Missä on Tuc?

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Tuc eli Tuukka katosi oudosti sekä täältä että blogistaan,jota on täydentänyt viimeksi heinäkuussa ???

Mitä tapahtui:

- Perusti naattikaupan ja kapitalismi vei euronkuvat silmissä miehen?
- Puolue laittoi kasvamaan korkoa tulevana pressaehdokkaana ja määräsi pitämään pään kiinni?
- Ajoi mopolla pöpelikköön,ai mutta Tuukallahan on Smart mikä on noin sama asia?
- Muuta?

Kommentit (13)

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Miten Tanskaselta häviää kaikki? Tai oikeastaan, kenen pitää säännöllisesti kirjoittaa tai Tanskanen kaipaa?

Ja minä vaikka olen päiviä kirjoittamatta, niin ei se minun perään kysele. Mietin vaan, että mihin joukkoon en kuulu. Vai onko tämä yksinkertaisesti joku sukupuolikysymys, tosimiehet on erikseen.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Wiisas
Vai onko tämä yksinkertaisesti joku sukupuolikysymys, tosimiehet on erikseen.

Ilmeisesti, koska ei se minuakaan kaipaa.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
asdf
Wiisas

Että meidät on luokiteltu samaan ryhmään. Periaatteessa olen kai ilahtunut. Vaikka ainahan olisi jollain tavalla imarreltua olla poissaolevana kaivattu.

Tuskin sinuakaan haittaa asemasi, kun ottaa luokittelijan huomioon.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Wiisas
Miten Tanskaselta häviää kaikki? Tai oikeastaan, kenen pitää säännöllisesti kirjoittaa tai Tanskanen kaipaa?

Ja minä vaikka olen päiviä kirjoittamatta, niin ei se minun perään kysele. Mietin vaan, että mihin joukkoon en kuulu. Vai onko tämä yksinkertaisesti joku sukupuolikysymys, tosimiehet on erikseen.

Tuukan kanssa oli niin kiva väitellä ilmastosta,kun tämä keksi kaikista kriittisistä tutkijoista jonkun puutteen,jos ei muuta irronnut niin ainakin "tunnettu vaimonpieksäjä" !

Älä ole "Wiisas" ollenkaan kade, sinä olet liian kiltti minun leikkikaverikseni,siinä se vain ! Sanot pahasti niin jopa sanon hyvästi !

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
asdf
Wiisas

Pyöveleitä harvemmin kaivataan,vaikka väittävätkin näiden olevan uskomattomia seuramiehiä !

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Viimeisin havainto Suomen viherkriittisimmältä foorumilta
http://hommaforum.org/index.php/topic,38530.180.html

Onko Hanskanen heitetty ulos niskaperseotteella Hommasta?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
idiotus
Viimeisin havainto Suomen viherkriittisimmältä foorumilta
http://hommaforum.org/index.php/topic,38530.180.html

Onko Hanskanen heitetty ulos niskaperseotteella Hommasta?

En ole koskaan kirjoittanut millekään muulle foorumille kuin tälle. Oletuksena oli,että täällä olisi tasokkaampaa väkeä,mutta tiedä häntä .... Tuc taisi saada täällä selkäänsä niin pahasti,että päätti mennä muualle ?

Uusimmat

Suosituimmat