Miksi homoseksuaalinaiset vihaavat miehiä?

Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Oon törmännyt tähän kummallseen asiaan, että minua syrjtään sukupuoleni takia. Onko homoseksuaaleilla naisilla ollut vaikea isäsuhde, vai mistä se miesviha kumpuaa? Vois kuvitella, että homonaiselle mies on yhdentekevä, mutta näin ei kuitenkaan käytännössä näytä olevan. Homonainen (lesbo) on hyvinkin säälimätön. Se, että olen 12 vuotiaan pikkupoikani kanssa liikkeellä, ei herätä homonaisessa minkäänlaista myötätuntoa. Voisiko joku homonainen (lesbo) selittää tätä tilannetta? Onko teillä homonaisilla mitään omaatuntoa vai ei?
Nyt, kun kaikenlaisiin suvaitsevuuksiin pyritään, niin eikö meillä heteromiehillä ole vieläkään mitään ihmisarvoa?

Sivut

Kommentit (55)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Melko uhkarohkea teko mennä tunnustamaan oma heteromieheytensä. Ethän vai ole päihtyneessä tilassa?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Ertsu
Oon törmännyt tähän kummallseen asiaan, että minua syrjtään sukupuoleni takia. Onko homoseksuaaleilla naisilla ollut vaikea isäsuhde, vai mistä se miesviha kumpuaa? Vois kuvitella, että homonaiselle mies on yhdentekevä, mutta näin ei kuitenkaan käytännössä näytä olevan. Homonainen (lesbo) on hyvinkin säälimätön. Se, että olen 12 vuotiaan pikkupoikani kanssa liikkeellä, ei herätä homonaisessa minkäänlaista myötätuntoa. Voisiko joku homonainen (lesbo) selittää tätä tilannetta? Onko teillä homonaisilla mitään omaatuntoa vai ei?
Nyt, kun kaikenlaisiin suvaitsevuuksiin pyritään, niin eikö meillä heteromiehillä ole vieläkään mitään ihmisarvoa?

Miksi ihmeessä homonaisessa pitäisi herättää myötätuntoa se, että vietät aikaasi 12-vuotiaan poikasi kanssa? Miten kyseessä on omantunnon puute? Mitä helvettiä? Tossa sun tekstissä ei ole MITÄÄN JÄRKEÄ.

Hyvin hämmentävää.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
Guy Fawkes

Miksi ihmeessä homonaisessa pitäisi herättää myötätuntoa se, että vietät aikaasi 12-vuotiaan poikasi kanssa? Miten kyseessä on omantunnon puute? Mitä helvettiä? Tossa sun tekstissä ei ole MITÄÄN JÄRKEÄ.

Hyvin hämmentävää.

Nimimerkkisi jo viittaa siihen, ettet ole ainakaan täys herero. Kun te homot kerran tasa-arvoa haluatte, niin kyllä teillä pitäisi normalit ihmisen tunteet olla. Seksuaaiset tunteet tietysti pois lukien. Vai oletteko tunteettomia psykopaatteja kaikki?

Vierailija

Saw kirjoitti:

Melko uhkarohkea teko mennä tunnustamaan oma heteromieheytensä. Ethän vai ole päihtyneessä tilassa?
Joskushan se on kaapista ulos tultava ja nyt ilmeisesti oli sen aika.

Vierailija

Tosi outo viesti ja väite Haluatko siis varta vasten herättää myötätuntoa tms? Ehkä se onnistuu joissakin tilanteissa, kun satut sopivanlaiseen naisen törmäämään . Muuten...miesvihasta en tiedä. Itse olen tähän saakka varsin hetero, mutta toisinaan huomaan itsessäni miesvihamielisiä ajatuksia .

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Sakarias
Saw kirjoitti:
Joskushan se on kaapista ulos tultava ja nyt ilmeisesti oli sen aika.
Toivottavasti aamulla ei sitten kaduta. On nämä sen verran arkaluontoisia asioita.

IFEUN_2.0
Olisiko nyt jo oikea hetki perustaa tukiryhmiä kaappiheteroille?
Nyt kun tämä otettiin esille, saattaisin olla kiinnostunut toimimisessa tässä ryhmässä nimimerkkini turvin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Vierailija
Ertsu
Onko homoseksuaaleilla naisilla ollut vaikea isäsuhde, vai mistä se miesviha kumpuaa? Vois kuvitella, että homonaiselle mies on yhdentekevä, mutta näin ei kuitenkaan käytännössä näytä olevan. Homonainen (lesbo) on hyvinkin säälimätön. Se, että olen 12 vuotiaan pikkupoikani kanssa liikkeellä, ei herätä homonaisessa minkäänlaista myötätuntoa. Voisiko joku homonainen (lesbo) selittää tätä tilannetta? Onko teillä homonaisilla mitään omaatuntoa vai ei?

Pitäisikö sen sitten herättää? Vai olisitko yksinkertaisesti katkera siitä, että hetero nainen jätti sinut?

Vierailija

On kai lesboilla syynsä olla miehistä erossa. Symbolisesti ja käytännössä. Osa noista syistä varmasti aiheuttaa katkeruuttakin näissä naisissa. Miksikäs ei?

iMuke
Seuraa 
Viestejä1339
Liittynyt13.3.2008

Nyt olisi kyllä hyvä tietää että mitä on tapahtunut ja miten ihmeessä 12 vuotias poikasi liittyy asiaan. Minäkin olen muuten hetero mies ja ylpeä siitä, en pelkää tunnustaa sitä.

Vierailija

Huvittavinta mielestäni joissakin vähemmistön edustajissa on se, että he vaativat itselleen tasavertaista ja reilua kohtelua mutta samalla halveksivat vaikkapa heteromiehiä kuten tässä tapauksessa. Ja siis useimmin inho ja viha voi johtua vain siitä, että kyseinen ihminen on suuntautunut erilailla kuin itse on.

Nykyään taidetaan kääntyä rotusyrjinnässäkin toisin päin, eli valkoihoisia länsimaalaisia aletaan syrjiä samalla kun heteroista muodostuu inhottuja ja vihattuja.

Vierailija
Lagitech
Huvittavinta mielestäni joissakin vähemmistön edustajissa on se, että he vaativat itselleen tasavertaista ja reilua kohtelua mutta samalla halveksivat vaikkapa heteromiehiä kuten tässä tapauksessa. Ja siis useimmin inho ja viha voi johtua vain siitä, että kyseinen ihminen on suuntautunut erilailla kuin itse on.

Tosin on aina olemassa mahdollisuus, että kyseinen nainen vihaa Ertsua täysin henkilökohtaisista syistä, eikä asialla ole minkään valtakunnan tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Tai jopa se on mahdollista, että Ertsu tässä on hieman vainoharhainen ja tulkitsee jonkun puolihuolimattoman eleen vihaamiseksi, kun kyseessä on saattanut olla jopa itse Ertsusta täysin riippumaton juttu.

Minäkin voisin väittää, että koska kerran yksi spurgu sattui lätisemään jotain keskenkasvuista minulle, on toteen näytetty, että kaikki suomalaiset heteromiehet vihaavat naisia, jotka käyttävät housuja (sattui olemaan silloin housut jalassa). Ja jatkaa kyselemällä nettipalstalla, mistä tämä housuja käyttävien naisten vihaaminen oikein johtuu. Onko heteromiehillä vaikea äitisuhde vai vain vaikea suhde housuja käyttäviin äitehinsä?

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

en ole tällaista huomannut, en ole tosin moneen homoseksuaaliin naiseen kyllä törmännytkään niin, että olisi sanoja tullut vaihdettua. ne joiden kanssa on tullut juteltua eivät kyllä ole mitenkään syrjineet minua heterouteni takia.

Ertsulla taitaa olla looginen ajattelukyky vähän hakusessa. ensin Ertsu on sitä mieltä, että hänen heteromiehenä pitäisi saada suorittaa ostoksensa naisen visa electronilla. sen jälkeen Ertsu on sitä mieltä, että häntä heteromiehenä syrjitään, kun homoseksuaalit naiset eivät päästä purjehtimaan rakkauden satamaan... outoa logiikkaa, ei mulla muuta.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
iMuke
Nyt olisi kyllä hyvä tietää että mitä on tapahtunut ja miten ihmeessä 12 vuotias poikasi liittyy asiaan. Minäkin olen muuten hetero mies ja ylpeä siitä, en pelkää tunnustaa sitä.

12 vuotias poikani oli ihan shokissa, kun sain n.s. primitiivireaktion. Huusin, kirosin, hakkasin auton kattoa nyrkillä ajaessani sekä ajoin 50n alueella 100 km/h. Tapahtumat saivat alkunsa minun omasta virheestäni, kun yritin maksaa emännän pankkikortilla, jolloin kassatäti otti sen takavarikkoon. Satoja kertoja olen maksanut sillä ja se oli emännän luvalla minun taskussani.
No, nyt on virheestä opittu, mutta 150 €n sakkomaksu on vielä maksamatta, kun emäntä sopi maksujärjestelystä pankin kanssa.

Vierailija
Ertsu
Tapahtumat saivat alkunsa minun omasta virheestäni, kun yritin maksaa emännän pankkikortilla, jolloin kassatäti otti sen takavarikkoon. Satoja kertoja olen maksanut sillä ja se oli emännän luvalla minun taskussani.
No, nyt on virheestä opittu, mutta 150 €n sakkomaksu on vielä maksamatta, kun emäntä sopi maksujärjestelystä pankin kanssa.

***** että h*** ä***!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat