Kirjoitusoikeuksien peruutus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muutos on mahdollisuus.

Liian pitkään jatkuneesta runsaasta sisällöllisesti tyhjästä kirjoittelusta, harkitsemattomasta sekaantumisesta arvottomaan keskusteluun ja muista henkilökohtaisista syistä peruutan kirjoitusoikeuteni tiedefoorumille alkuun kuukauden ajaksi.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija
Pirpana
Ok :)

Nimimerkki Pirpanan harjoittaman tyhjän naureskelun vuoksi peruutan kirjoitusoikeuteni kuukaudeksi. Oma vikanne. Hyvästi!

Vierailija
spin0
Pirpana
Ok

Nimimerkki Pirpanan harjoittaman tyhjän naureskelun vuoksi peruutan kirjoitusoikeuteni kuukaudeksi. Oma vikanne. Hyvästi!

..lupaan naureskella sinulle sen koko kuukauden. Oma vikasi!!

Vierailija
Pirpana
spin0
Pirpana
Ok :)

..lupaan naureskella sinulle sen koko kuukauden. :lol: Oma vikasi!!
Suunnitelmasi seuraavan kuukauden ajankäytöstäsi kuulostaa hauskalta ja olisi hienoa saada ajatella että se on minun vikani. Kuitenkin postauksesi on offtopic, sillä siitä ei ilmene kuinka pitkään olet aikonut peruuttaa kirjoitusoikeutesi ja millä perusteella. Minä olen jo ilmoittanut peruuttavani kirjoitusoikeuteni. Minulla sentään on edes jotain periaatteita. Missä viipyy sinun ilmoituksesi kirjoitusoikeuksiesi peruuttamisesta?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mietin vain, onko nimim. anomalialla oikeutta jättää velvollisuutensa kuukauden ajaksi.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
spin0
Pirpana
Suunnitelmasi seuraavan kuukauden ajankäytöstäsi kuulostaa hauskalta ja olisi hienoa saada ajatella että se on minun vikani. Kuitenkin postauksesi on offtopic, sillä siitä ei ilmene kuinka pitkään olet aikonut peruuttaa kirjoitusoikeutesi ja millä perusteella. Minä olen jo ilmoittanut peruuttavani kirjoitusoikeuteni. Minulla sentään on edes jotain periaatteita. Missä viipyy sinun ilmoituksesi kirjoitusoikeuksiesi peruuttamisesta?

Minä peruutan teiltä kaikilta kirjoitusoikeudet seuraavaksi kuukaudeksi [size=150:1sm7ssi9]hokkus pokkus[/size:1sm7ssi9]. No, jokos tottelette..? Tästä lähtien ainoa, joka kirjoittaa tiedefoorumille, olen minä.

Buahahaha

Vierailija
Pirpana
spin0
Pirpana

Minä peruutan teiltä kaikilta kirjoitusoikeudet seuraavaksi kuukaudeksi [size=150:11vteq5f]hokkus pokkus[/size:11vteq5f]. No, jokos tottelette..? Tästä lähtien ainoa, joka kirjoittaa tiedefoorumille, olen minä.

Buahahaha

Olet luonnollisesti aivan oikeassa, minäkin olen vain mielesi luoma toinen inkarnaatio itsestäsi.

Vierailija
iileskotti
Pirpana
Minä peruutan teiltä kaikilta kirjoitusoikeudet seuraavaksi kuukaudeksi [size=150:xhehejw7]hokkus pokkus[/size:xhehejw7]. No, jokos tottelette..? Tästä lähtien ainoa, joka kirjoittaa tiedefoorumille, olen minä.

Buahahaha

Olet luonnollisesti aivan oikeassa, minäkin olen vain mielesi luoma toinen inkarnaatio itsestäsi.

JoooOO, vitsi mun elämä on jännää

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
Sophia
Hah, anomalia on katkera perustamansa kultin epäsuosiosta.

Ei rienata.

Oppi-isämme vain - entisen mallin mukaisesti - vetäytyy hetkeksi erämaahan mietiskelemään - luulisin. Vai oliko se ryypiskelemään.

Käy myös taisteluita vanhan kihvelin vai oliko se kahveli, kehveli ? kanssa.

Vierailija
syytinki
Vai oliko se ryypiskelemään.

Käy myös taisteluita vanhan kihvelin vai oliko se kahveli, kehveli ? kanssa.

Tarpeeksi kun ryypiskelee, niin ihan hyvät taistelut sitä saa sekä kahveleiden että kihveleiden kanssa aikaiseksi

Vierailija

Jos vituttaa niin on hyvä siivota. Tämä siis kaunis ohje, jonka kaikki ymmärtää viisaaksi ja jota kukaan ei noudata.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat