Seksuaalisuutesi hallinta -peli

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Innostuin tekemään tämän lukiessani tuosta naisen seksuaalisesta vallasta. Seksuaalisuus itsessään ohjaa meitä jos ei tietoisesti, niin ainakin alitajuisesti.

Tästä voisikin kehitellä hauskan leikin. Kun tapaat työkaverisi, vieraan ihmisen tai koulukaverisi, niin olipa hän minkä näköinen tai oloinen hyvänsä, niin pakota itsesi ajattelemaan häntä seksuaalisesti juurikin keskustelun lomassa. Toisaalta voit omistaa seuraavan päivän siten, että kun tapaat toisia ihmisiä, joiden kanssa olet keskustelun arvoisesti -päätät ennen keskustelun aloittamista silmät kiinni voimakkaalla päätöksellä olemaan ajattelematta häntä seksuaalisesti.

Valitset tietenkin kohteiksi ihmiset, joiden sukupuoli kiinnostaa sinua.

Valitse 3 ihmistä kunakin päivänä, eri tilanteissa saadaksesi poikkipintaista kokemusta.

Parhaat kohteet ovat sellaisia, kuten vaatekaupan myyjä, jota voit valmistella mielessäsi ennen kuin kohtaat hänet.

Mitä ajatuksia sinulle tuli näiden kokemusten jälkeen?

Sivut

Kommentit (57)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Ensimmäinen ajatus jo tässä vaiheessa: yäk.

En juurikaan halua ajatella kohtaamistani oikeista elävistä ihmisistä moisia asioita.

Mutta miten tuo toinen kohta meni, siis pitikö olla ajattelematta vai:

>Toisaalta voit omistaa seuraavan päivän siten, että kun tapaat toisia ihmisiä, joiden kanssa olet keskustelun arvoisesti -päätät ennen keskustelun aloittamista silmät kiinni voimakkaalla päätöksellä olemaan ajattelematta häntä seksuaalisesti.

Oliko "olemaan ajattelematta" tarkoitus olla "olla ajattelematta"? Tuossa voisi hyvinkin kuvitella tulevan eteen sen ilmiön kuin siinä että käsketään muita/itseä olemaan ajattelematta sinistä norsua. Johan alkaa elefantit telmiä sinisissään. Ei siinä seksin kanssa ole mistään kyse, vaan siitä että mieli keskittyy siihen asiaan joka päässä vilahtaa ja mieltä on äärimmäisen vaikea saada hiljenemään.

Joten ehkä se eka kohta jossa piti ajatella seksiä suitsee seksuaalisuutta paremmin. Alkaahan se sen verran ällöttää kun ajattelee seksijuttuja kaiken maailman turjakkeista. Sen jälkeen ei varmaankaan hotsita enää mikään.

Vierailija

Rouva/neiti Rousseau nyt kokeilee rohkeasti vaan ja avaa yhden pikkuruisen padon mielen kirjastoista tehdäkseen tilaa uudelle, antaakseen tilaa uusille ajatusten puroille. Molemmat tehtävät pitää tehdä ja vielä tuossa järjestyksessä Rohkea rokan syö ja pelkuri lautasen.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
kulkutauti
Tästä voisikin kehitellä hauskan leikin. Kun tapaat työkaverisi, vieraan ihmisen tai koulukaverisi, niin olipa hän minkä näköinen tai oloinen hyvänsä, niin pakota itsesi ajattelemaan häntä seksuaalisesti juurikin keskustelun lomassa.

Tämä on käsittääkseni aika useimmille miehille aivan normaali tilanne, kun he kohtaavat tuntemattoman naisen. Mietitään miltä nainen näyttäisi ilman vaatteita tai miltä tuntuisi jos pääsisi rakastelemaan hänen kanssaan. Menestyneemmät rajaavat sen ehkä hyvännäköisiksi kokemiinsa, vähemmän menestyneille puute tekee hyvännäköiseksi melkein kaikki.

Toisaalta voit omistaa seuraavan päivän siten, että kun tapaat toisia ihmisiä, joiden kanssa olet keskustelun arvoisesti -päätät ennen keskustelun aloittamista silmät kiinni voimakkaalla päätöksellä olemaan ajattelematta häntä seksuaalisesti.

Tähän se ajautuu tuttujen kohdalla varsin pian. Se taitaa olla melko mahdotonta, ettei ajattelisi vaikka jostain kaupan myyjästä seksuaalisia, kun hänet ensimmäisiä kertoja näkee.

Eipä juuri mitään ihmeellistä, kun se on niin itsestäänselvää. Jos tässä oli tarkoitus löytää vastenmielisiä kokemuksia, se epäonnistuu. Minulle seksuaalisesti vastenmielisiä naisia on 20-45 ikäryhmässä äärimmäisen vähän ja harvoin sellaisen tapaa. Joskus tein mielessäni hieman tilastoa asiasta, ja totesin että asuinpaikkakuntani pienten lasten äideistä, joita näki kun vei lapsia hoitoon, kaikki ehkä noin 30-50:n otoksesta kelpaisivat minulle seksi- tai suhdekumppaneiksi ulkonäkönsä puolesta, jos vaihtoehtona olisi oma käsi tai yksinäisyys. Ja joukko ei tosiaankaan ole mitään teiniäitejä, vaan pääosin itseni ikäisiä ja vanhempia.

Vierailija
Neutroni
kulkutauti
Tästä voisikin kehitellä hauskan leikin. Kun tapaat työkaverisi, vieraan ihmisen tai koulukaverisi, niin olipa hän minkä näköinen tai oloinen hyvänsä, niin pakota itsesi ajattelemaan häntä seksuaalisesti juurikin keskustelun lomassa.

Tämä on käsittääkseni aika useimmille miehille aivan normaali tilanne, kun he kohtaavat tuntemattoman naisen. Mietitään miltä nainen näyttäisi ilman vaatteita tai miltä tuntuisi jos pääsisi rakastelemaan hänen kanssaan. Menestyneemmät rajaavat sen ehkä hyvännäköisiksi kokemiinsa, vähemmän menestyneille puute tekee hyvännäköiseksi melkein kaikki.

Toisaalta voit omistaa seuraavan päivän siten, että kun tapaat toisia ihmisiä, joiden kanssa olet keskustelun arvoisesti -päätät ennen keskustelun aloittamista silmät kiinni voimakkaalla päätöksellä olemaan ajattelematta häntä seksuaalisesti.

Tähän se ajautuu tuttujen kohdalla varsin pian. Se taitaa olla melko mahdotonta, ettei ajattelisi vaikka jostain kaupan myyjästä seksuaalisia, kun hänet ensimmäisiä kertoja näkee.

Eipä juuri mitään ihmeellistä, kun se on niin itsestäänselvää. Jos tässä oli tarkoitus löytää vastenmielisiä kokemuksia, se epäonnistuu. Minulle seksuaalisesti vastenmielisiä naisia on 20-45 ikäryhmässä äärimmäisen vähän ja harvoin sellaisen tapaa. Joskus tein mielessäni hieman tilastoa asiasta, ja totesin että asuinpaikkakuntani pienten lasten äideistä, joita näki kun vei lapsia hoitoon, kaikki ehkä noin 30-50:n otoksesta kelpaisivat minulle seksi- tai suhdekumppaneiksi ulkonäkönsä puolesta, jos vaihtoehtona olisi oma käsi tai yksinäisyys. Ja joukko ei tosiaankaan ole mitään teiniäitejä, vaan pääosin itseni ikäisiä ja vanhempia.

Hyvä kirjoitus. Tuon leikin pointtikin taitaa selvitä näin fiksujen ihmisten käsittelyssä vielä

Vierailija
Neutroni

Minulle seksuaalisesti vastenmielisiä naisia on 20-45 ikäryhmässä äärimmäisen vähän ja harvoin sellaisen tapaa. Joskus tein mielessäni hieman tilastoa asiasta, ja totesin että asuinpaikkakuntani pienten lasten äideistä, joita näki kun vei lapsia hoitoon, kaikki ehkä noin 30-50:n otoksesta kelpaisivat minulle seksi- tai suhdekumppaneiksi ulkonäkönsä puolesta, jos vaihtoehtona olisi oma käsi tai yksinäisyys. Ja joukko ei tosiaankaan ole mitään teiniäitejä, vaan pääosin itseni ikäisiä ja vanhempia.

Minä taas en koskaan halua seksisuhdetta ulkonäön kanssa. Se ei herätä vielä riittävää kiinnostusta, vaan lisäksi tarvitaan se kiinnostava persoona. Toki sellaisen olemassaoloa voi uumoilla jo pienenmpienkin vinkkien perusteella, mutta tositoimia täytyisi kyllä itseni kohdalla edeltää hieman pidemmmälle viety tutustuminen. Niinpä tuollainen ajatusleikki ei oikein vielä saa mitään vaikutuksia aikaan, kun kokonaisen peroonallisuuden kuvitteleminen on hieman työlästä. Pelkkä ulkoinen olemus on täysin riittämätön kiihoke saamaan oikeastaan mitään intoa liikkeelle. Mutta en väitä, että näin olisi kaikkien naisten kohdalla. Itselleni vain nämä visuaaliset ärsykkeet eivät ole se juttu tässä asiassa.

Vierailija

Tämäpä kovin yllättävää, että aihe siirrettiin vapaaseen sanaan, vaikka kyse on juurikin psykologiasta. Seksuaalisuutemme on psykologisessa mielessä ohittamaton. Kuitenkin psykologian puolelle on jätetty vastaavia aiheita.

Vierailija
Phony
Seksuaalisuutesi hallinta -peli

Pelit on alakerrassa.

Ok hyvä. Minä ymmärrän pointin. Olisi ehkä pitänyt johdatella aihettani paremmin.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Sekö tässä pelissä nyt oli pointtina että mies harvemmin kokee naisia vastenmielisenä? Naisena itse koen täsmälleen päinvastoin. Valtaosa miehistä (95 %?) on vastenmielisiä välittömästi jos kuvittelen heidät seksuaaliseen tilanteeseen. Jos pakottaisin itseni ajattelemaan vastenmielisen miehen intiimissä tilanteessa, niin en koe että hallitsen sitä miestä tai omaa seksuaalisuutta, tai omia ajatuksiani, vaan että kidutan itseäni ja teen sille miehelle väärin.

Useimmiten koen tekeväni väärin myös haluttavan näköisille miehille jos alan kuvittelemaan heistä jotain roisia. Tämän vuoksi mielikuvituksessani enimmäkseen pyörivät tyypit ovatkin täyttä kuvitelmaa. Tai mahdollisimman kaukaisia ja saavuttamattomia staroja, niin ei tule sitä harhaa että minulla voisi olla jotain tekemistä heidän kanssaan.

Miehet tuskin fantasoivat kaukaisista naisstaroista nimenomaan sen vuoksi etteivät vahingossakaan joutuisi koskaan heidän kanssaan mihinkään tekemisiin?

Voi olla että luonteessani on sellainen ryppy tai hikka että en kykene normaaliin läheisyys- ja intiimijuttuihin ja sen vuoksi pidän mielelläni välimatkaa liian iholle tuleviin asioihin. Mutta minun puolestani minusta itsestäni saavat miehet ja vaikka naisetkin kuvitella eroottisessa mielessä ihan mitä vaan, kunhan eivät käy käsiksi. Eikä tietenkään jotain tuijottelijoitakaan ynnä muita vaanijoita kyllä lähistölle tietenkään kaipaa. Oikeassa elämässä.

Vierailija

Minä taitaisin myöskin lähinnä kiduttaa itseäni, mikäli ryhtyisin moiseen ajatusleikkiin. Hyi..!

Rousseau
Valtaosa miehistä (95 %?) on vastenmielisiä välittömästi jos kuvittelen heidät seksuaaliseen tilanteeseen.

Juurikin näin.

Mies voi muuttua minulle seksuaalisesti kiinnostavaksi vain sitä kautta, että opin tuntemaan hänet kokonaisuutena. Ja mikäli se kokonaisuus jotain positiivisia tuntemuksia herättää

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Feminine
Neutroni

Minulle seksuaalisesti vastenmielisiä naisia on 20-45 ikäryhmässä äärimmäisen vähän ja harvoin sellaisen tapaa. Joskus tein mielessäni hieman tilastoa asiasta, ja totesin että asuinpaikkakuntani pienten lasten äideistä, joita näki kun vei lapsia hoitoon, kaikki ehkä noin 30-50:n otoksesta kelpaisivat minulle seksi- tai suhdekumppaneiksi ulkonäkönsä puolesta, jos vaihtoehtona olisi oma käsi tai yksinäisyys. Ja joukko ei tosiaankaan ole mitään teiniäitejä, vaan pääosin itseni ikäisiä ja vanhempia.

Minä taas en koskaan halua seksisuhdetta ulkonäön kanssa. Se ei herätä vielä riittävää kiinnostusta, vaan lisäksi tarvitaan se kiinnostava persoona. ...

Ei siinä mitenkään syvällisesti toisen persoonaa tuntenut, kun nuorena lähti miehen mukaan ravintolasta, pöh. Sitä vaan tuntee, että kohtaa miehen. Ja näin käy usein. Mies vaikka kävelee samalle bussipysäkille, tietysti sen huomaa. Mutta eihän tämä suinkaan tarkoita, että tilanne johtaisi mihinkään toimintaan. Kunhan katsoo ja huomaa. Nykyisin vakiintuneena tämä jää tietysti tähän. Mutta kyllä valta osa tavallisista miehistä kelpaisi hyvinkin minulle, ainakin kannattaisi kokeilla. Ehtiihän siinä sitten tutustua, jos jotain parisuhdetta haluaa.

Jos tavallinen mies on seksuaalisesti vastenmielinen, hän on sitä lähinnä asemansa puolesta: esimies, miehen ystävä, oman ystävän mies, hammaslääkäri tai sellainen. Niitä ei voi ajatella miehinä.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Rousseau
Ensimmäinen ajatus jo tässä vaiheessa: yäk.

En juurikaan halua ajatella kohtaamistani oikeista elävistä ihmisistä moisia asioita.

Toisaalta suurin osa ihmisistä kohdentaa seksuaalisuutensa mieluiten juuri toisiin oikeisiin eläviin ihmisiin, eikä esimerkiksi raatoihin, fiktiivisiin hahmoihin tai elottomiin esineisiin. Näitä poikkeamia kutsutaan joko fetisseiksi tai parafilioiksi oireen voimakkuusasteesta ja vahingollisuudesta riippuen. enemmistölle ne ovat yäk-aiheita.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Olen osannut koko aikuisikäni huvitella itsekseni tällä pelillä. Tylsätkin kokoukset sujuvat sutjakkkasti, kun kuvittelen, miten hyvä rakastaja kukin mies olisi. Toisin kuin Neutroni kertoi, pystyn hyvin säätämään pelin on/off -nappulaa. Uskollisena vaimona huvitteluni pysyy pääsisäisenä enkä koe mitenkään loukkaavani kohteitani. Ajatukseni ovat omiani.

Sen sijaan miehen ajatteleminen alasti ei toimi hupina, luultavasti siksi, että no, mies ei ole visuaalisesti mitennkään kiinnostava Käytän tätä mielikuvaa vain, jos keskustelukumppanini koettaa olla pelottava.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Sophia
Olen osannut koko aikuisikäni huvitella itsekseni tällä pelillä. Tylsätkin kokoukset sujuvat sutjakkkasti, kun kuvittelen, miten hyvä rakastaja kukin mies olisi. Toisin kuin Neutroni kertoi, pystyn hyvin säätämään pelin on/off -nappulaa. Uskollisena vaimona huvitteluni pysyy pääsisäisenä enkä koe mitenkään loukkaavani kohteitani. Ajatukseni ovat omiani.

Sen sijaan miehen ajatteleminen alasti ei toimi hupina, luultavasti siksi, että no, mies ei ole visuaalisesti mitennkään kiinnostava Käytän tätä mielikuvaa vain, jos keskustelukumppanini koettaa olla pelottava.

Ihana eikä todellakaan väärin kohdetta kohtaan. En minä pysty sitä noin järkevästi ajattelemaan. Tunteella vaan.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat