Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Löytyykö lompakostasi kätevä kortti? Onko korttisi mennyt vanhaksi?

Sivut

Kommentit (33)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
CE-hyväksytty
Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Löytyykö lompakostasi kätevä kortti? Onko korttisi mennyt vanhaksi?

Löytyy Työturva, Tieturva ja Tulityökortit.
Toi työturvakortti on kai nykyään esim. raksoilla pakollinen ja tulityökortti myös.
Tie-ja katuturvakorttia tarvitaan vaikkopa Tiehallituksen alueella työskennellessä.
Yhteensä 300€ kurssien järjestäjille. kiitos.
No yleensä työnantaja maksaa noi kurssit.

.

Japetus
Seuraa 
Viestejä9006
Liittynyt20.6.2009

Löytyyhän noita, muttei taida olla enää yksikään voimassa.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Vierailija

On työturvallisuus-, sähkötyöturvallisuus- ja tulityökortti. Ne ovat lähinnä silmänlumetta, eikä vielä koskaan ole kysytty, mutta kuulemma joissain firmoissa työskenneltäessä pakollisia. Jotain EU:n tuomia rahastusautomaatteja.

Tottahan kurssien opettamat asiat on hyvä osata, mutta eiköhän nuo aika selviä ihan normaalijärjellä olisi. Kurssien hyväksyttävä suorittaminen on vitsi. Jos nyt itse aamuisin pukee, ei liene mahdollista olla suoriutumatta.

On niissä jotain hyvääkin, käydään läpi onnettomuuksiin johtaneita tapahtumia. Kyllä siellä välissä on sellaisiakin sattumuksia, ettei ihan ekaksi mieleen tulisi moiset riskit. En nyt tosin muista yhtään esimerkkiä, mutta kortit on silti.

Ja nykyiset määräykset tulee selviksi. En vaan muista niistä paljoakaan.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulla on Tietokoneen käyttäjän AB-kortti.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
CE-hyväksytty
Pacanus Rusticanus
Mulla on työeläkekortti. Olen 100% aivoinvalidi.

Miksi sä valehtelet?

Täsmentäisitkö mikä kohta kirjoituksestani mielestäsi on valetta.

- Ubi bene, ibi patria -

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009

Vaikka olen sitä mieltä,että työturvallisuus on vain kaunis sana,siis sanahelinää,niin silti olen työturvallisuuskurssin aikoinani käynyt.Työnantajan vaatimuksesta.Kortti taitaa olla vanhentunut,kun kurssi on käyty 2005.Eikä sillä ole muutenkaan mitään väliä,hukkasin lompakon päissäni 2006 ja kaikki kortit menivät sen siliän tien.Ja olen työtönkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat