Vedenpaisumus aavikolla

Seuraa 
Viestejä7527
Liittynyt17.2.2006

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Kommentit (8)

John Carter
Seuraa 
Viestejä7527
Liittynyt17.2.2006

Joo, nyt on taidettu toimittaa sana ja sakramentit hieman huonolla menestyksellä, enää ei puutu kuin se, että taivaalta sataisi tulta ja tulikiveä.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
John Carter
Joo, nyt on taidettu toimittaa sana ja sakramentit hieman huonolla menestyksellä, enää ei puutu kuin se, että taivaalta sataisi tulta ja tulikiveä.

Jos nyt arvon yläkerran herra voisi tällaista ateistia sen verran kuunnella, että jos olet päättänyt rankaista puheena olevaa poliitikkoa tulella ja tulikivellä, odottaisit rangaistuksen kanssa sen aikaa kun rouva iso rouva palaa kotimaamme pääkaupunkiin. Täkäläinen katujen kunnossapito tarvitsisi hieman apuja lumen kanssa, ja taivaalta satava tuli ja tulikivi auttaisi siinä. Samalla tulisit helpottaneeksi monien inhimillisen ymmärryksen vajavaisuudessaan arktisille alueille harhautuneiden kannattajiesi elämää.

Amen

Vierailija

Saikohan Päivi osuvia otoksia myös Ilmestyskirjan ratsastajista, jos sattuivat siellä päin vehtaamaan. Olosuhteista päätellen siellä oli aika raamatullinen meininki.

Vierailija
John Carter

Toiset tuovat sanoillaan ja/tai teoillaan lämpöä ja valoa kaikille ihmisille maailmaassa, ja sitten on niitä, jotka sanoillaan ja/tai teoillaan nostavat itsensä lämpöön ja valoon, mutta jättävät muut maailmassa kylmään ja pimeyteen. 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Saattaa hyvinkin olla, että vaikka lomamatka aurinkoon ja lämpöön tällä puolella epäonnistuukin, niin se järjestyy toisella puolella.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Hei, mitä tarkoittaa MILF?
Kyllä Räsänen siellä pärjää kun on hoitajat ja huolehtijat paikalla, kuulin luotettavista lähteistä että homoja tai lesboja siellä ei ole paikalla auttamassa, vain pelkkää rakeita ja sadetta mitkä lohduttaa häntä suuresti. Tulta ja tulikiveä tulee taivaalta niskaan koska tahansa, onneksi, koska silloin päästään eroon myös homoista ja lesboista ja taas maailma voi paremmin...
EDIT: Matti jo ehtikin kommentoimaan ja ulkoamuistelemaan hienoja katkelmia, ilmeisesti raamatusta, hienoa! Odotan kesäksi heinäsirkkoja ja katovuotta, olkoonkin että ne eivät minuun vaikuta kun muutan keväällä Grönlantiin, siellä ei ole heinäsirkkoja.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Uusimmat

Suosituimmat