Kävin treffeillä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täältä ei ole ihmissuhdeosiota, mikä on aika iso puute. Mutta itse aiheeseen

Kävin siis eilen treffeillä ensimmäistä kertaa lähes kymmeneen vuoteen. Aivan hermona tietysti, mutta kaikki meni hyvin, kai. Juotiin vähän, syötiin vähän, naureskeltiin vähän. Puhuttiin ihmissuhteista, lapsista ja kaikesta vähän turhankin syvällisistä jutuista. Treffit meni "aikuisesti".

Sitten tuli rouvalle kiire viimeiseen bussiin ja treffit loppui vähän antikliimaksiin, ei pussattu tai halattu, moikattiin vain. Itselle jäi hieman hämmentynyt olo. Mitä nyt, soitanko ja koska? Vai oliko tuo lopetus viesti, ettei tarvitse soittaa?

Sivut

Kommentit (53)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Soita päivän parin päästä. Sillä ei siis liene suurta merkitystä milloin soitat kunhan et nyt kokonaan unohda varsinkin jos jäi jotain kysyttävää.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Hemmetti, mitä sä aloittaja itse haluat! Soita heti, jos kiinnostuit tapaamastasi ihmisestä. Älä soita, jos et kiinnostunut.

Me ei täällä voida tietää, mitä tuo henkilö ajattelee. Sun pitää kysyä itse.

Vinkki: soita ennen 20:00 ja selvinpäin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Vinkki 2: Naiset tuntuu tykkäävän siitä, että niiltä itseltään kysellään juttuja. Ne vihaa sitä, että kiireessä tehdyistä päätöksistä vedetään johtopäätöksien suuntaan tai toiseen.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Saw
Vinkki 2: Naiset tuntuu tykkäävän siitä, että niiltä itseltään kysellään juttuja. Ne vihaa sitä, että kiireessä tehdyistä päätöksistä vedetään johtopäätöksien suuntaan tai toiseen.

Allekirjoitan. Mitään en niin inhoa kuin sitä että joku kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken muutaman oman ääliömäisen eli pieleen menneen johtopäätöksensä pohjalta.

Nimim. kaikenlaisiin kajahtaneisiin paranoideihin ja kas kun ei paranormaaleihinkin miehiin törmännyt

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
lassikko
Vai oliko tuo lopetus viesti, ettei tarvitse soittaa?

Ei kannata itse keksiä viestejä. Jos toinen sanoo: "parempi, ettet enää soita", älä soita. Muuten kannattaa soittaa, jos on kiinnostunut. Ihmissuhteet toimivat helpommin, kun uskaltaa ehdottaa ja toisaalta uskaltaa tarvittaessa kieltäytyä. Reilu peli, ei saa loukkantua turhaan, mutta pitää uskaltaa ottaa riski.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Jos kiinnostaa nähdä häntä uudestaan, soita huomenna klo 13.40. Tai ehkä 13.42. Kerro aidosti, mutta hienovaraisesti mitä mieltä olet. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen. Jos ei lähde, älä ole milläskään. Jos lähtee, niin hieno juttu.

Vierailija

Jaa, ette tekään osaa lukea ajatuksia?

No, soitin ja kerroin kuinka kivaa oli ollut ja tykkäsin ja olisi hauska vielä nähdä. Ja rouvakin näin myönteli. (Niin, rouva - treffeillä kuulin hänen olevan vielä naimisissa ja eron vireillä ). Totesin että soitellaan jne. mutta mitään konkreettista ei sovittu. Taaskaan, ihan kuin treffien päätyttyä?!?

Itse olen vähän sellainen heti rakastuva ja naiva luonne, joten tälläinen odottelu raastaa hermoja. Täytyy kai vaan malttaa. Joku voi säikähtää liian päällekäyvästä tyylistäni.

Vierailija
Saw

Naisille vinkki: Miehetkään eivät pidä siitä että nainen (väärin[yli])alanysoi tilanteita. Naiset tosin eivät vedä johtopäätöksiään kiireellä, mutta harmillisen usein nainen luulee tietävänsä missä mennään. Pitkät pohdintaketjut päätyvät dramaattisiin mittoihin, kun tosiasiassa kyse oli jostain pikkujutusta.

Kannattaa tosiaan aina kysyä, eikä pohtia itse. Siksi koska ollaan keskenään niin erilaisia ja koska omissa pohdinnoissa usein päättelee väärin.

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008

Älä ihmeessä odottele mitään. Unohda ja jätä hyllylle. Tapaa vaikka joku toinen.

Jos olet itse ilmaissut kiinnostuksesi, niin kai tuo tajuaa yhteyttä ottaa kun on jahkailuissaan johonkin pisteeseen päässyt. Kovin päättämättömän ja epävarman tapauksen voi unohtaa tykkänään. Sellaiseen et kai kuitenkaan halua sotkeutua. Rouvalla saattaa myös olla useampi ovi auki ja epäröi siksi.

Jos on aivan pakko ottaa yhteyttä, niin tee vaikka muutaman viikon päästä uusi (ja viimeinen) tarjous. Ilman mitään painostusta, tietenkin.

Vasta eroa tekevä ei välttämättä hae pysyvää suhdetta. Varo siis vähän, jos olet nopeasti syttyvä.

Lisäys: Oho, olipa vanha avausviesti. Kuinkahan tuossa kävi?

We're all mad here.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ei kannata tiäris. Mä oon kans yli ton 25, käynyt kymmenillä treffeillä ja turhautunut siihen puuhasteluun. Menee vaan rahaa, aikaa ja hermoja hukkaan.

Nainen idästä on hyvä vaihtoehto.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat