Tipaton helmikuu

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Tähän kaikki ajatukset ja kokemukset, joita tipaton helmikuu tuo:

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Kommentit (64)

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Mahdoton ajatus, ei onnistu. Heti kuun alussa tehdään Runebergintorttuja, jotka kostutetaan rommilla. Loppu rommipullo sitten juodaan siinä 5. päivän jälkeen. Kuuma rommitoti hiihtolomalla. Ja rommikola on aika hyvää.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Tipaton syyslokamarrasjoulutammihelmimaalishuhtitoukokuu. Kesällä
on juhannuspöhnäjuhla ja vois ehkä käydä terassillakin istuksimassa. Ei
tämä kylläkään mikään valaehtoinen lausunto ole. Joskus voi lipsahtaa
viihteelle ihan spontaanisti.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija
Wiisas
Mahdoton ajatus, ei onnistu. Heti kuun alussa tehdään Runebergintorttuja, jotka kostutetaan rommilla. Loppu rommipullo sitten juodaan siinä 5. päivän jälkeen. Kuuma rommitoti hiihtolomalla. Ja rommikola on aika hyvää.

Kävin eilen Alkossa rommiosotoksilla. Tuli ostettua Captain Morgania, joka oli paikallisalkossamme sieltä kalliimmasta päästä. Hirveää kuraa, kun vertaa Panamalaiseen Abueloon, jota sai seitsemällä dolarilla litran pullon paikallisesta supermarketista.

Mutta itse aiheeseen, voi olla hyvinkin, että tulee vietettyä tipaton helmikuu. Tai sitten ei.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Vaikka en ole syvällinen whiskyn ystävä, kaapissa olemassaoloaan hiljaa humiseva turpeinen pullo on ollut aika ajoin mielessä. Mutta mikä tekee juhlan arjesta, on pehmeä, kallis, kultaan vivahtava konjakki. Sitä pyöreäpohjaiseen matalaan kristallilasiin, takkaan tuli ja viereen aromikasta, höyryävää kahvia. Loppuillan voi keskustella mämmimäisen, vaahtoavan, tumman oluen kera siitä miten elämä on lopulta hienoa aikaa. Muutaman teräksisen napsun jälkeen asia onkin sitten jo aivan selvä. Kaikki ihmiset on käsittämättömän ihania, olen kaunis, ja huomista ei ole. On vain tämä loputon, raukea hetki jossa sisältä nouseva, kaiken voiteleva lämpö painaa luomet lempeästi kiinni.

Enää kolme yötä. 

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Vaikka en ole syvällinen whiskyn ystävä, kaapissa olemassaoloaan hiljaa humiseva turpeinen pullo on ollut aika ajoin mielessä. Mutta mikä tekee juhlan arjesta, on pehmeä, kallis, kultaan vivahtava konjakki. Sitä pyöreäpohjaiseen matalaan kristallilasiin, takkaan tuli ja viereen aromikasta, höyryävää kahvia. Loppuillan voi keskustella mämmimäisen, vaahtoavan, tumman oluen kera siitä miten elämä on lopulta hienoa aikaa. Muutaman teräksisen napsun jälkeen asia onkin sitten jo aivan selvä. Kaikki ihmiset on käsittämättömän ihania, olen kaunis, ja huomista ei ole. On vain tämä loputon, raukea hetki jossa sisältä nouseva, kaiken voiteleva lämpö painaa luomet lempeästi kiinni.

Enää kolme yötä. 

Chydenius vois säveltää ton. Tai Sarmanto.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Vaari

Enää kolme yötä. 

Niin.. näinhän se on.. jep..

くそっ!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Ei voi olla helmikuutakaan selvänä. Eka on velipojan synttärit, sitte äetin viiskymppiset, sitte tulee se viikonloppu ku pitää muuttaa putkirempan tieltä pois porukoitten peräkammariin ja sitte pitää mennä El6:lle hönötteleen. Oon muuten siitä kova jätkä että vuonna 2010 en ollu yhtään viikonloppua selvin päin. En varmaan oo tänäkään vuonna.

Hämmentää.

Vierailija
Sophia
Vaari

Enää kolme yötä. 

Chydenius vois säveltää ton. Tai Sarmanto.

Hitketti (m)teitä. Ei oo sitä hyhyhhymiötä tälle älämölöäännähtelylle.

Kun kävi syystä jos toisesta että portviinipullo joko kestää tai loppuu just ennen kuin tämä tammikuu. Loppuu. Vaari Vaari Mulla on joku fiksaatio toho Laphroiaghiin. Sitä kapakissa sitte joskus. Juon.

Portviinin hankin juuri tänään. Sophiaaa komppaan säveltäjissä. Yks tulee vielä mieleen: Carita Holmström. Kuinka myöhään valvookaan blues

Juuri pidempään kuin portviini kestää.

Sen jälkeen vähän valkkaria.

Vierailija

Joulu, ristiäiset, vuosijuhlat, vaput ja juhannukset: kaikki amatöörien juhlaa.

Ne joilla on ongelmaa on ongelmaa. Sitä vaan ongelmaa vellaa/velloo - syvästi meri huokaa. Penkoo pohjamutia myöden.

Jos on pienikin epäilys että on koukussa, vetää tipattoman vuoden, pari eikä kukaan huomaa, ellei ala itse tipatontaan( c'moon, c'moon kattokkee kehveliä...) mainostaa. Voi olla kaikessa rauhassa se sama whatever eikä kukaan huomaa. Henkilökohtainen asia.

Ugh.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä en ole ehtinyt tässä kuussa ottamaan tippaakaan. Ens kuu on myös kiireinen. Tuskin ehtii tissutella.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Toki vietän tipattoman.

Viina ei sovi mulle.

Pystyn kyllä helpostikin olemaan juomatta vaikka puol vuotta, mutta sitte kun juo kolme kaljaa, herää kuukauden päästä katkolta.

Olen ns. tuurijuoppo.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Kaksi yötä sen alkuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat