Mikä kaikki aiheuttaa sinulle kakkahädän?

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Itselläni kahvi ja tupakka ainakin usein. En tiedä miksi. Kahvi varmaan kiihdyttää suoliston toimintaa tai jottain, tupakka taas.. varmaan sama efekti.. mutta myös inspiraatio, suunnitteleminen, rakentelu ym. mielenkiintoinen aiheuttaa kakkahädän. Sauna ja kylpy.. paikat missä tuntuu mukavalta.

Voin istua tässä nyt ihan hyvin, ei ongelmia, mutta jos pitäisi mennä rakentamaan jotain technic legoja tai pienoisrautatietä tai suunnittelemaan robottia/talousbudjettiamme, ei tulisi kuuloonkaan ennen kuin kävisin vessassa.. kurjaa siinä vaan on se, että kakan jälkeen inspiraatio häviää eikä mikään enää kiinnostakaan.

くそっ!

Sivut

Kommentit (19)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

En minä muuta, mutta taidat olla asian ytimessä. Pidä siitä kiinni.

Tai no... Luultavasti valtaosa kansanedustajistamme käy ennen mammutti-istuntoja mini-istunnolla. Se voi toimia jonkinlaisena esityönä varsinaiseen paskanjauhantaan.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Mulla ainakin ennen jännittäviä tilanteita kuten esiintymisiä ja testejä ja kokeita tulee "jännärikakka". Ehkä se on se adrenaliinikortisolicocktail joka sen aiheuttaa.

LD100
Seuraa 
Viestejä7
Liittynyt22.11.2010

Kofeiini, nikotiini, stressi=(ripuli), suklaa joskus harvoin...
Mikä nyt itselläni myös edesauttaa vatsan toimintaa on ainakin liikunta tai liikkuminen. Jos viikonloppuna istuu koko 48h koneella tai nukkuu nii ei se paska taho tulla

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
LD100
Kofeiini, nikotiini, stressi=(ripuli), suklaa joskus harvoin...
Mikä nyt itselläni myös edesauttaa vatsan toimintaa on ainakin liikunta tai liikkuminen. Jos viikonloppuna istuu koko 48h koneella tai nukkuu nii ei se paska taho tulla
Mutta sitten kun se paska tulee, parempi olla jo housut kintuissa. On meinaa äkänen paukku.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Chili + olut on aika takuuvarma yhdistelmä. Seuraamukset ilmenevät kylläkin vasta seuraavana aamuna.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minulla jostain syystä olutta juotuani chili polttelee erittäin epämiellyttävällä tavalla, aivan kuin suu olisi herkistynyt tai jtn.. ja kurkussa tuntuu kuivakalta se chili..

くそっ!

Vierailija

Oisko kofeiini yliherkkyys? Mulla ainakin aiheuttaa semmosetkin ahdistukset ja hermoston liian virkeeks että sitä ollaan koko aika veskissä.

Rummukka
Seuraa 
Viestejä104
Liittynyt8.1.2008

Syöminen

Mutta ihan tosissaan liikunta, esim. reipas lenkki koirien kanssa saa jotain liikkeelle. Koirissa myös, mutta jo lenkin aikana. Itse jaksan pidätellä kotiin asti.

Tietämättömyyden syvällä rintaäänellä ...

Äemänkäki
Seuraa 
Viestejä1161
Liittynyt20.11.2006

Onko muuten totta että tupakissa ruskean saa lentämään skatoli?
Muistelisin näin joltain oppitunnilta vuodelta miekka ja kirves.
Skatoli--->Skatuli--->P*sk*tuli, hieno muistisääntö. Toimii.

Aamukahvi ja aamutupakki, ja kyllä lähtee.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Äemänkäki
Onko muuten totta että tupakissa ruskean saa lentämään skatoli?
Muistelisin näin joltain oppitunnilta vuodelta miekka ja kirves.
Skatoli--->Skatuli--->P*sk*tuli, hieno muistisääntö. Toimii.

Aamukahvi ja aamutupakki, ja kyllä lähtee.

Joo tupakissa on skatolia jota on myös pierussa.

Vierailija
Pinky&Brain
Legojen tunkeminen anukseen.

*reps* Itse aion syödä tarvittaessa luumuja jatkossakin.. Tumma olut toimii myös.

Vierailija
wiikari
Itselle tulee kauhea paskahätä jos otan ulostuslääkettä, hmmm lääkkeitä...nam nam nam

Itselleni taas sama tulee suolihuuhtelusta ,mitään tosin ei sitten tule ? enää
Kerran annettiin kettuterrierille suolihuuhteluja kun oli saanut kanaluita ja uikutti kun teki kipeää.
Kolmannen huuhtelun jälkeen koira katseli meitä kulmain alta :" eiköhän se jo riitä homppelit"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat