2-10 vuotta jo peräpukamat ja peräaukon kutina

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ilmeisesti peräpukamia ollut noin 10 vuotta, mutta viimeset 7 kuukautta ovat olleet oireellisia, eli vähän kipeitä ja aiheuttanut kutinaa.

Kannattaako mennä lääkäriin, olen ruokavaliolla saanut vähän parannettua tilannetta. Ja ilmeisesti on nyt vähän paranemassa lisää, onhan näitä aikasemminkin täytynyt olla ja ne on kadonneet. tuskin ne 10 vuotta ollut taukoamatta.

Kirkasta verta vuotaa kun käy paskalla. Olen kahvia ruvennut 4 vuoden sisällä juomaan, ennen sitä en paljon juonut. Onko kahvilla mitään vaikutusta, sehän vaikuttaa persaukon toimintaan. Koska sulkijalihakset toimii verellä ja verenkiertooko se kofeiini katoaa.

Kerron myöhemmin lisää omista pukamista, lähen nyt vetään kinkkua äitimuorin ja isukin luokse.

Kommentit (7)

Vierailija

[quote="tiäremiäs"]
Kirkasta verta vuotaa kun käy paskalla.
/quote]

No emmämikäänlekurioo, mutta käyhän ostamassa Scheriproct neoa vähän äkkiä ennen kuin sulla on jotain paljon pahempaa menossa siellä.

EV+
Seuraa 
Viestejä770
Liittynyt24.12.2010
downstream_one

No emmämikäänlekurioo, mutta käyhän ostamassa Scheriproct neoa vähän äkkiä ennen kuin sulla on jotain paljon pahempaa menossa siellä.

On muuten ainoa laillinen tapa hankkia kokaiinia Suomessa. Kokaiini toimii valmisteessa puudutteena hydroklooratussa muodossa.

Mäkäänmikäänlekurioo mutta noiden voiteiden ja peräpuikkojen jälkeen ei muuta hoitoa ole kuin leikkaus.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
tiäremiäs
Ilmeisesti peräpukamia ollut noin 10 vuotta, mutta viimeset 7 kuukautta ovat olleet oireellisia, eli vähän kipeitä ja aiheuttanut kutinaa.

Kannattaako mennä lääkäriin, olen ruokavaliolla saanut vähän parannettua tilannetta. Ja ilmeisesti on nyt vähän paranemassa lisää, onhan näitä aikasemminkin täytynyt olla ja ne on kadonneet. tuskin ne 10 vuotta ollut taukoamatta.

Kirkasta verta vuotaa kun käy paskalla. Olen kahvia ruvennut 4 vuoden sisällä juomaan, ennen sitä en paljon juonut. Onko kahvilla mitään vaikutusta, sehän vaikuttaa persaukon toimintaan. Koska sulkijalihakset toimii verellä ja verenkiertooko se kofeiini katoaa.

Kerron myöhemmin lisää omista pukamista, lähen nyt vetään kinkkua äitimuorin ja isukin luokse.

Ei noista kannata kärsiä. Käyt lääkärillä. Mulla oli muutama vuosi sitten jotain polyyppeja peräaukon lähellä. Sain lähetteen keskussairaalaan, jossa suoli tutkittiin letkukameralla.
Hoitaja innostui samassa tutkimuksessa poistamaankin nuo polyypit polttamalla sähköisellä "hirttosilmukalla". Kysyi lupaa, saako kuolettamatta poistaa. Tuntui kyllä tosi "imakalta", kun operaatio tehtiin kuolettamatta. Mutta homma selvisi yhdellä reissulla ja säästettiin sairaanhoidon resursseja!

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Liittynyt27.4.2009

En tiedä kuinka pahoja peräpukamia sinulle on jo kertynyt, mutta omani lähti pois RUOKAVALION muutoksella. Samoin lähti kutina, jota ei lääkärin mielestä voinut olla olemassakaan, kun ei "reikä ollut punainenkaan". No, lääkärihän sen paremmin tietää mistä minua kutiaa.

Sydämistyin sitten ja otin itse selvää asioista, tosin netistä saa vähän suodattaa. Aikoinaan aloitin hiivadieetillä.

En olisi uskonut, mutta peräpukamat tulevat huonosta ruokavaliosta. Koita VHH-ruokavaliota ja ehdottomasti jätä kaikki sokerit pois, jo paranee. Hiilihyraatissa olisi kuitenkin hyvä olla kuituja, joten suosittelen runsaasti vihanneksia.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Kuuluuko pissan haista kahville jos on juonut kahvia? Miten ne kahvin aromiaineet pääsee virtsaan? Minulla haisee aina pissa kahville jos olen juonut kahvia.

くそっ!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Kutina lähtee kortisoonilla. Riittävän vahvan kortisoonivoiteen määrää ihotautilääkäri.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Liittynyt27.4.2009
Aweb
Kutina lähtee kortisoonilla. Riittävän vahvan kortisoonivoiteen määrää ihotautilääkäri.

Niin lähtee, mutta palaa aina takaisin, en suosittele 10 vuoden kortisonikuuria peräaukkoon. Luultavasti kutina tulee hiivasta, joka asustelee suolistossa. Voihan toki olla mahdollista, että sinulla onkin vain iholla jotain, näin netissä ja muutenkin maallikkona on diagnoosia hieman vaikea tehdä.

Uusimmat

Suosituimmat