Saako koira / koiraa sanoa pösöksi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos koira osaisi haukahtaa että pösö olisiko se sopivaa? Toisaalta jos koiralla olisi pyörät voisko sitä sanoa pösöksi niin ettei kukaan pahoittaisi mieltänsä? Itse olen ihan vaalea ja kerran minua sanottiin mustaksi koiraksi niin olin siitä vain ylpeä. Musta sikakin olisi kiva mutta harvoin niitä tulee vastaan. Onkö pösössä lamput? Serkulla meni rellusta hihna.

Kommentit (11)

Vierailija

Tuo olikin hankala kysymys. PSA:n tuotteesta kyse ja sisarmerkin isoja malleja kutsutaan isoiksi kissoiksi, joten ehkei tuo olisi poliittisesti korrektia.

Ja, aihe on väärällä alueella. Oikea alue olisi ollut kemia, fysiikka ja matematiikka.

Vierailija
Samum anker
Jos koira osaisi haukahtaa että pösö olisiko se sopivaa? Toisaalta jos koiralla olisi pyörät voisko sitä sanoa pösöksi niin ettei kukaan pahoittaisi mieltänsä? Itse olen ihan vaalea ja kerran minua sanottiin mustaksi koiraksi niin olin siitä vain ylpeä. Musta sikakin olisi kiva mutta harvoin niitä tulee vastaan. Onkö pösössä lamput? Serkulla meni rellusta hihna.

Onko serkkusi auto vanhemmanpuoleinen Tvingo?

Vierailija
Lepakko
Onko serkkusi auto vanhemmanpuoleinen Tvingo?

Paremminkin serkkuni itse on vanhemmanpuoleinen Tvingo. Sen jotenkin vain näkee hänestä.

Vierailija
Samum anker
Serkulla meni rellusta hihna.

Olisi kannattanut vaihtaa ajoissa, eikä vasta valmistajan suositteleman kilometrivälin jälkeen.

Vierailija

Meillä oli kerran kylässä koira nimeltä Sitikka. Minusta Citroen on jotenkin niin natsistinen alikessun natsoineen.

Vierailija
Vääpeli
Meillä oli kerran kylässä koira nimeltä Sitikka. Minusta Citroen on jotenkin niin natsistinen alikessun natsoineen.

Nii-in. Neuvostoarmeijassahan ei ollut ollenkaan alikessuja vaan kaikki olivat tasa-arvon vuoksi pelkkiä toveri kenraaleita vaan. Itse ketjun aiheesta sen verran että ei se ollutkaan serkun kun sen vaimon rellu mistä se hihna meni. Saivat uuden tilalle netistä halvalla ja männät ja kaikki. Tosin olivat väärää kokoa mutta ei se mitään. Kaatopaikallehan se auto oli muutenkin jo menossa. Ei itse mutta sillä vietiin sinne mätiä porkkanoita kun oli jäänyt jäniksiltä ruoka-aika väliin. Älkääkä vaan kysykö miltä jäniksiltä. En minä tiedä!

Lippa Luke
Seuraa 
Viestejä484
Liittynyt18.12.2005

Saa

Meillakinpain yksi naapuri on nimennyt koiransa "Sepoksi".
Aina kun han kutsuu koiraansa, Seppooo, Seppoo... tulee mieleen vitsi parista kansanedustajasta Lapissa.

Aslakki varmaan muistaa miten se menee mutta jotenkin nain:
Liisa Kulhia ja joku toinen kansanedustaja olivat vierailulla Lapissa ja kavelivat Jankhalla. Toinen kansanedustaja huomasi Kulhian kadonneen ja rupesi huutelemaan, Kulhia, Kulhia..
No. Jankha Joonas oli ollut poroerottelusta vasyneena lepaamassa lahistolla ja nousee housujaan aukoen ja sanoen, Tulhaan tulhaan, kylla sita Kulhia saa, ei tartte noin kovaa huutaa..

Ihminen kuolee muutenkin… Miksi siis tapamme toisiamme? Me kuolemme ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Maa jää, mutta me poistumme. Miksi siis sotia maan vuoksi,..

Vierailija
Lippa Luke
Aina kun han kutsuu sorsaansa, Seppooo, Seppoo... tulee mieleen vitsi parista romanikansan edustajasta Lapissa.

Back to bisnes. Serkulta meni rellusta hihna. Savonlinna. PRKL! Jänikset tulee! Älkääkä kysykö mitkä jänikset. En minä tiedä. Taas ruoka-aika eikä ristinsielua pöydässä. Kuka nää porkkanat oikeen syö? Mehän hukutaan näihin. Kiljut käymään ja menoksi tai rupee lihava mamma laulaan.

Iloisin terveisin

Samum anker
veljesi Herrassa, toverisi Teuchassa, ystäväsi Karpin tähden

Uusimmat

Suosituimmat