Miten vietät joulusi?

Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Minun jouluni alkaa niin, että menemme vanhempieni luokse. Sinne kokoontuu meidän perheemme lisäksi (3 kpl) vanhempani, sisko ja sen mies ja toinen sisko ja sen mies ja kaksi rasavilliä lasta. Murkinoimme ja jaamme lahjoja.

Seuraavana päivänä kotiudumme. Silloin kotiimme saapuu anoppini, vaimoni sisko ja vaimoni veli perheineen, jolloin meitä on alle 100 neliön talossa YHDEN vuorokauden ajan 8 ihmistä, neljä kissaa ja kaksi koiraa. Sitten osa porukasta häipyy ja anoppi jää seuraamme puoleksitoista viikoksi.

Onko minussa vikaa, kun ajatus vähän stressaa minua?

Niin. Miten sinä vietät joulusi?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Kommentit (88)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Aweb
anoppi jää seuraamme puoleksitoista viikoksi.

Ei, tuo on ihan normaalia.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tekeydyn sairaaksi, jotta voin hyvällä tekosyyllä pysytellä online-tilassa koko viikonlopun. Mulla on netissä juttuja kesken.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Menen siskolle, jonka kanssa välit ovat nyt vihdoin palautuneet hyviksi ja lapsuuden traumat toivottavasti haudattu. Se tuntuu hyvältä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Kosh
Aweb

Entäs jos se "vähän" ei ole ihan vähän?

Ajattelin kolmen lekan viskipullon avulla selvitä.

Vierailija
Aweb
Kosh
Aweb

Sillä saavuttanee anopin suosion, mutta ehkä sinun pitäisi harkita toista lekaa jos nyt sattuu olemaan päinvastainen tavoite.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Electric shadow

Sillä saavuttanee anopin suosion, mutta ehkä sinun pitäisi harkita toista lekaa jos nyt sattuu olemaan päinvastainen tavoite.

Tavoite on selvitä järjissään. Ja varmaankin myös kunnialla niin

Vierailija
Aweb
Tavoite on selvitä järjissään. Ja varmaankin myös kunnialla niin

Otan osaa.

Ensimmäisen anoppini kanssa olisin varmaan tullut paremmin toimeen, kuin tyttären. Mutkun oli se ikäkuilu sun muuta.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008

Mulla on ulkomailla elämisen takia jäänyt 10 sukujoulua väliin joten ei ne vielä tunnu niin rasittavilta. Tämä joulu on nyt jo toinen joulu jonka vietän vaimoni, sisarusteni perheiden ja äitini kanssa ja varsinkin ulkomaalainen vaimoni tykkää jouluhommista. Toivottavasti kuitenkin olemme jo ulkomailla ensijouluna. Appivanhemmistani ei ole vaaraa jouluisin, he ovat Thaimaassa enkä usko että tulevat jouluksi tänne.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

En vietä joulua lainkaan. Kulutan lukien ja digiboksin tallenteita katsoen ne päivät, jolloin kaupat ja uimahalli ovat suljettuina. Käyn elokuvissakin. Varsinaisen ajankohtaisjuhlan kuitenkin laistan, sillä valitsen ohjelmistokseni ajankohtaa karttavia aiheita.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Lapsena tuli vietettyä kotijouluja tietty. Sitten meni pitkään ilman jouluja ja nyt oon jälkikasvun vuoksi pitänyt jouluja. Toivon koko ajan pääseväni joulujen ikeestä taas pois. Muutaman kun vielä viitsisi. Joka vuosi tää jouluäksöni on vastenmielisempää.

[size=50:3f8amt0p]Enhänmäsaatanakuulueeskirkkoon[/size:3f8amt0p]

- Ubi bene, ibi patria -

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Käyn porukoilla syömässä ja jaamme lahjat ja teeskentelemme olevamme tavallinen perhe. Häivyn sieltä niin pian kuin suinkin. Perhejoulun teeskentely alkaa stressaamaan jo marraskuun puolivälissä.

Hämmentää.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Aweb, tuntemuksesi ovat täysin normaaleja. Olisin huolissani, mikäli et tuntisi noin.

Tykkään kovasti joulusta ja siihen liittyvästä rauhallisuudesta, arkirutiineista irrottautumisesta ja läheisten kanssa vietetystä ajasta.

Niin paljon en kuitenkaan siitä tykkää, etteikö kaikenlaiset jouluvalmistelut siivouksineen ja pakkovierailuineen pistäisi välillä vituttamaan. Tänä vuonna päätimme perheen kanssa karata noita joulun ikäviä puolia ja vietämme joulun ulkosuomessa.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Aweb
Kosh
Aweb

En ymmärrä tuota termiä, onko leka jokin tilavuusmitta? Olen aiemmin käsittänyt sen olevan synonyymi pullolle, mutta nyt tämä selitysei toimi asiayhteydessä. Mitä viskiin sinänsä tulee, niin se on ihan ok, mutta voi olla että määrä on epäterveellinen, ainakin selvästi alkoholinkäytön riskirajat ylittävä. Jos nyt puhe on normaaleista 0,75 litran puteleista. Siihen päälle vielä jouluruokien viinit tai oluet ja muu normitissuttelusi, niin voi olla että katko kutsuu kun anopin takavalot verkkokalvoiltasi hiipuvat.

Itse ajattelin pitäytyä juhlakauden anoppikontaktissa semmoisessa kohteliaassa yhden yön yli kestävässä visiitissä siinä joulupäivän/tapaninpäivän hujakoilla. Luultavasti sittenkin pakenen baariin vaimon sisarusten yms. asiaanliittyvän retkueen kanssa.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat