Suomalainen nainen ja gambialainen mies ne yhteen soppii!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Stara.fi uutisoi:

Seksiturismia on pidetty yleisesti miesten puuhana, mutta tasa-arvo toimii myös tässä asiassa. TV1 esitti tänään Bumsters-nimisen dokumentin, jossa käsiteltiin suomalaisten naisten alati kasvanutta seksiturismia.

Suomalaismiehet ovat hakeneet jo vuosien ajan vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä erityisesti seksiturismiin keskittyneeltä Thaimaan Pattayalta. Nyt Yleisradion dokumentissa kerrottiin kuinka yhä useampi suomalainen nainen matkustaa Thaimaan sijaan esimerkiksi Gambiaan seksin toivossa. Ohjelmassa haastateltiin eri ikäisiä suomalaisnaisia nimettöminä. Naiset kertoivat omista kokemuksistaan Gambian seksiturismista.

- Kuulin Gambian maineesta vasta matkan varattuani. Ei mulla ollut mitään tietoa siitä että Gambia olisi naisten seksiturismin luvattu maa, eräs suomalaisnainen kertoi.

- Jotain sellaista sieltä saa mitä ei täällä kylmässä pohjolassa saa. Keskustelukumppania. Ne ovat niin avoimia. Ne voivat elää tässä ja nyt, eikä niiden tarvi huolehtia huomisesta. Kyllä mä ymmärrän sen hyvin että suomalaiset ja englantilaiset rakastuvat gambialaisiin miehiin. Nehän on suurin piirtein kaikkea sitä mitä naisena voi toivoa, toinen kertoi.

Äänensä saivat kuuluviin myös gambialaiset miehet, jotka kertoivat kuinka he valloittavat suomalaisnaiset muiden muassa lihaksillaan. Miehet kertoivat tarjoavansa seksiä elättääkseen itsensä. Eräs haastateltu mies paljasti, että hänen asiakkaistaan peräti kolme neljäsosaa on suomalaisia. Miehet esittivät myös toiveen, että Suomen pitäisi helpottaa heidän viisumikäytäntöään, jotta miehet voisivat päästä helpommin Suomeen.

http://www.stara.fi/2011/01/18/suomalai ... lkomailta/

Tällaisten dokumenttien, artikkelien, uutisten ja reportaasien ollessa kyseessä ja miesten ollessa seksinostajina, asian käsittely tapahtuu pääosin moralisoinnin ja yleisen jeesustelun puitteissa. Ei ole kvantitatiivista dataa kyseinen, vaan tietyllä tavalla kokemuksellista - kuitenkin ovat sen verran marginaalissa ko. dokumentit myös sen joukossa, mitä allekirjoittanut dokumenttien joukossa suosii. Miten on käsittely tässä tapauksessa? Katsoiko joku dokumentin? Itse en seksiturismia lähtökohtaisesti tuomitse, kyseessä on henkilökohtainen valinta - joskin ihmissuhdekontekstissa tähän osallistuvan kanssa vedän pysyvät rajat ystävyyden tasolle. Näkemyksiä, pyydän.

EDIT1: En tiedä, jaksanko katsoa, mutta Areenalle Bumsters-dokumentti luultavasti ilmestyy piakkoin.
EDIT2:...tietystikin voi olla, ettei tämä nyt kuulu psykologian osioon, mutta valintoja tehdessäni, ennakoin hieman tulevia vastauksia.

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Hehheh, naiset puhuu ylevästi keskustelukumppaneista, miehet lihaksista ja seksistä. Jompi kumpi joko valehtelee tai on ymmärtänyt jotain väärin, veikkaampa ettei Gambian pojat.

Edit: Itse kysymykseen sanoisin, että hyväksyn. Kunhan eivät naiset sitten kaksinaamaisesti tuomitse sitä kun miehet käy ulkomailla "seksituristeina".

Vierailija

En nyt näe naisten seksiturismia mitenkään erilaisena asiana kuin miestenkään, joten siitä vain. Tietysti mahdolliset ongelmat parisuhdetta koskien kannattaa naistenkin pitää mielessä.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007

Turha varmaan mennä syvemmälle evoluutiopsykologisiin kiemuroihin, mutta onhan se nyt päivänselvää, että lihaksikas metrilenkki kiinnostaa naista enemmän kuin kaljamahainen katkarapu.

Ehdottomasti hyväksyn kaikenlaisen seksin harrastamisen ristiin, rastiin ja vinottain aikuisten kesken ilman pakottamista.

Vierailija

Templebar kirjoitti:

Turha varmaan mennä syvemmälle evoluutiopsykologisiin kiemuroihin, mutta onhan se nyt päivänselvää, että lihaksikas metrilenkki kiinnostaa naista enemmän kuin kaljamahainen katkarapu.
Toisaalta, käy kyllä vähän sääliksi gambianmiehiäkin, kun tietää millaisia karvaisia, kurttuisia ja roikkurintaisia suomalaisnorsuja saattavat pahimmillaan joutua henkensä pitimiksi lykkimään. Kovaa miehen työtä on se. Ehkä sinne pitäisi maksaa humanistisista syistä jotain kehitysapua?

Vierailija
Sakarias
Templebar kirjoitti:
Toisaalta, käy kyllä vähän sääliksi gambianmiehiäkin, kun tietää millaisia karvaisia, kurttuisia ja roikkurintaisia suomalaisnorsuja saattavat pahimmillaan joutua henkensä pitimiksi lykkimään. Kovaa miehen työtä on se. Ehkä sinne pitäisi maksaa humanistisista syistä jotain kehitysapua?

Hienosti sanottu!

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä preservatiivien käyttö ( no kortonki suomexi),
alueella on erittäin korkea HIV tai AIDS taso, joten tuliaisina voi olla muutakin kuin myöhemmin saatavia pikku yllätyksiä.
Tämä viimeinen tietysti vain naisille.
Taudithan ovat tasapuolisia molemmille sukupuolille, eivätkä katso suuntauteneisuutta.
Bon voyage!

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Kenlle kuuluu se, jos halukkaat aikuiset keskenään harrastelevat? Sen sijaan siinä pitäisi kellojen kilistä ja lujaa, jos tapahtuu ihmiskaupaksi luettavaa pakottamista tai alaikäisiin sekaantumista. Miesten tai naisten taholta.

(Kommentoisin jotain sukupuolijakaumasta alaikäisten ostiskelussa, mutta en, koska minulla ei ole luotettavia tilastoja. Mistä minä tiedän, josko nuokin pojat ovat viisitoistiaita ja perheidensä hommaan myymiä.)

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Sakarias
Templebar kirjoitti:

Se on siitä huolimatta win-win. Metrilenkki saa muutaman kympin, ja Birgitta saa metrin lenkkiä.

En oikein usko, että sinne Thaimaahankaan kaikkein komeimmat adonikset Suomesta seksilomalle matkustaa.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Pikku Gen
Kenlle kuuluu se, jos halukkaat aikuiset keskenään harrastelevat? Sen sijaan siinä pitäisi kellojen kilistä ja lujaa, jos tapahtuu ihmiskaupaksi luettavaa pakottamista tai alaikäisiin sekaantumista. Miesten tai naisten taholta.

(Kommentoisin jotain sukupuolijakaumasta alaikäisten ostiskelussa, mutta en, koska minulla ei ole luotettavia tilastoja. Mistä minä tiedän, josko nuokin pojat ovat viisitoistiaita ja perheidensä hommaan myymiä.)

No, jos joutuu orjatöinään myymään seksiä 15-vuotiaana, tai sitten keräilemään plantaasilla maapähkinöitä, niin itse ainakin valitsisin seksin.

Vierailija

Niin, yksi asia tuli vielä mieleeni, ei ehkä kovin tärkeänä mutta kuiteski.

Kun suomalaiset aloittivat tätä viimeistä maailmanvalloitustaan Seiväsmatkoilla 60 luvulla, niin tilanne oli hyvin sama.
Alkoholi ja seksi olivat yleisesti "Top 2", nyt ehkä eri järjestyksessä.
Nå evoluutiolla on aikaa odottaa.
Toisaalta ketään matkalaista ei voi pitää rasistina ja näinhän saadaan Suomen sisäsiittoista kansaa monipuolistettua.

Vierailija

Kävikö Barbaari äänestämässä? Ja katsoiko kukaan dokumentin?

Pikku Gen kirjoitti:

Alaikäinen? Kyllähän tuo ikä ja kypsyys on sikäli suhteellista, ettei mitään numeroja tulisi tämän kyseisen toiminnan eettisyyttä pohdittaessa lähtökohtaisina itsestäänselvyyksinä liiaksi tuijotella. Korkeintaan se on relevanttia vain rajanvetona noinikään juridisessa mielessä. Tosin viitatakseni tuohon kommenttisi sisältöön, pitäisin tuota myymistä, pakottamista ja autonomian loukkaamista "alaikäisyyttä" pahempana eettisenä ongelmana.

Starman kirjoitti:

Hienosti sanottu!
Kiitoksia. Itse hyvävartaloisena nuorena miehenä kavahdan sitä itseaiheutettua ja ennenaikaista rumuutta, millä paikallinen naispopulaatio onnistuu tavallisesti jopa ennen kolmattakymmenettä ikävuottaan luojan suomat sulonsa tärvelemään. Miten gambianmiehet edes saavat härpäkkeensä käyttövalmiiksi tällaisten tapausten ollessa kyseessä? Se kysyy kyllä jo henkisen sortin munaskuukkelia se, etenkin jos on kyse vielä "kypsemmästä rouvashenkilöstä".

Temblebar kirjoitti:

No, jos joutuu orjatöinään myymään seksiä 15-vuotiaana, tai sitten keräilemään plantaasilla maapähkinöitä, niin itse ainakin valitsisin seksin.
En ollut tuossa iässä mikään siveyden sipuli, joten itsekin olisin mainitsemasikaltaisissa oloissa tähän vaihtoehtoon eittämättä päätynyt.

Vierailija
Sakarias
Kävikö Barbaari äänestämässä? Ja katsoiko kukaan dokumentin?

Pikku Gen kirjoitti:

Alaikäinen? Kyllähän tuo ikä ja kypsyys on sikäli suhteellista, ettei mitään numeroja tulisi tämän kyseisen toiminnan eettisyyttä pohdittaessa lähtökohtaisina itsestäänselvyyksinä liiaksi tuijotella. Korkeintaan se on relevanttia vain rajanvetona noinikään juridisessa mielessä. Tosin viitatakseni tuohon kommenttisi sisältöön, pitäisin tuota myymistä, pakottamista ja autonomian loukkaamista "alaikäisyyttä" pahempana eettisenä ongelmana.

Starman kirjoitti:

Hienosti sanottu!
Kiitoksia. Itse hyvävartaloisena nuorena miehenä kavahdan sitä itseaiheutettua ja ennenaikaista rumuutta, millä paikallinen naispopulaatio onnistuu tavallisesti jopa ennen kolmattakymmenettä ikävuottaan luojan suomat sulonsa tärvelemään. Miten gambianmiehet edes saavat härpäkkeensä käyttövalmiiksi tällaisten tapausten ollessa kyseessä? Se kysyy kyllä jo henkisen sortin munaskuukkelia se, etenkin jos on kyse vielä "kypsemmästä rouvashenkilöstä".

Temblebar kirjoitti:

En ollut tuossa iässä mikään siveyden sipuli, joten itsekin olisin mainitsemasikaltaisissa oloissa tähän vaihtoehtoon eittämättä päätynyt.

Käypäppä Sakarias paikan päällä tutustumassa paikallisten naisten elämään!
( Muutenkin kuin seksuaalisesti)!
Siellä naisilla on muutakin duunia kuin käydä kuntosalilla ja manikyyrissä.
Se naisten " ennenaikainen" vanheneminen on hyvin pitkälti elinolosuhde kysymys.
Aivan samoin kuin Suomessa historiassa.
Jos eletään " eri maailmoissa ", niin pitäisi ymmärtää toisia.
En ole mikään "opettaja", joka vaatii asioita, mutta äly kunniaan.

Vierailija

Kaksi miestä ei hyväksy? Asiaa voisi jopa perustellakin ja palaute käsitellään luottamuksella sekä veljeyden hengessä.

Starman kirjoitti:

Ilmeisesti meillä on jonkinasteinen kommunikaation virhekulkeutuma, en viitannut kyllä gambialaisiin naisiin.

Vierailija
Sakarias
Kaksi miestä ei hyväksy? Asiaa voisi jopa perustellakin ja palaute käsitellään luottamuksella sekä veljeyden hengessä.

Starman kirjoitti:

Ilmeisesti meillä on jonkinasteinen kommunikaation virhekulkeutuma, en viitannut kyllä gambialaisiin naisiin.

SAKARIAS,
Pyydän nöyrimmästi anteeksi, et todellakaan ollut se henkilö, johon viittasin
Sisäkkäisyydet saivat minut sekoamaan.
Et tolellakaan viitannut gambialaisin naisiin.
Vielä kerran pahoitteluni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat