Minä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Minä haluan. Minulla on oikeus. Minulla ei ole tarpeeksi aikaa. Minä olen väsynyt. Minä olen stressaantunut. Minun olisi pitänyt saada palkankorotus. Minun olisi pitänyt saada ylennys. Minä olen arvokas. Minä olen tärkeä. Minä teen mitä minä haluan.

Keskustelkaa.

Kommentit (5)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005
ConMonarchy
Minä haluan. Minulla on oikeus. Minulla ei ole tarpeeksi aikaa. Minä olen väsynyt. Minä olen stressaantunut. Minun olisi pitänyt saada palkankorotus. Minun olisi pitänyt saada ylennys. Minä olen arvokas. Minä olen tärkeä. Minä teen mitä minä haluan.

Eikä minua voisi vähempää kiinostaa. Keskustelkaamme.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Lainaa itseään anonyyminä - Syvä Kurkku - lähdettä ei ole pakko paljastaa - Lainaa itselleen mieleisiä anonyymejä lähteitä (namnlösa källor).

Tokihan tästä debatti syntyy. Vaikka partenogeneettiseti. (GnhkH )

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
ConMonarchy

Keskustelkaa.

Sinä et tee mitä haluat, teet sen minkä voit ja haluat. Jos teet jotain tuhmuuksia niin poliisi laittaa vankilaan ja sitten et tee enää mitään muuta kuin nukut, syöt ja masturboit. Kunhan nyt takerruin, sori. En vaan tykkää siitä kun joku sanoo voivansa tehdä mitä haluaa, kun ei se ole niin.

Niin tuota pitäisikö siis kertoa minusta itsestäni? Vai keskustellaanko sinusta?

くそっ!

Uusimmat

Suosituimmat