Hyvä anesteetti naisten nukuttamiseen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Terve, olen hieman liian saamaton mies ja haluaisin päästä kostuttamaan taikasauvaani salaisuuksien kammiossa. Ongelmana on, että naiset juoksevat yleensä karkuun, kun vedän sauvani esiin. Naiset, jotka eivät pakene vielä tässä vaiheessa, lähtevät "Kloroformilla vai ilman?" iskurepliikkini kuultuaan. Repliikkiäni en aio vaihtaa täysin, mutta kloroformi on ilmeisesti liian tunnettu nukutusaine. Siksi haluaisin korvata sen jollain hieman eksoottisemmalla ja yhtä toimivalla aineella. Olisiko ehdotuksia?

Kommentit (8)

Vierailija

Mies tulee baariin ja nostaa baaritiskille 30 senttiä pitkän muurahaisen ja tilaa itselleen viskin ja muurahaiselle sapuskaa. Baarimikko katsoo muurahaista huuli pyöreänä ja kysyy, mistäs tuon oot saanut.

-Sä maksat sen tuplaviskin ja ton sapuskat, niin sanon, mies vastaa.

Kyyppi kantaa tiskille kyypihvin ja tuplaviskin ja katsoo kysyvästi miestä.

-No, mä tapasin hyvän haltijan ja se sano, että voit toivoo mitä haluut!

-Ja sä toivoit muurahaista?

-Pelrkele, siinon mulla toinen tolrvi!

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Ei ne kivikaudellaka aineita tarvinu. Otat vaan sellasen ranteenpaksusen koivuhalon ja kopautat sillä. Pääset pienimmällä vaivalla.

Per se

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009
Phony
Mies tulee baariin ja nostaa baaritiskille 30 senttiä pitkän muurahaisen ja tilaa itselleen viskin ja muurahaiselle sapuskaa. Baarimikko katsoo muurahaista huuli pyöreänä ja kysyy, mistäs tuon oot saanut.

-ei aukea ei.Mitä se siis on yrittänyt toivoa?Mikä kirjain vika miehellä on?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
RaahenTiikeri
Phony

Tunkee ilmeisesti ärräkirjainta sekaan kun ei pitäisi. Yst. terv. Murkku. (Piti sitä itsekin vähän miettiä.)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
JamesBranleur
Terve, olen hieman liian saamaton mies ja haluaisin päästä kostuttamaan taikasauvaani salaisuuksien kammiossa. Ongelmana on, että naiset juoksevat yleensä karkuun, kun vedän sauvani esiin. Naiset, jotka eivät pakene vielä tässä vaiheessa, lähtevät "Kloroformilla vai ilman?" iskurepliikkini kuultuaan. Repliikkiäni en aio vaihtaa täysin, mutta kloroformi on ilmeisesti liian tunnettu nukutusaine. Siksi haluaisin korvata sen jollain hieman eksoottisemmalla ja yhtä toimivalla aineella. Olisiko ehdotuksia?

Tämän tyyppisen kirjoittavalla on varmaankin "se" pesäpallomailan kokoinen, joten kannattanee käyttää tätä hyväkseen eli ne naiset, jotka eivät pyörry ko. elimen näkemisestä kolkataan sillä ns. suorituselimellä läimäyttämällä.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009
Rousseau
RaahenTiikeri
Phony

Tunkee ilmeisesti ärräkirjainta sekaan kun ei pitäisi. Yst. terv. Murkku. (Piti sitä itsekin vähän miettiä.)

Jaa.Mää aattelin et tää on joku oikea juttu.Ei liene moista puhevikaa,jossa R-kirjain tunkeutuu väkisin L-kirjaimien lomaan?
Ja luulin että vitsi liittyy sanaan muurahainen....mikään murkku tullut mieleenkään...tosin sillon vika on enemmän minussa,kuin osittain vailinaisessa vitsissä.

Uusimmat

Suosituimmat