Päihteet ja naiset

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ne ei sovi yhteen. Liikaa päihteitä käyttävät naiset on tyhmiä, rumia ja löysiä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Liikaa päihteitä käyttävät miehet ovat onneksi älykkäitä, komeita ja kireitä.

[size=60:1tivb695](Mikä oli tämän avautumisen pointti? Tämän pitäisi olla tiedefoorumi.)[/size:1tivb695]

Vierailija

Terävä repäisy. Naisen löysyyttä sieltä ei voi päätellä mistään muusta ulkoisesta piirteestä kuten ei miehen kalun kokoakaan.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Päihteiden liiallinen käyttö aiheuttaa välinpitämättömyyttä. Tämä näkyy ulkoisesta habituksesta. Päihteet vaikuttavat myös aivotoimintaan. Monesti päihteiden käytöstä aiheutuu masennusta, jonka seurauksena keskittymiskyky ja muisti heikkenee. Puhumattakaan muun aivotoiminnan löystymisestä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Scylla

Olen eri mieltä. En tiedä mitä tarkoitat kireydellä, mutta päihteet vaikuttavat samalla tavoin miehiin kuin naisiinkin.

Vierailija

CE-hyväksytty kirjoitti:

Päihteiden liiallinen käyttö aiheuttaa välinpitämättömyyttä. Tämä näkyy ulkoisesta habituksesta. Päihteet vaikuttavat myös aivotoimintaan. Monesti päihteiden käytöstä aiheutuu masennusta, jonka seurauksena keskittymiskyky ja muisti heikkenee. Puhumattakaan muun aivotoiminnan löystymisestä.
Tjooh. Monet naiset muuttuvat alkoholia liikaa nautittuaan lutkahtaviksi - oli poikaystävää tai ei. Humalainen nainen ei ainakaan itseäni erityisemmin sytytä, rasittavuutensa lisäksi ovat lähinnä säälittäviä ja herättävät poikkeuksetta mielikuvan vajaaälyisestä tai kehitysvammaisesta. Sukupuolisen kanssakäymisen taso pitää melkolailla sijoittua pelkästään haarusväliin, mikäli tällaisen kanssa mielii genitaalialueidenvastakkainnulkuttamistilanteisiin pyrkiä. Tarve toistuvaan alkoholinkulutukseen eli "ryyppäykseen" kielii toisinaan mielenterveyden häiriöistä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Meikä tykkää juopotella. Pikku sikunoissaan on mukava käpsehtiä, ajatus saa siivet ja aika kuluu rattosasti. Mieleen juolahtaa erinäisiä mielleyhtymiä, joille on mukava hymähdellä ja niitä eteen päin kehitellä. Saman henkisessä porukassa mikäs sen rattosampaa. Elämästä katoaa kaikki teennäisyys, kyynikko muuttuu romantikoksi. Suupielessä karehtii hymy ja silmissä vilkkaa iloinen pilke. Sopivassa sikunoissaan olevasta ihmisestä kanssaeläjätkin virkkavat jotta "Ka, siinäpä iloinen veitikka!"

Hämmentää.

Hoi
Seuraa 
Viestejä431
Liittynyt31.8.2010
CE-hyväksytty
Scylla

Olen eri mieltä. En tiedä mitä tarkoitat kireydellä, mutta päihteet vaikuttavat samalla tavoin miehiin kuin naisiinkin.

Miksiköhän otsikko ei sitten ollut "päihteet ja ihmiset"?
Hitto näitä vähän väliä ilmestyviä sukupuolikiihkoilulta haiskahtavia aiheenavauksia. Mikä teitä jännittää?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Hoi
CE-hyväksytty
Scylla

Koska minä olen mies. Heterona kiinnitän huomioni usein juuri naisiin.

Hoi
Hitto näitä vähän väliä ilmestyviä sukupuolikiihkoilulta haiskahtavia aiheenavauksia. Mikä teitä jännittää?

En tiedä muista, mutta itseäni jännittää sosiaaliset tilanteet, postinkantajat ja korkeat paikat.

Vierailija
tietää
Terävä repäisy. Naisen löysyyttä sieltä ei voi päätellä mistään muusta ulkoisesta piirteestä kuten ei miehen kalun kokoakaan.

Kerran iskin erään pienokokoisen, paoljon liikuntaa harrastavan naisen siinä toivossa että saisin esteettisesti silmää kiihottavaa ja tiukkaa lihaa. mutta toisin kuitenkin kävi. Tuntui siltä kuin tuntuu hepissä silloin ku ei tunne mitään. Pienellä naisella oli suuret tilat. Minulla on kuitenkin aika iso seiväs joten olisi luullut että olisin saanut enempi nautintoa. Toisaalta päihteet voivat aiheuttaa erogeenisten alueiden puutumista ja naisilla rentouttaa liikaa lantionseudun lihaksia.

Vierailija
Weird'Os
tietää

Kerran iskin erään pienokokoisen, paoljon liikuntaa harrastavan naisen siinä toivossa että saisin esteettisesti silmää kiihottavaa ja tiukkaa lihaa. mutta toisin kuitenkin kävi. Tuntui siltä kuin tuntuu hepissä silloin ku ei tunne mitään. Pienellä naisella oli suuret tilat. Minulla on kuitenkin aika iso seiväs joten olisi luullut että olisin saanut enempi nautintoa. Toisaalta päihteet voivat aiheuttaa erogeenisten alueiden puutumista ja naisilla rentouttaa liikaa lantionseudun lihaksia.

Olet saanut verkkoosi lahnan? Itselläni parhaat kokemukset pitkistä SM-tason pesäpallotytöistä(tiukka sporttiperä jne.)

Hoi
Seuraa 
Viestejä431
Liittynyt31.8.2010
Hoi

CE-hyväksytty
Koska minä olen mies. Heterona kiinnitän huomioni usein juuri naisiin.

Päätit avata "lääketiede ja terveys"-ketjuun tällaisen aiheen, näkökulmanasi vain hameväen viehättävyys sun silmissä silloin kun nämä ovat päihtyneitä. Ok.

En voi ymmärtää kuinka sun tarvitsee kysellä pokailuvinkkejä tiede-palstalla. Luulis että jokainen neitonen on sulaa vahaa juttujasi kuunneltuaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat