Vetäkää ittenne jojoon

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kaikki. Heti.

Kommentit (11)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Mun khoukkikhoula (kiinaksi: ime tahmaista sammakonpoikasta) jojo oli muotopuoli ja tarrasi naruunsa yhdellä segmentillä, joten se teki minusta pellen. En koskaan toipunut siitä. Nukun yhä ase makuuhuoneen yöpöydän laatikossa.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija

Toivottavast ei naapuri herää, yritän laittaa koukkua kattoon. Saa nähdä kestääkö, jotai pehmyttä tasoitetta suurimmaksi osaksi.

Vierailija
CE-hyväksytty
Kaikki. Heti.

Todennäköisemmin pääsisit kaikista heti vetämällä itsesi jojoon.

En minä muuten, mutta kun tiede-palstalla ollaan, niin Occamin partaveitsi vaan sattui tulemaan mieleen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
ZiPA
CE-hyväksytty
Kaikki. Heti.

En minä muuten, mutta kun tiede-palstalla ollaan, niin Occamin partaveitsi vaan sattui tulemaan mieleen.

Ketä se auttaisi.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
ZiPA
CE-hyväksytty
Kaikki. Heti.

Ketä se auttaisi.

No eihän se ketään auttaisi. Mutta oon hiukka epäileväinen senkin suhteen, josko olisi mitään hyötyä kaikkien muidenkaan kiikkuun ripustautumisesta. Täällä seikkailee kummiskin paljon ihan asiallistakin väkeä.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
ZiPA
CE-hyväksytty
Kaikki. Heti.

Kaulakiikku saattaa väliin houkuttaa paljonkin, mutta aina esteeksi nousee se ajatus, että se saattaisi ilahduttaa joitakin henkilöitä, joten vänkyränä sitten jatkaa kitumistaan tässä todellisuudessa ihan niiden tyyppien kiusaksi. Myöskin eihän sitä koskaan tiedä mitä mukavaa sitä saattaa olla tiedossa tulevaisuudessa, jos ei ole sitä näkemässä ja kokemassa ja etenkin, koska ihminen muuttuu koko ajan eläessään ja näkökannatkin sitten muuttuvat siinä samalla elämänkokemuksen kertyessä. Mitä tällä hetkellä tietää ja miten asiat kokee saattaa näyttää jopa itsestäänkin naurettavalta esim. kymmenen vuoden päästä.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Uusimmat

Suosituimmat