Kovan päivän ilta, tänään

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Asioita tapahtuu. Jotenkin poikkeuksellinen perjantai projektissa, jossa asioita tapahtuu. Yleensä vähemmän. 

Mubarak kertoi, että jakaa itse valtiutensa (tahallinen yhdyssanavirhe teinit ja uustoimittajat, mainostoimistoissakin on tänäpäivänä murrosikäisiä työntekijöitä, jotka eivät tunne äitinsä kielen sääntöjä)

Ja sitten se erosi. Seurasin jahkailua yöllä CNN nettisivulla, ja nyt livenä. Maailma on klopaali, vaikka minulla on siitä subjektiivinen mielipide

Bo Carpelan kuoli.

Farscapen päätösjakso kosketti kaikkia.

Soinista on tulossa kokopääministeri. Vähän vino.

Julian Assagne on edelleen syytettynä seksuaalisesta hyväksikäytöstä naiseen, joka kirjoitti aktin jälkeen Jiin ollen hyvä pano. Ruotsalainen oikeusjärjestelmä ei ole ollenkaan kriisissä. 

Yle julkaisee Wikileaksin tuhat asia-asiaa suomalaisten koomikkojen kommenteja asioista. Koko vikiliiks -asia on tarpeeton. Mitään uutta ei ole tarjolla, kuulema. 

Normaalia ulkopoliittista käytäntöä. Vittuilulle on näin uusi kansainvälinen määritelmä. 

Moni suomalainen poliitikko näyttäytyy paljastuksissa idioottina, mikä ei siis ole niidenkään ilmoittamana mikään uutinen. Normaalia ulkopoliittista käytäntöä. 

Kai se on sitten pakko uskoa. Täysi törky, ja että Lipponen on melkoinen juoruämmä. 

Nokian uusi rakastettu johtaja päästi sammakon suustaan. Windows. Lukijat tietävät mitä odottaa, ja pörssi reagoi maltillisella 14% putouksella. Sulje myötähäpeä painikkeesta, jossa lukee Käynnistä. 

Mokian Ovi -storen pomo pääsi samalla vapaalle työstään, jossa sen piti osoittaa, että Mokia osaa myös tuottaa sisältöä laitteisiinsa. Suhmuroinnin maailmanennätys on nähty. Nokia perustaa joka viikko uuden sovelluskaupan vastauksena mm. kohta ikuisuuden toimineelle Applen AppStorelle. 

Windows on tunnetusti maailman eniten haittaa aiheuttanut tietokonevirus. Tästedes se leviää Mokian älypuhelinten välityksellä. Mokialaiset marssii työnseisauksessa, jota koko mobiilitekniikkaa käyttävä maailma on odottanut henkeään pidätellen. Pysähtyisi kokonaan. 

Määrätietoisuus on ylipalkattujen bisnesgurujen yliarvostettu ominaisuus juuri tänään.

Ja asiaperjantain orgasmi. BB jartsa erosi eilen tapaamastaan janikasta. Pari tuli johtopäätökseen, että näin on kaikille paras. 

Asioita seuraava komppaa. 

Suomalaista työelämää koordinoiva organisaatio jäi kiinni sukupuolisesta syrjinnästä. Meillä ei ole mitään hätää, sovinistit ja feministit. 

Sofi Oksanen sai tukkansa auki. Sen puhdistuksesta kertova kirja sai ensi-illan New Yorkissa. Joku suomalainen näyttelijä oli mukana. 

Nasa kertoi löytäneensä sieltä jostain suunnilleen Jupiterin kiertoradan kokoisen mustan-aukon. 

Sellaiselle on tänä perjaintaina tilaus. 

Edit: päättymätöntä kirotusvihreiden korjausta ipadin kosketusnäyttönäppäimistöllä

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (6)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mun stalkkaama typy tuli tänään vastaan vanhoissa toppahousuissa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw

Ihanaa, olin tänään (eilen) toppahousuissa

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Carum carvi
Saw

Ihanaa, olin tänään (eilen) toppahousuissa
onhan se silleen hyvä juttu että kun toppautuu niin pysyy kuumana.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Uusimmat

Suosituimmat