Mistä mä saan naisen selvinpäin?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä joudun oleen selvinpäin, niin miten sillain hankitaan nainen? Onko olemassa naisia jotka ei pidä mua epäilyttävänä jos kerron sille että mikä mun tilanteeni on? Luuleeko ne että mun juttuni johtuu siitä että mulla on tilanne ja mä oon häiriöinen? Pystyykö nainen joka kelpaa mulle arvostamaan sisäistä kauneutta ja rohkeutta? Ei sillä että mä ruma olisin, mutta kaikki ei pysty. Onko kaikki selväpäisyyttä arvostavat naiset sellasia, että ne vaatii tylsää huumoria ja tervettä puhetta?

Sivut

Kommentit (100)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ei ne kaikki varmastikaan, naisia on joka lähtöön. Ongelmallisinta vain on löytää ne oikeat, ja sitten kun löytää niin hoitaa homma oikein. Pikaisella yhdellä treffillä voi helposti antaa itsestään täysin väärän kuvan ja se siitä sitten. Vaatii joskus pitkän tuntemisen/ystävyyden että toinen näkee sinusta mikä oikein olet miehiäsi/naisiasi, sen kokonaiskuvan. Tietty jos on sairaan hyvännäkönen tai hyvä suustaan niin iskeminen on helppoa ja näin, mutta ei me kaikki olla. Eli..

Joskus toimii se klisee että ole vain oma itsesi, kai sen jotenkin ihmisestä saattaa nähdä että puhuu totta ja on oma itsensä, se luo itsevarmuuden vaikutelman. Paitsi jos sattuu olemaan täysääliö. Silloin kannattaa ehkä olla joku muu kuin itsensä, jos pystyy jatkamaan samaa esittämistä loppu elämänsä..

Monesti tuntunut että kun en ihan oikeasti vilpittömästi halua enkä yritä tehdä vaikutusta johonkuhun, vaan ihan aidosti olen sellainen kuin olen koska en esim näe toista millään lailla viehättävänä tai kiinnostavana.. silloin käy juuri niin että hän ihastuu. Vaikken sitä haluaisi. Näin on käynyt ainakin.. mm.. no kerran ainakin.

くそっ!

Vierailija

Elän käsityksessä, että nuorille aikuisille suunnattu toiminta seurakunnissa olisi varsin paljon käytetty muoto parin etsintään silloin, kun kapakka ei tunnu todennäköisimmältä ottipaikalta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Mä joudun oleen selvinpäin, niin miten sillain hankitaan nainen?

Tarvitsetko pitkällä vai lyhyellä työsuhteella?

Hyvä kysymys. Helponta lienee tehdä jotain typerää ja saada hetkeksi B-luokan julkkiksen status. Noin yleisemmin kannattaa hommata emäntä ensin ja alkaa absolutistiksi vasta papin aamenen jälkeen, jos ei supliikki ole ruuneperin tasoa.

Pystyykö nainen joka kelpaa mulle arvostamaan sisäistä kauneutta ja rohkeutta? Ei sillä että mä ruma olisin, mutta kaikki ei pysty.

Pystytkö itse? Jos olet ulkonäöltäsi keskinkertainen ja sinulla ei ole mitään erityislahjoja, kuten supliikkia, rahaa tai julkisuutta, eivät ne kauneimmat yleensä mukaasi lähde, koska niille on tarjolla rajattomasti helpompia ja sosiaalisesti halutumpia vaihtoehtoja.

Onko kaikki selväpäisyyttä arvostavat naiset sellasia, että ne vaatii tylsää huumoria ja tervettä puhetta?

Useimmat ainakin.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä joudun oleen selvinpäin, niin miten sillain hankitaan nainen?

Öö. Meet vaikka kysymään kadulla/kaupassa/kirjastossa/bussissa/kahvilassa/ihanmissätahansa mukavan näköiseltä naiselta jos se haluais lähteä sun kanssa ulos? Mikä helvetti tässä on niin vaikeaa suomalaisille että on pakko vetää hirveät perseet ennen ku pystyy avaamaan suunsa vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa? Jos ei ensimmäinen nainen lopulta tartu kumppaniksi niin kokeile uudestaan. Kun olet 300 naisen kanssa käynyt treffeillä niin luultavasti tiedät jo aika hyvin mitkä jutut toimii ja mitkä ei. Samalla oletkin saanut kokemuksen kautta itseluottamuksen joka vetoaa kaikkiin naisiin. Netissä istumalla ja kysymällä et sen sijaan opi mitään.

Devil
Seuraa 
Viestejä1328
Liittynyt16.3.2005
Mimei
...toiminta seurakunnissa...

Jotenkin tulee hirmu lokeroiva fiilinki tästä. Joko juot viinaa ja menet baariin tai sitten et juo ja menet kirkkoon/seurakuntaan. Varmaanhan tuo joittenkin kanssa ehkä toimii ja onhan noissa jotain yhteen hiileen puhaltamisen tunnettakin todennäköisesti mukana, mutta mites sitten toimitaan jos sitä harrasta fiilinkiä, jeesustelua, virsien veisuuta ja yhteisiä rukoushetkiä ei vaan jaksa? Aletaanko ryyppäämään porukalla, vai onko olemassa jotain sellaista yhteistoimintaa jossa ei jeesustella ja taustamusiikkina kuunnellaan esim Slayeriä?

X

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Pystyykö nainen joka kelpaa mulle arvostamaan sisäistä kauneutta ja rohkeutta?

Melkoista etsimistä se taitaa vaatia, mä kun muistelen, että sulle kelpaavia naisia on maailmassa kaksi tai kolme.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
asdf
CE-hyväksytty
Pystyykö nainen joka kelpaa mulle arvostamaan sisäistä kauneutta ja rohkeutta?

Melkoista etsimistä se taitaa vaatia, mä kun muistelen, että sulle kelpaavia naisia on maailmassa kaksi tai kolme.

Mä oon laskenu rimaa. Hoitaja sano kun juteltiin, että mun pitäis yrittää tulla toimeen myös itseäni tyhmempien kanssa. Pitäis olla kuulemma suvaitsevaisempi. Että tyhmä horoperseämmäkin on ihminen.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Suvaitsevaisuus ja ymmärtäminen kostautuvat virtsaisesti korkojen kanssa.

Riihipirun näköisistä löytyy varmimmin empatia yms. muu soopa jotka parisuhteen synergiaan vaaditaan, jos tahtotilana on onnellisuuden ja käytännön asioiden jouhevuuden maksimointi keskipitkällä tai pitkällä aikajänteellä suhteutettuna tahtovan osapuolen kausaaliseen sijaintiin elontien neliulotteisessa koordinaatistossa.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija

No älä ainakaan mainitse että laskit rimaa ja nyt yrität myös tyhmempiä

Kysymys on sellainen mihin kaikki osaa antaa neuvoja ja jotka kaikki kuulostaa hyvälle MUTTA jotka ei käytännössä toimi. Yritetään kuitenkin..

Eli sattumankauppaa jos ei ole iskut verissä. Pitää vaan hakeutua ihmisten läheisyyteen, vaikka vaatekauppaan, jossa saa henkilökohtaista palvelua ja katsoa että se kaunis myyjä tulee sinua auttamaan. Ei haittaa jos puhe ei luista, mutta jos vahingossa keksitkin jotain jutun juurta ja nainenkin innostuu höpöttelemään, niin pyydä ulos. Tällaisessa tilanteessa on ainakin helpompi harjoitella naisten kanssa juttelua kun että menisi suoraan jonkun kadulta/kahvilasta/kirjastosta bongaamaan. Kannattaa myös vilkaista löytyykö sellaista rinkulaa ns. väärästä sormesta siinä juttelun lomassa.

..toisaalta myyjät näkee paljon erilaisia ihmisiä päivän aikana ja heitä pyydetään varmasti useamminkin ulos kuin sinä sen kerran. Ja nehän on opetettu olemaan kilttejä asiakkaille. Ei siinä silti mitään menetäkään

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
CE-hyväksytty
Mä oon laskenu rimaa. Hoitaja sano kun juteltiin, että mun pitäis yrittää tulla toimeen myös itseäni tyhmempien kanssa. Pitäis olla kuulemma suvaitsevaisempi. Että tyhmä horoperseämmäkin on ihminen.

Tällä ei ehkä kannata aloittaa. Mutta luulen, että olet kuitenkin enemmän naisten mieleen selvänä kuin sekaisin. Joten ei se ole ongelma.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mutta selvänä mä vasta sekasin oonkin kun yritän saada asiani ymmärretyksi. Kännissä mä muutun normaaliksi humalaiseksi jonka kanssa kaikki muut humalaiset tulevat toimeen.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Uskovaisten lisäksi kannattaa tsekata nörttityttöjä. Ne ei yleensä paljoa kopeistaan liiku ulos, joten kontaktin saaminen voi olla hankalaa. Nettipelit ja -keskustelut läpikäyntiin? Miinukseni näissä muijissa on vakava riippuvuus verkkososiaalisuuteen. Mutta pätevä naisten mies kyllä pystyy irrottamaan muijan hetkeksi netistä?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
CE-hyväksytty
Mutta selvänä mä vasta sekasin oonkin kun yritän saada asiani ymmärretyksi. Kännissä mä muutun normaaliksi humalaiseksi jonka kanssa kaikki muut humalaiset tulevat toimeen.

Kokeile vaikka tarjota jollekin kahvi. Ei tarvitse sanoa muuta kuin: Saanko tarjota kahvin? Eipä sitä juuri väärin voi ymmärtää. Epämääräistä ulos pyytämistä on vaikeampi saada onnistumaan. Sitten kun saat jonkun kahville, voit kysyä saatko hänestä uudestaan kahviseuraa, jos heti ei selviä, mikä muu yhteinen juttu olisi. Helppoa.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Kai jotain pitäis siellä kahvillakin sitten puhua.

Eihän naiselta tarvii kun kysyä kelloo, niin puhemylly pyörii viikon, joten sitä tuskin kannattaa huolestua. Jos haluut oikeen kommunikoida, niin lue viimesen viikon sanomalehdet ja niistä ne sua kiinnostavat jutut, niin luulis jotain turinoitavaa olevan.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat