmiseen tutustua ja...

Sitä ei kyllä ihan usein tule levitettyä riippuvalle siittimelle...

BTW, Postaan tästä ketjusta otsikon tuonne väärin luetut -osioon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat