Paljonko nainen painaa?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Sellainen normaali mun ikänen? Onko se jotain kuuskytä kiloo?

Sivut

Kommentit (83)

Vierailija
CE-hyväksytty
Sellainen normaali mun ikänen? Onko se jotain kuuskytä kiloo?

Mä painan kuuskytä kiloo. Mut en mä oo normaali

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Paljonko siinä on vaihteluväliä? Voiko nainen painaa paljonkin enemmän tai vähemmän? Mä oon kuullu että joku yksilö oli kasvanu yli 200 kiloseks. Mutta se ei vissiin oo normaalia?

Vierailija

Joo toki se voi vaihdella paljonkin, neljästäkymmenestä kilosta aina todellakin siihen kahteensataan asti. Mutta olen sitä mieltä, että jos menee useampia kiloja kumpaankaan suuntaan kuudestakymmenestä, niin laatu kärsii heti.

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Paljonko siinä on vaihteluväliä? Voiko nainen painaa paljonkin enemmän tai vähemmän? Mä oon kuullu että joku yksilö oli kasvanu yli 200 kiloseks. Mutta se ei vissiin oo normaalia?

Naisesta ei kannata käyttää sanaa yksilö. Saaminen hankaloituu ja selvin päin saaminen käy lähes mahdottomaksi. Toisaalta Jallu ja Ratto ja Kallehan alkavat ilmestyä netitssä.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Pirpana
Joo toki se voi vaihdella paljonkin, neljästäkymmenestä kilosta aina todellakin siihen kahteensataan asti. Mutta olen sitä mieltä, että jos menee useampia kiloja kumpaankaan suuntaan kuudestakymmenestä, niin laatu kärsii heti.

Pituudesta riippuen öpauttia näin joo. Itse katsoisin että 58 kg on ihanteellisista ihanteellisin paino omalla kohdallani. Tuhdimpana alkaa pullaantua ja laihempana tippuu housut jalasta ja rintoja saa etsiä suurennuslasin kanssa.

Vierailija
Rousseau
Pirpana

Pituudesta riippuen öpauttia näin joo. Itse katsoisin että 58 kg on ihanteellisista ihanteellisin paino omalla kohdallani. Tuhdimpana alkaa pullaantua ja laihempana tippuu housut jalasta ja rintoja saa etsiä suurennuslasin kanssa.

No juu... ehkä minä voin myöntää, että jos olisin 10 cm pidempi tai lyhyempi ja painaisin 60 kiloa, en ehkä olisi kauhean ihanteellisissa mitoissa

Vierailija

Niin ja olen kyllä antanut itselleni luvan painaa yli 60 kiloa, mikäli se tulee lihaksena eikä läskinä.

Tämä nyt on vissiin sitä kolmenkympin kriisiä

Hoi
Seuraa 
Viestejä431
Liittynyt31.8.2010

Niin, ihan eukostahan se riippuu paljonko painaa. Mä painan 41 kiloa, mutta oon kyllä ihan hippiäinen muutenkin. Eikä paino vaan nouse vaikka mitä koittaisi. Joten tämä on ihannepaino mulle, vaikka käyrien mukaan alipainoinen olenkin. Meijereitä ei kuitenkaan onneksi tarvitse suurennuslasin kanssa etsiä. Kai siitäkin voi jotain iloa repiä näinä ankeina aikoina.

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010

Helppo nakki vanha nyrkkisääntö pituudesta pois sata se on siinä!

Esim. pituus on 170cm - 100= 70 kg, eli jäljelle jäävät cm muutetaan kiloiksi, ei ole lihava eikä laiha!

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009
Hillman
Helppo nakki vanha nyrkkisääntö pituudesta pois sata se on siinä!

Esim. pituus on 170cm - 100= 70 kg, eli jäljelle jäävät cm muutetaan kiloiksi, ei ole lihava eikä laiha!

-mutta kovasti yksilökohtaista,että mihin sen painon kerää.
Minä olen 171 pitkä.Painoin siskon häissä 2003(Saddam Husseinin pidätyspäivänä)73 kiloa.
Minulla oli valtava maha.Äiti löysi nuo siskon häissä käytetyt housut vaatekaapista viime talvena.Sanoi,että sovitas,saat siitä suorat housut käyttöön.Mää sanoin,että turhaan kun hukun noihin.Äiti sanoi,että koita koita.Minä poika koitin,ja sain laittaa noin kyynärän mittaisen henkarin vatsani ja housujen vyötärönauhan väliin.Siis toisin sanoen tommonen vajaat nelkytä senttiä tuli housut irti navan seudultani.aikanaan ne oli ihan passelit.Painon suhteen eroa ei ollut taatusti kymmentä kiloa paljon enempää.Ehkä 62-64 painan ja painoin noita housuja uudelleen sovitellessani.Mutta siis määhän olen mies.Mutta en usko että tuo mitta-metri=oikea kilomäärä naisillekkaan sopii jokaiselle.Toisin naisille varmaan painoa voi olla ihan muodokkuudenkin takia miesten nyrkkisääntöjä enemmän.

Vierailija
Pirpana
Tämä nyt on vissiin sitä kolmenkympin kriisiä

Otan osaa, minullakin on kolmenkympin kriisi. Ja itse kysymykseen, niin nainen painaa optimaalisesti 20kg vähemmän kuin mies. Eli 65kg.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Paljonko nainen huijaa painostaan, kun se on annettava mm. lääkärin papereihin?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw

No voi kamala. Miksi ihmeessä huijaisin tuollaisessa tilanteessa painostani??

Raja se on tyhmyydelläkin.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Pirpana
Saw
Raja se on tyhmyydelläkin.
Päässääntöisesti suuremmalle massalle taidetaan antaa jytymmän aineet, joten ylöspäin pyöristystä voisi kuvitella hoidon tehoamisen kannalta tavoiteltavana juttuna.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat