Oksennus-refleksi.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistähän johtuu ku pystyn laittamaa sormet nii syvälle kurkkuun kuin vain menee ja ei tule enää oksennusrefleksiä? En ole muutenkaa oksennellut vuosiin vaikka kuinka välillä tuntunut että kohta lentää.
Onko muilla samanlaista?

Kommentit (8)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Joskus oon itsekin koittanut sormilla ronkkia, mutta ei se tehoa. Ärsykekynnys vaihtelee. Jotkut ei siedä sitä hoitajien käyttämää puulastaa kunnolla edes kielelle.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Nojoo periaatteessa. Viimeksi olen oksentanut joskus pienenä natiaisena, eli monta monta vuotta sitten. Jonkinsortin oksennusrefleksi kyllä tulee, kun laitan sormet kurkkuun, mutta ylös ei kylläkään yhtään mitään. Oksennustaudissa en vielä ole ollut...

Vierailija

Juo ensin muutama lasillinen oikein lämmintä vettä suht nopeasti kyytipojaksi, tämä toimii ainakin minulla jos täytyy aiheuttaa oksennus.

Vierailija

Mulla tää toimii vähän niinkuin iholla kutituksen tunne.

Kun lääkäri on tunkemassa puutikkua kurkkuun ni avot alkaa tavaraa nousemaan mutta itse saa omat sormet vaikka kuinka pitkälle Huomasin tämän kun jäi rustonpala kurkkuun kiinni.

enpä ois arvannu tällästäkää tänne postailevan

Dreamfuel
Seuraa 
Viestejä49
Liittynyt30.10.2009

Mulla tulee usein oksennusrefleksi kun harjaan hammasharjalla kieltä. Varskin sieltä syvältä

"Seems like everyone sleepwalk into their wake state and wakewalk into their dreams."

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mullakaan ei tule oksennusrefleksiä kun tungen sormet niin syvälle kurkkuun kun ne menee. Mutta hampaita harjatessa kakistelen aina. Outoa...

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat