Kokoomuslaiset pellet

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Listatkaamme tähän ketjuun tämän palstan kokoomuspellet. Nämä köyhien kyynelkaasulla tappamisen kannattajat.

Sivut

Kommentit (33)

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

Eikös kyynelkaasu ole vähän tehoton keino tappamiseen? Vai sitäkö siis ajat takaa? Mitä itse ehdotat tappokeinoksi?

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
CE-hyväksytty
Listatkaamme tähän ketjuun tämän palstan kokoomuspellet. Nämä köyhien kyynelkaasulla tappamisen kannattajat.

Lisääpä minut tuohon listaasi (tosin, en muista kannattaneeni ajatusta köyhien tappamista kyynelkaasulla, tai muullakaan tökötillä).

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
CE-hyväksytty

Vaikka en omista kokoomuksen(kaan) jäsenkirjaa, olisi silti mielenkiintoista saada joku lähdetieto ylläolevan provokatiivisen väitteen vahvistamiseksi.
Muussa tapauksessa, vähänkö trolli.

---

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Jep. Minä en voi ymmärtää, miksi kyseisen puolueen kannattaja äänestää Stubbin pepsodent-hymyn häikäisemänä aivan fantastisesti vasemmistopuolue Kokoomusta.
Hävetkääs.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Yksi rohkea, Seppo_Pietikainen, tunnustaa siniväriä. Voisitko kertoa, miksi kannatat kokoomusta? Mitä sinulle itsellesi tärkeitä asioita se ajaa? Entä koko suomalaiselle yhteiskunnalle?

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Kotikulmilla on Kok paikallisjärjestö tehnyt muutaman tempauksen, että kuntavaaleissa se jäi jossain vaiheessa marginaalipuolueeksi menettäen
75% äänistä kertapaukulla. Kok alkoi tehdä politiikkapolitiikkaa kuntatasolla. Väki siirtyi sit. Kesk vieden äänet koska vaihtoehtoa ei ollut, jolloin Kesk kannatus nousi kunnassa 80% luokkaan. Kok ei koskaan saanut asemaansa takaisin, mutta nyt kuntaliitosten jälkeen se on taas suurin puolue, mutta se on taas toinen juttu.

Siispä silloin kun vielä tunnustin väriä olin sit. Kesk kuntapuolella. Maaseudun kasvattina on taasen Maalaisliitto alias Kesk ollut se järkivalinta eduskuntavaaleissa. Jos olisin kaupunkilaiskundi se olisi Kok.

Tietenkin. Mitä jäi vaihtoehdoiksi? Sosialistipuolue? Uskontopuolue? Kielipuolue? Viherpiiperryspuolue? No way.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija
Pacanus Rusticanus
Pirpana
Minä olen saanut Kokoomusinhon jo äidinmaidossa.

Aaterasisti.

Joo, taidan todellakin olla

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005
kulkutauti
Kyllähän Katainen on huono vitsi.

Pahasti sanottu miehestä, joka on pelkkä vitsi.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Vierailija
Dresden
kulkutauti

Aika lyhyt vitsi.

Vierailija
Sophia
Dresden
kulkutauti

Aika lyhyt vitsi.

Kuinka lyhyt Katainen on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat