Noita-akat raiskaavat TKK:n tilat Espoossa.

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

http://www.minaolen.com/messut2011/

Espoossa sijaitsevan Teknisen korkeakoulun tiloissa Dipolissa.
Messu on ollut siellä useampana vuotena.

Miksi tällainen häpeätahra sallitaan yhteiskunnassamme.?
Eikö yhteiskunnan ennemmin pitäisi tukea TKK:ta niin ettei sen tarvitsisi haalia ylimääräistä fyffee jollekin huuhaamessuille tiloja vuokraamalla.

-

Kommentit (8)

hyrrä
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt25.3.2007

Huuhaa-messujen järjestäjän märkä päiväuni on päästä pitämään messuja johonkin vakuuttavaan, mielellään tunnustetun tutkimuslaitoksen tai vastaavan lähitiloihin.

Messujärjestäjän kannalta myynti käy hyvin ja paikat täyttyy, messuille osallistuva "yrittäjä" on onnellinen. Kauppa käy "tieteellisen" ilmapiirin ja ympäristön siivittämänä aivan eri lailla, kun jossain perämetän teollisuushallissa.

Ja kiinteistön omistajalle ei rahan tulosuunnalla ole niin kauhan suurta merkitystä, kunhan sitä tulee.

Vierailija
petsku
Mahtavaa! Pakko käydä huomenna. Onhan tämä nähtävä omin silmin.

Ei juma. Uskomattoman mahtava pläjäys, voittaa Kummelin mennen tullen.

Mutta ei nuo orgonisaattorikököt näytä ihan joka vaivaa parantavan, mutta mistäpä sen tietää, kuinka paha tuo vaiva oli ennen noita.

Vierailija
petsku
Mahtavaa! Pakko käydä huomenna. Onhan tämä nähtävä omin silmin.

Kyllä joka jätkällä pitää vähintään yksi orgoni-generaattori olla.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

Muuten, aloittajalle kiitos vinkistä. On ollut hiukan pesetan tarvetta viime aikoina, mutta eiköhän se tästä.

Olen tässä aamupäivän taitellut pyramideja A4:sta. Nyt vain messuille myymään. Pienemmät 25 euroa ja suuremmat (mahtuu päähän) 50 euroa. Nätti punainen piste joka sivulla.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005
syytinki
Muuten, aloittajalle kiitos vinkistä. On ollut hiukan pesetan tarvetta viime aikoina, mutta eiköhän se tästä.

Olen tässä aamupäivän taitellut pyramideja A4:sta. Nyt vain messuille myymään. Pienemmät 25 euroa ja suuremmat (mahtuu päähän) 50 euroa. Nätti punainen piste joka sivulla.

Kun kerran pyramidit ovat niin ihmeellisiä, toimisikohan se, jos taittelisi pyramidin pahvista, panisi sinne tänään vitosen setelin ja huomenna sieltä löytyisikin viisikymppinen.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009
Neutroni
syytinki

Kun kerran pyramidit ovat niin ihmeellisiä, toimisikohan se, jos taittelisi pyramidin pahvista, panisi sinne tänään vitosen setelin ja huomenna sieltä löytyisikin viisikymppinen.

Minun pyramidi-huijaukseni on vielä ihmeellisempi: Pistä viisikymppinen tililleni ja etsi sata muuta tekemään sama. Saat sitten [size=50:2osvmmof]etkä saa![/size:2osvmmof] viisisatasen takaisin.

Uusimmat

Suosituimmat