Google solvaa ja petkuttaa

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Olen kymmenet kerrat tehnyt sivun kautta Googlelle valituksen kuvani molemmille puolille vihreiden lanseeraamista Hitlerin kuvista ja vaatinut niiden poistoa,mutta mitään ei tapahdu ja Googleenhan ei saa millään yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse. En saanut myöskään lakimiestä innostumaan haastamaan Googlea, nämä viiden markan suutarithan ovat pelkkiä byrokraatteja,jotka vaativat jumalattomat tuntipalkkionsa etukäteen !

Google lupaa maksaa mainoksista blogissa. Kahden vuoden mainostuksen jälkeen tililleni lopulta kertyi tuo maksurajana oleva sata euroa ja olen antanut tilini Googlelle,mutta eihän sieltä mitään maksua tule, taas huijausta !

S...na, siirrän bloginikin pois mokomalta huijarifirmalta !!!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Google poistaa ripeästi hakutulokset (myös välimuistista) kun alkuperäinen tavara on muuttunut / poistunut. Kannattaa katsoa se varsinainen paikka missä ne vertaavat sinua Hitleriin ja ottaa yhteyttä sinne.

Vierailija

Samassa rivissä näyttäisi olevan myös internet-pioneeri Yucca Korpela. Ehkä googlen algoritmi vain etsii samannäköisiä viiksivalluja hakutulokselle kaveriksi.

Edit: Eikus joo, kyllähän nuo ihan kiinteästi Tanskasen ketjuihin liittyvät.

Vierailija

Kävin joskus katsomassa, missä nuo kuvat ovat. Ulkomuistista kerrottuna kaksi oli Tiede-palstalta (ensimmäinen Hitler ja lumilinkomies) ja yksi (toinen Hitler)Tanskasen oman blogin kommenteista.

Eli siitä vaan Hannu anelemaan "Ponilta", että poistaa kuvat. Oman blogisi kommentin voinet itse poistaa. Siivous ei tietenkään takaa, että kuvasi esiintyisi sen paremmassa seurassa, mutta aina sitä voi koettaa.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Voisit ottaa käyttöön toisen etunimesi alkukirjaimen. Etenkin kun nimesi on noin tavanomainen ja moni muu Hannu Tanskanen joutuu varmaan kärsimään sinun maineestasi.

Esimerkiksi Hannu H. Tanskanen ja Hannu M. Tanskanen antavat asiallisia Google-hakutuloksia.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Ding Ding
Voisit ottaa käyttöön toisen etunimesi alkukirjaimen. Etenkin kun nimesi on noin tavanomainen ja moni muu Hannu Tanskanen joutuu varmaan kärsimään sinun maineestasi.

Esimerkiksi Hannu H. Tanskanen ja Hannu M. Tanskanen antavat hyvin neutraaleja Google-hakutuloksia.

Kärsimään,hah,nauttivat maineestaan !

Vierailija
Hannu Tanskanen
Olen kymmenet kerrat tehnyt sivun kautta Googlelle valituksen kuvani molemmille puolille vihreiden lanseeraamista Hitlerin kuvista ja vaatinut niiden poistoa,mutta mitään ei tapahdu ja Googleenhan ei saa millään yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse.

Eräs jenkkien sanonta kuuluu: "If the shoe fits..."

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Ko. nimellä (H.T.) googlattuna löytyy myös muuta hubaa:

Ja mitä enemmän tiettyjä kuvia mm. näillä foorumeilla käytetään ketjun aloittajan yhteydessä, sen enemmän muuttuu googlen hakujen tulokset.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija
Hannu Tanskanen
Olen kymmenet kerrat tehnyt sivun kautta Googlelle valituksen kuvani molemmille puolille vihreiden lanseeraamista Hitlerin kuvista ja vaatinut niiden poistoa,

Pitäisi ensin selvittää kuinka kuvat ovat sinne joutuneet.

lainaus

Ja mitä enemmän tiettyjä kuvia mm. näillä foorumeilla käytetään ketjun aloittajan yhteydessä, sen enemmän muuttuu googlen hakujen tulokset.

Onkohan noin, satunnaiskuvahaulla löytyi ensimmäisenä tällainen, katsotaan tuleeko sekin googlen ht-haun etusivulle.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
fenomenologi
Hannu Tanskanen
Olen kymmenet kerrat tehnyt sivun kautta Googlelle valituksen kuvani molemmille puolille vihreiden lanseeraamista Hitlerin kuvista ja vaatinut niiden poistoa,

Pitäisi ensin selvittää kuinka kuvat ovat sinne joutuneet.

lainaus

Onkohan noin, satunnaiskuvahaulla löytyi ensimmäisenä tällainen, katsotaan tuleeko sekin googlen ht-haun etusivulle.

Olis sullakin äitis ymmärtänyt käyttää ehkäisyä !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat