Seuraa 
Viestejä31280

Otin taas esiin vanhan projektin BLDC-moottorin (harjaton) ohjaimesta. Tutustuessani moottorin rakenteeseen, huomasin sellaisen outouden, että staattorissa on 9 sakaraa, siis kolme napaparia, mutta roottorissa on 12 magneettia. Sikäli kun sähkövoimatekniikan kurssilta vuonna miekka ja kypärä jotain muistan, tahtikoneessa pitäisi olla roottorissa ja staattorissa sama napapariluku. Ilmeisesti Kiinassa insinöörit eivät lue samaa kirjaa.

Onko tuossa rakenteessa nyt jotain koiria haudattuna? Pyöriikö se jotenkin oudosti vai kolmasosakierroksen yhden jakson aikana niin kuin kuuluu?

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat