Mites on, Hannu, otetaankos verbaalierä taas?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mites on, lähdetkös tasaselle?

Otetaan viimekertaisen uusinta. Saat sinäkin Da Capon vai mikä revanssi se onkaan. Annoin sinulle viimeksi varmaan liikaa tasoitusta ja tulitkin toiseksi, minä kun tulin vasta toiseksi viimeiseksi.

Samoilla spekseillä vedetään kuin viimeksikin. Hauskaa olla pitää. Saa itse vähän taas tämän Marraskuisen ilmastonmuutosvesikelin vastineeksi aivojen verryttelyä ja ketjun seuraajaatkin vaihteeksi huvitusta kaiken ikävän toisten haukkumisen sijaan.

Kumpikin kirjoittaa lyhyehkön pakinan. Saa se pidempikin olla, kukin taitojensa mukaan. Aikaa on 24 tuntia siitä kun vastaat ja otat haasteen vastaan. Deadline viimeistään huomenna sunnuntaina klo 18.00.

Lupaan olla sanomatta pahasti, jos sinä lupaat olla sanomatta hyvästi!

Nyt kaikki hakemaan kolaa, sipsejä ja torttua. Suut makiaks!

Sivut

Kommentit (153)

Vierailija

Mites on, onkos Hannulla mennyt huonot housuun, kun ei ole uskaltanut palstalle ilmaantua.

Taitaa tulla tästä verbaalierästä pelkkä monologi. Onneksi ei ainakaan synkkä sellainen.

No, onhan se ikävää aina herätä kanvaasista, vaikkei taulua siitä tulisikaan.

Vierailija

Vaikuttaapa turhanpäiväiseltä ketjunavaukselta.

Modet voisivat siivota tällaiset aloitukset turhaan palstatilaa vievänä pois. Ai niin, mutta sinähän olet mode...

Vierailija

Ei se.. Likkojen kaa vaa ja homojen perässä saparo suorana.. ihan h........... no jaa.. Eihän minun pitänyt verbaalieräillä, voittajana kukkia kanveesista keräillä.. hih hih hih hii..

Huhuu Hannu "Hanhi".. huhuu Tanskanen, missä on sun kultamunas, omat munimas? Tuleppas nyt Corvetellas kiitäen, ilman halki raketillas tänne liitäen. Näytä närhenmunat haastajalles Phonylle.. että saadaan ratoks Marraskuisen tylsyyden, nauraa napa kippuralla taisteloa sanoin, sivallusta vuotavin niin hanoin..

Yleisösi odottaa, älä anna kauempaa, koita kiiruhtaa sanansäilääs (muka niin) mahtavaa..

Vierailija

Käydäänköhän tämä taisto nonverbaalisesti.. vai viittomakielellä.. pistekirjoituksella..

Onko Phony sutinut koko naamansa jo valmiiksi pusuasennossa vaseliinilla vai onko Tanskansella vaseliinit muualla??? Miten käy, miten lähtee käyntiin, lähteekö, rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rak... Päivänkakkarasta kukka hupenee, missä luuhaa Hannu toinen, sekoilija monenmoinen.. joko meni rähmälleen, antautuen ihan, syleillessään pihan pahanpäiväisen ja tappionsa myönsi tämänhetkisen..?

Oi kerro kerro kuvastin, ken on sanan nopeimmin, maaliinsa niin vievä, suustansa oi sievä, taikka rumaa rumempaa, syytää sanaa katkeraa? Löytyykö nyt voittajaa, täällä olis haastajaa? Onko jossain haiveneinsa raastajaa, kaapin kätköön pakenijaa, joka joutenpäiten leukaansa vain louskuttaa, ilman että uskaltaa esiintyä silloinkin kun on vastus veroisin tai takaperosin..

Kysyn vaan..

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Jahas,tulin juuri sisään,olin Helsinki-Vantaan lentoasemalla suurimman osan päivää !

Vai että ottelu ? Phonyn kanssa ? No,mutta sehän sopii,jahka tässä vähän syön ja juon kahvit,jotka vaimo on keittänyt, voidaan aloittaa 18:00 reikä reikä !

Miten on Phony, pidänkö oikean käden selän taa sidottuna kuten viimeksikin,tasoituksen vuoksi?

Hannu II

EDIT: Ihan kuin Wanhaan Hyvän Aikaan ( ad 10 ), noita naisia ei pitäisi päästää stadionille,häiritsevät vain keskittymistä juoruamisellaan. Mutta, koska nyt kuitenkin olemme ad 2010, ehkä pitää tehdä kuitenkin poikkeus ?

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Hannu Tanskanen
Jahas,tulin juuri sisään,olin Helsinki-Vantaan lentoasemalla suurimman osan päivää !

Ja me ollaan koko päivä odotettu.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Wiisas
Hannu Tanskanen

Se on katsojan osa. Mestareita joutuu aina odottamaan !

EDIT: Tämä ei vielä ole ottelua, tässä syödessä vain näppäilen toisella kädellä. Menkää nyt joku katsomaan,onko poni pyörtynyt pukuhuoneeseen ?

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Hannu Tanskanen
Menkää nyt joku katsomaan,onko poni pyörtynyt pukuhuoneeseen ?

Kyllä se sieltä virkoaa, kun näkee tuotoksesi, älä huoli.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
Hannu Tanskanen
Wiisas

Se on katsojan osa. Mestareita joutuu aina odottamaan !

Molempia Hannuja.. Kiva että sinullakin jossakin kohtaa on sosiaalinen aspekti.. hih hih hih hih..

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Tässä näin fileen ja kahvin välissä; tuo pakina on kovin tulkinnanvarainen laji ja yleisö on puolellasi Hanni ... ups,sorry, Hannu I (roomalainen ykkönen,mulla kakkonen II) .... ehdottaisin vain suoraa lähetystä eli heitto heitosta,kunnes toinen vetäytyy kyynelten sumentaessa silmät (häviö on katkeraa,mutta sinullahan on kokemusta). Ja tänään lopetan 20:50. Sitten siirryn töllön ääreen, aamulla jatkuu noin 10:00. Hauskasti sattui viimeksi, että kirjoitimme aivan samasta aiheesta, Hannibal-sonnista ! Outoa ... ethän ole lanseerannut koneelleni virusta,joka kertoo mitä kirjoitan ?
En millään usko,että itse keksit tuon ?

Ja kun haastat,olet valmistellut tietenkin pakinaasi 11 kk ? Tai ostit sen Jari Perv .anteeksi, Tervolta?

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Tässä menee koko lämmittely hukkaan,jos haastaja on karannut ?

Ja ei saa sanoa pahasti .... mitäs tämä on, sitten sanon tietenkin hyvästi ?

Menee vesivelliksi eli rapakaljaksi koko ottelu !

Vierailija
Hannu Tanskanen

Vai että ottelu ? Phonyn kanssa ? No,mutta sehän sopii,jahka tässä vähän syön ja juon kahvit,jotka vaimo on keittänyt, voidaan aloittaa 18:00 reikä reikä !

Miten on Phony, pidänkö oikean käden selän taa sidottuna kuten viimeksikin,tasoituksen vuoksi?

Hannu II

EDIT: Ihan kuin Wanhaan Hyvän Aikaan ( ad 10 ), noita naisia ei pitäisi päästää stadionille,häiritsevät vain keskittymistä juoruamisellaan. Mutta, koska nyt kuitenkin olemme ad 2010, ehkä pitää tehdä kuitenkin poikkeus ?

Hienoa upeeta mahtavaa!!!

24 tuntia aikaa tästä kellonlyomästa alkaen. Ja se 24h deadline sopii, sinullekin. Tässä välissä voidaan heitellä sparrausviestejä aina kun aikaa riittää.

Ei, ei mitään tasoituksia. Sinäkin saat kayttää kaikkia mahtisonnin elkeitäisi. Minullahan ne eivät ole pelkkiä elkeitä!

Haaste on vastaanotettu. Välijutut on kivoja, mutta odotan, että voittaaksesi, sinun Hannu, pitää virittää kapasiteettisi äärirajoille edes päästäksesi toiselle sijalle. Siirryn nyt salaiseen soppeeni vastinettani laatimaan.

Deadlinehan on huomenna klo 16:31

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat