Tanskalainen musiikki

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Oon ollu tanskalaisten tyyppien kanssa tekemisissä työjuttujen takia. Ne oli kovin leppoisia jamppoja kaljoineen. Nyt oon kuunnellu niittten musaa ja todennu että Tansakalaiset tekee paskaamusaa. Miksi?

Kommentit (12)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ei se geeneistä johdu. Syynä on ympäristö. Niillä on liian helppoa. Natseillekin antoivat periksi ja joivat vaan kaljaa ja odottelivat. Puhuvat vielä kieltäkin jota kukaan ei ymmärrä. Ne kysy multa että osaanko puhua saksaa. Sanoin että osaan muta en puhu. Sitten ne kysy että kai sä kuitenkin ruotsia puhut? Sanoin että kuolen ennemmin kuin puhun ruotsia vapaana miehenä sanaakaan. Sitte kysyin niiltä että puhutteko te suomea? Ne ei osannu. Aloin puhuun niille sitte venäjää ja työhommista ei tullu mitään.

Vierailija

Tosta biisistä vielä.

Se on sävellyksenä ihan helvatan hieno kolmen soinnun veto.
Am-F-G.
Ganesit lisäs siihen vaan Cissen akustisen alkuun, Järvinen veti komeesti kaiutetulla Stratolla kompit.
Cisse onnistui laulussaan sydäntäsärkevän hyvin. Remulta perusbiitti.
Järviseltä vielä upea rautalankasoolo kahdella kielellä ja aivan hirveillä vibroilla.

Ja olihan se iso hitti täällä.

Vierailija

No voi stana.
Taisin pilata tän hyvin alkaneen paskanlätinäketjun, kun menin laukoon asiaa.
Unohtakaa nuo mun äskeiset.
Jatkakaa samaan tahtiin.

Tästedes pysyn vaan tuolla alemmalla osastolla

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
EV+
Viime kevään Euroviisuveto tanskalaisduetolta:
http://www.youtube.com/watch?v=WBUHxPNQa1w
Makuasia, mutta minusta olisi ansainnut voiton. Sijoittui neljänneksi.
Tyylipuhdas euroviisu. Takuuvarma. Eikä mitään särmää. Tämä toki pärjäisi ruottalaisiin muijjiin vertaillessa, jos etsittäisiin hiotuinta viisua.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä olin kerran yhessä tanskalaisessa pikkupaarissa pelaamassa piljardia. Siellä oli vaan tyttöjä. En pannu ketään vaikka olis mun hotellihuoneeseen nainenkin mahtunu. Mutta volpiitti on paska. Tosi paska. Terveisin: kova rokkimies.

Uusimmat

Suosituimmat