Kysymys työelämän joustoista

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuvitellaan keskisuuri yritys, missä on oma atk-osasto (2-3 henkilöä) ja osto-osasto (1-2 henkilöä).

Niilolle tarvitaan uusi tietokone. Kumpi sen ostaa, osto-osasto vaiko atk-osasto?

Entäpä softat sitten, osto-osasto vai atk-osasto?

Minun ratkaisu tähän hyvin vaikeaan ja yleiseen ongelmaan olisi se, että annetaan Niilolle kunnolla palkkaa, ostakoon tietotekniikkansa itse vaikka käytettynä tms, samoin ylläpidon jos ei itse osaa, ja annetaan potkut atk-osastolle ja osto-osastoltakin toinen tyyppi pois.

Duunari saa suojalasit, hanskat ja haalarit, koska tarvitsee niitä työssään. Entäpä sitten alushousut? Eikö hän tarvitse niitä työssään?

Huvittavaa että firma ostaa ihmisille kännykät muttei ruokaa. Kännykkähän olisi jokaisella jo olemassa joka tapauksessa.

Kulttuurisetelelit ja liikuntasetelit voi työntää paikkaan minne aurinko ei paista. Miten kulttuurin harrastamisen keinotekoinen edistäminen liittyy työtehoon?

Kommentit (1)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Aika suosittuja nuo lounassetelit on. Ja viimeksi toimitetun vaate-erän mukana tuli myös alusvaatekerta. Ei kalsareissa tosin ollut talon logoa painettuna.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Uusimmat

Suosituimmat