[:] Tiedon järjestelmällinen poistaminen & palautus [:]

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tervehdys,

olen Kiltojen virallisena tiedottajana tutustunut Suomen internetin toimintaan muutaman vuoden. Olen tehnyt internetissä työtä lähes joka päivä koko valveillaoloajan, joskus on tullut istuttua koneella jopa useita päiviä putkeen. Minulta voi siis kysyä neuvoa jos on jotain asiaan liittyvää kysymystä.

Eräät sivustot ottivat heti alkuun sen kannan, että poistivat selvästi maailmanparannukseen tähtääviä tekstejäni. "Kivien heittäminen" alkoi ensimmäisenä mikseri.net sivustolla, kun jaoin mm. tätä tekstiä siellä:

http://www.elixiria.fi/forum/viewtopic. ... 7383617457

ikävintä tässä oli se, että jopa ylläpitäjät lähtivät mukaan tähän, mainittakoon tältä sivustolta "fakap" nimimerkki joka yleisesti haukkui minua siellä "nistiksi". Samaan aikaan hän itse puolusteli synteettisiä huumeita, kun itse taas puhuin hyvin selvästi luonnonmukaisen elämän puolesta ja tätä kautta myös hamppu tuli puheeksi.

Eräänä päivänä perustin mikserissä siis kilpailun, jonka tarkoituksena oli herättää keskustelua keksimästäni uudesta electronisen musiikin genrestä, kabinetista. Siinä oli jopa palkintona voittajalle chilinsiemeniä, tämä oli liikaa ylläpitäjille, joiden virtuaalipeniskateus sai heidät tämän jälkeen poistamaan minut koko sivustolta. Minulla oli keskutelualueella yli tuhat viestiä ja olin ollut samalla nickillä mikserissä lähes sen perustamisajoista lähtien. Minulla oli siellä myöskin monia muita yleishyödyllisiä projekteja mm. MuusikoidenKilta ja olin tehnyt jo kolme osaa aloittelijoille suunnattuun "oppipalikat" sarjaan. Biisejä olin ladannut useita satoja ja ne olivat olleet jopa 5. sijalla mikserin listoilla, noin kymmenisen biisiä oli päässyt top40 listalle. Voit lukea kabinetista lisää täältä: http://rapatessaroiskuu.foorumit.fi/vie ... ?f=8&t=541

Julkaisin myöskin ilmaiseksi jakoon 6-vuoden musiikkitiedostoni osoitukseksi hyvästä tahdosta.

Jos haluat palauttaa osan tiedosta mikseri.nettiin, niin voit tehdä aiheen "demot" osiolle otsikolla "[:] Remix-kit & reason&fruity-filejä & uusi elektronisen musiikin genre & mustia aukkoja telkkarissa!! [:]" ja laittaa sinne tämän tekstin: http://www.easy-share.com/1913163414/mikseri.txt

Olen myöskin hamppufoorumilla ollut lähes koko sen olemassaoloajan, silloin tosin kuumotti aivan vietävästi kun ajat olivat aivan toiset, mutta viimein rekisteröidyin sinne nimimerkillä "turisti". Muutama kuukausi takaperin alkoivat ongelmat myös siellä ilmetä, ylläpito poisti ensin salaa ja mitään ilmoittamatta useita kymmeniä tekemiäni aiheita, myöskin muiden ihmisten viestejä poistettiin häikäilemättä useita tuhansia. Tein tästä useita aiheita, missä kysyin syytä tähän: ne poistettiin ja tämän jälkeen sain ainoastaan vastaukseksi kyselyihini, että "spämmään". Alunperinhän oli yksi aihe, joka poistettiin: tämän jälkeen kyselyni olivat "spämmiä" ja tästä ylläpito sai tekosyyn lopulta, kun en suostunut vaikenemaan aiheesta ja käyttäjätunnukseni asetettiin lukkoon niin että en pääse katsomaan edes yksityisviestejäni. Minulla oli kuitenkin käytössä toinen nicki, Anakin Eiktiwan ja tällä sain jaettua tietoa taas hetken, kunnes sekin asetettiin kirjoituskieltoon.

Tällä hetkellä tilanne on se, että tämä hamppufoorumille ehdottomasti kuuluva aihe "politiikka ja media" osastolle ei ole siellä ja se poistetaan ylläpidon toimesta jatkuvasti myös "vapaavyöhyke" osiolta, minne olen voinut sitä ilman nimimerkkiä laittaa. Minusta tuntuu, että tämän foorumin ylläpito on hieman illuminati. Jos haluatte, voitte myös tässä asiassa auttaa palauttamaan tietoa tekemällä aiheen "politiikka & media" osastolle otsikolla "Boneko Prototyyppi #1 ja Hamppupaasto", tässä teksti mikä tulee viestin sisällöksi:

http://www.easy-share.com/1913163499/teidepaasto.rtf

Tämä hamppupaasto aihe pitäisi nyt saada koko Suomen internettiin täyteen bonekon ja hampun ollessa kummankin tärkeitä projekteja Suomelle saada nyt mahd. nopeasti eteenpäin. Jos Suomeen on tulossa pakkorokotuksia, niin moni varmasti haluaisi rakentaa bonekon metsään, kun saan prototyypit valmiiksi niin saan ohjeet nettiin miten rakentaa boneko. Tätä ennen on kuitenkin tärkeää saada internetti täyteen aiheesta, jotta ihmisille jää sana mieleen. Myöskin, koska on monia lähteitä, jotka sanovat vuonna 2012 tulevan suuri aurinkomyrsky, iso tulva ja myöskin ilmasta tulee myrkyllistä, niin boneko on myös tätä ajatellen elintärkeää saada pian valmiiksi. Pyydänkin nyt kaikkia maailmanparantajia jakamaan tätä tekstiä jokapuolelle Suomen internettiä, chateissä, vastauksena viesteihin randomisti, uusiksi aiheiksi, kertokaa kavereille, pyytäkää mukaan toimintaan. Tätä tietoa poistetaan järjestelmällisesti mm. suomi24 ja iltalehti-keskustelualueilla, se on hyvä merkki: illuminati on peloissaan, valheiden aika on tulossa loppuunsa!

"Tervehdys,

"A man who won't die for something is not fit to live."
— Martin Luther King Jr.
(Mies joka ei ole valmis kuolemaan jonkin puolesta ei ole sopiva elämään.)

psykologia-aivot-ja-aistit-f12/boneko-1-prototyyppi-ja-noin-4-kk-suljetussa-tilassa-t48658.html

http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 4258568404

http://i293.photobucket.com/albums/mm60 ... fsfsfd.jpg

http://i293.photobucket.com/albums/mm60 ... /ss2ss.jpg

Tv. Kiltamestari "

lähetin myös eräälle ystävälle hamppuforumilla viestiä, kun hän ihmetteli myöskin törkeätä bännäystäni foorumilta, ja myöskin tämä aihe poistetaan jatkuvasti, vaikka se on saanut yhden päivän aikana tiedefoorumilla yli 600 katsojaa eli kuuluu pelkästään ideansa perusteella "politiikka & media" osastolle ja näin iso suosio tekee siitä jo mediaan vaikuttavan aiheen, politiikkaa siitä tekee Mr. Haaran, Marko Sihvosen ja Matias Pajulahden tuki tälle hankkeelle:

"
Puhuin myös Timo Haaran kanssa puhelimessa muutama päivä sitten ja nyt startataan tämä boneko #1 prototyyppi, joten taidan itse olla hieman kiireinen tämän hamppupaaston takia lähikuukausina. On tulossa myös nettiin livewebbikamerakuvaa, mitä voi katsoa parin euron maksulla, useita eri kameroita kuvaamassa bonekon toimintaa esim. hyppymyyrien asumukseen, hampuista ja myöskin kun rakentelemme prototyyppiä ja teemme siihen liittyviä kokeita. Olisi hienoa, jos voisit laittaa tuon linkin allekirjoitukseesi tai jopa kopioda tekstin "politiikka & media" osastolle, mihin se kuuluukin. Saimme juuri taas uuden tukijan, Matias Pajulahden piraattipuolueesta, joten hanke alkaa saada todella tuulta siipiensä alle! Nyt vaan hamppu kasvamaan ja nettihommat pystyyn, niin tulee tämän foorumin ylläpidon toiminta näyttämään todella nololta, olen heille lähettänyt useaan otteeseen sovittelevaan sävyyn viestiä, mutta tämä on vain tuntunut pahentavan tilannetta.

Tänne tulee siis lisäkseni myös toinen jantteri auttamaan rakentelemisessa ja tämä myös luo tästä mielenkiintoisemman, big Brothermaisen skenen: siksipä päätinkin nimetä tämä "Boneko Borthers"-nimellä kulkevaksi, tätä pystyy nyt hyvin mainostamaan ja ratsastamaan "oikean" BB:n maineella!

Siemennysprojektit kyllä kiinnostavat, varsinkin FRIIKKAAVAT KÄÄPIÖFENOT! Nehän ovat oikea geenitutkijan unelma, olisiko mahdollista saada juuri näitä papuja? Näistä voisi jalostaa tosi hienoja koristelajikkeita esim. Puhuin myös Timo Haaran kanssa muutama päivä sitten ja ihmeteltiin, miksi poliisi tuli tänne. Lieneekö sattumaa, että juuri samoihin aikoihin sain bännit täältä, muutenkin ylläpidon toiminta alkaa muistuttaa aivan päinvastaista, mitä tällaisen foorumin ylläpidon pitäisi tehdä jos olisi puhtaat jauhot pussissa..

Mutta se ei ole niin tärkeää, tietoa ei voi estää, arvostaisin todella jos voisit jakaa tätä linkkiä jollain tavalla: sitten näemme, mitkä kortit ylläpidolla on, jos aihe poistetaan jokatapauksessa kun sen postaa toinenkin henkilö..

Tätä ilmoitusta hamppupaastosta ei ole myöskään oikeuttaeläimille-foorumilla, mikä on myöskin valinnut pyynnöistäni huolimatta asettaa minut bänniin ja sotki kaikki aiheeni yhteen kasaan, jolloin ne eivät ole järkevästi luettavissa eikä tietoa ole helppo löytää. Olen jokaisella foorumilla ehdottanut, että Killoille tulisi oma osionsa seuraavan tekstin mukaisesti:

"Tervehdys,

Nyt haluaisinkin keskustella Kilta-aiheesta koko foorumin väen kanssa. Killathan eivät toimi rahalla, missään Killan toiminnassa ei käytetä rahaa. Lisäksi, kaikki toiminta niissä on vapaaehtoista. Killan sisäinen hierarki perustuu siihen, kuinka paljon Killan jäsen osaa Killan hoitamaa alaa esim. HampunKasvattajienKillassa saat oppimestarin arvon, kun tiedät riittävästi kasvatuksesta. Killat siis pyrkivät lisäämään tietoa eli opettamaan ja myöskin ne ovat yleishyödyllisiä: HKK:n siemenpankki pyrkii jalostamaan siemeniä lääkekäyttöön ja ulkokasveiksi, näitä siemeniä tulee ilmaiseksi jakoon kunhan saamme vakautettua nyt viime talvena syntyneen geenipoolin. Tämän foorumin aiheeseen suoraan liittyvä Kilta on MuusikoidenKilta, mutta koska tämä on foorumi niin myöskin muita Kiltoja voi toimia täällä yleisen keskustelun periaatteella.

MaailmanParantajienKillalle on tulossa myös kesällä koulutustilaisuuksia, mitkä toimivat meditointipohjalta. HKK on myös Suomen ensimmäinen opetuslaitos, missä voit opiskella itsesi hampunkasvattajaksi, kysy lisää aiheesta minulta tai lähimmältä Killan toimitsijalta. Opetus on täysin maksutonta, kuten kaikki Kiltojen toiminta. Ketä tahansa oppimestari voi opettaa sinua ja lopuksi saat oppimestarin arvon ja stipendin tästä.

Minulle on myös ilmoitettu muutamia Kiltoja, mistä olisi kiva saada myöskin keskustelua. Kun olisi oma osionsa Killoille, niin sinne voisi ketä tahansa helposti ilmoittaa Kiltansa ja myöskin siinä samassa topicissa hoituisi järkevästi keskustelu sen Killan asioista ja tiedottaminen esim. tapahtumista.

Haluaisin myös tuoda sen esille, että Kiltoja on toiminut ennenvanhaan todella paljon ja se on toimiva järjestelmä, koska se ei toimi rahalla ja keskittyy esim. HKK keskittyy hampunkasvatuksesta opettamiseen, niin pahojen ihmisten olisi todella vaikeaa käyttää tällaista systeemiä hyväkseen pahoihin tarkoituksiin. Lisäksi, koska Kiltojen hierarkia perustuu tietämykseesi alasta, niin sinulla on juuri niin hyvät "ylenemismahdollisuudet", kuin jaksat opiskella: riippumatta syntyperästäsi, rahatilanteestasi tai mistään muustakaan, mitä yleensä pidetään menestyksen merkkinä babylonissa.

Siksi haluaisinkin, että juuri tällä forumilla suorittaisimme tieteellisen kokeen, ensi askeleen muodostaa Suomeen toimivampi järjestelmä opetukseen, yhteiskunnalliseksi rakenteeksi. Ja kun nyt ajattelemme asiaa tarkemmin, niin mitä HAITTAA tästä voisi olla? Hyötynä mainittakoon se, että jokainen pääsisi halutessaan nyt helposti vaikuttamaan yhteiskuntamme asioihin ja tehdä vaikkapa oman Killan. Minä olen itse saanut pelkkiä hyviä viboja Killoissa toimimisesta: ihmiset ovat olleet todella innoissaan ja monet ovat todella pistäneet aikaansa ja uhrautumistaan pyynteettömästi maailmanparantamisen puolesta!

Ja vielä, onko meillä todellakin joku muu mahdollisuus nyt alkaa tekemään asioita yhdessä? Vai uskooko joku vielä, että nämä pahat ihmiset muuttavat tapojaan, muuta kuin pakon edessä: kun vuosi 2012 pyyhkii pois heidän valheensa, kuin vesi paljastaa puhtaanvalkoisen paperin tummien vesivärien alta. Siksi, miksi emme muuttaisi nyt heti tapojamme pois siitä, että ainoa keino vaikuttaa yhteiskuntaamme on palauttaa papereita virkailijoille? Ei se ole asioihin vaikuttamista, se on papereiden antamista virkailijoille. Asioihin vaikuttamista on keskustelu ja puhdas, rehellinen työ.

Joten, keskustellaan aiheesta: mikä mietityttää Killoissa, mitä parannettavaa mielestäsi olisi, mitä tunteita Killat herättävät!"

Myös tänne foorumille siis ehdotan omaa osiota Killoille, internetin pitäisi olla vapaa paikka missä tieto voi levitä vapaasti. Monella foorumilla on tuntunut unohtuneen foorumin oikea merkitys:

"foorumi jonkin tapahtumapaikka; tori; oikeusistuin; näyttämö, katsomo ¶ Alkujaan latinan "forum" tarkoitti avointa julkista tilaa; tästä sanan merkitys on laajentunut moneen suuntaan, mutta yhteistä on yleensä jonkinlaisen julkisen tapahtumisen merkitys. Joskus kirjoitusasu vielä lyhytvokaalinen ja ehkä ilman i:tä: forum."

Ystävällisin terveisin,

turisti aka futuristi aka Sir Henri Risti aka Anakin Eiktiwan aka DJ Robbin Hoodz aka whenuntillthen aka se mifu turisti aka semifu aka semifuturisti
--
Kiltamestari

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat