Tanskanen on poissa palstalta - fiilikset?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pohdin tässä Tanskasen "häipymistä" ja millaisia jälkitunnelmia on herännyt kun kirjoittelu on loppunut. Itse ainakin myönnän, että tiede.fi sivustolla käyminen on vähentynyt merkittävästi. Hetki sitten kävin täällä lähes joka päivä, ja nyt kerran tai pari viikossa ja silloinkin hyvin lyhyen aikaa. Ei ole enää selvästi muista erottuvaa mielenkiintoista hahmoa kertomassa mukavia tarinoita. En oikein ymmärrä poistamista edelleenkään, vaikka toisaalta ymmärrän.. Enimmäkseen en ymmärrä.

Vaan mitä mieltä muut olette näin jälkeenpäin?

Kommentit (10)

Vierailija

Ehkä tuo "näin jälkeenpäin" on ennenaikaista ja suuresti liioteltua.

Käsittääkseni Tanskasta ei ole mitenkään "poistettu". Ei ainakaan tiedotteiden mukaan.

En minä häntä kaipaa, mutta ei ole toisaalta mitään vastaankaan. Eihän sitä öykkäröimistä kaipaa, minä ainakaan. Mutta oli toki asiaakin, jossain, joskus.

Sama koskee kyllä kaikkia kirjoittajia, joillain vain on tapana pysyä asiassa. Itsehän en aina pysy, joten ei siinäkään suhteessa suorastaan moittimaan pääse.

Toivottavasti hänellä menee ihan hyvin.

Vierailija
ratz
En oikein ymmärrä poistamista edelleenkään,

Ei Tanskasta ole bannattu, hän julistaa ilmasto-sanomaansa mm. omassa ja uuden suomen blogissa.

Etelä-Saimaa-lehden artikkeli/haastattelu Tanskanen vs. Ilmatieteen
laitoksen Ilmastonmuutos-yksikön päällikkö Ari Laaksonen

Sunnuntaina 30. tammikuuta 2011

Kuvaako termi ilmastoskeptikko
sinua? Entä ilmastoänkyrä?
— Vain skeptikko. En torju mielipidettäni
horjuttaviakaan todisteita
( )
http://img600.imageshack.us/img600/189/10436506r6.pdf

"Ikävä kyllä tekstiäni oli saksittu varsin oleellisilta osin ja minulle ei kerrottu, että "teesejäni" kommentoisi Ilmatieteen laitoksen Ilmastonmuutos-yksikön päällikkö
Ari Laaksonen"
http://ilmastohuijaus.blogspot.com/

Äänestin alimmaista.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Tanskanen tulee kyllä takaisin, älkää huoliko. Viimeksikin kun se sai tarpeeksi tiukan ukaasin, se poistui palstalta n. kuukaudeksi. Nyt sitä uhattiin pysyvillä banneilla, jos ei rauhoitu, joten se päätti häipyä ettei moista pääse tapahtumaan, koska joskus se kuitenkin haluaa vielä palstalla hölistä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Uusimmat

Suosituimmat