Puuhataanko Suomesta jälleen sotatannerta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

- suomenruotsalaisia alkuvalmisteluja, jotta saadaan jälleen sota Suomen maaperälle? Ja sitten Nato hävittämään Suomesta kaikki, mitä viime sodan jälkeen on rakennettu?

http://areena.yle.fi/ohjelma/8729d587e0 ... 963ac3a529

Kommentit (7)

Vierailija

Olenko erehtynyt vai alkoivatko Tsetsenian rytinät siitä, kun Amerikka oli kaavaillut irrottavansa Tsetsenian Venäjästä voidakseen vetää putket siten, että Tsetseniasta virtaisi öljyä Amerikan hyödynnettäväksi?

Vierailija
re
pinklin

[/quote]
Minua ei naurata. Sodathan alkavat siten, että ensin härnätään, tehdään maalitauluksi ja levitetään valheita.
Katselin muutamia vuosia joltain Suomen yliopistolla nauhoitettua tv-ohjelmaa. Siinä sanottiin tutkimuksiin perustuen, että ennen varsinaisten sotatoimien aloittamista on noin kymmenen vuotta sotapropakandan ja vastapuolen mustaamisen aikaa.

Minun mielestäni Suomi ei tarvitse sotia.

Vierailija

No joo kysessä on taas noiden ns "antifasistien" jollain konstilla saama ohjelma tuonne yleen. Ja sama ohjelma käytti asantuntijana ydinvoimasta tuota artoa jonka väitteisiin voi käydä tutustumassa tuolla energia puolella

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007

Minusta SAFKA on meidän naapurivaltiomme ylläpitämä kansankiihotus- ja konflikteja lietsova järjestö Suomessa. Nämä Molarit ja tankki-Leena Hietaset kumppaneineen tulisi passittaa Venäjälle tai peräti Tsetseniaan!

Vierailija

Kukin toimii sen mukaan, minkä on parhaaksi katsonut. Usein laajemmankin maailmankatsomuksen pohja paljossa muodostuu kotiasioista ja lähi-ihmissuhteista.

Molarilla on venäläinen korkeasti koulutettu vaimo, ja heillä on lapsi. Olen ymmärtänyt, että hän kunnioittaa vaimoaan ja he yhdessä pitävät hyvää huolta lapsestaan. Molari puhuu kunnioittavasti muistakin ihmisistä.

Ovolo, sinulla ja Molarilla on yhteistä se, että sinullakin on venäläinen korkeasti koulutettu vaimo, mutta sinä halvennat ja mustamaalaat vaimoasi ja muita venäläisiä. Olen lukenut sen kirjoituksistasi.

Uusimmat

Suosituimmat