Mistä elohiiri johtuu?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

?

Kommentit (6)

Japetus
Seuraa 
Viestejä9010
Liittynyt20.6.2009
Carloz
Stressi?
Alkoholi?
Kahvi?
Jännitys?

Väsymys, magnesiumin puute...

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Vierailija

Jep, noi voi johtua ihan mistä vaan ja valtaosa keisseistä on hyvänlaatuisia. Monilla nuo hyvänlaatuisetkin faskikulaatiot johtavat jonkin asteiseen elämänlaadun heikkenemiseen lähinnä pelkotilojen kautta, joten niille on annettu oma diagnoosi: benign fasciculation syndrome - hyvänlaatuinen faskikulaatio (=elohiiri) oireyhtymä.

Sitä olen miettinyt mitä tapahtuu jos sydänlihakseen tulee repolarisaation aikana elohiiri? Joidenkin lähteiden mukaanhan tuo elohiiri voi ilmetä missä tahansa lihaksessa.

EV+
Seuraa 
Viestejä770
Liittynyt24.12.2010
Julma

Sitä olen miettinyt mitä tapahtuu jos sydänlihakseen tulee repolarisaation aikana elohiiri? Joidenkin lähteiden mukaanhan tuo elohiiri voi ilmetä missä tahansa lihaksessa.

Voi iskeä mihin tahansa poikkijuovaiseen lihakseen. Sydänlihas ja sileä lihas jätetään nyt laskuista pois.

Uusimmat

Suosituimmat