Päätökseni tiedefoorumilla jatkamisesta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä on ennakkovaroitus päätöksestä, joka koskee kirjoitteluni jatkoa tällä foorumilla. Vaihtoehtoja on kaksi: jatkan kirjoittelua tai en jatka.

Päätös ilmoitetaan illalla 17.2.2011 taloyhtiöni vuosikokouksen jälkeen.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Hmm. Taloyhtiösi vuosikokouksessa aiot siis kokea jonkun valaistumisen, heureka-elämyksen tm. jonka perusteella päätöksesi teet..? Mielenkiintoista. Pitäisiköhän minunkin mennä joskus taloyhtiöni kokouksiin. Saattaisin vaikka löytää siellä suunnan elämälleni. Jumalan sormi osoittaa minua ja käskee esim. myymään asuntoni ja karkaamaan rahojen kanssa Goalle.

Hurjaa!

(taisin suorastaan innostua tästä)

Vierailija

Ei kai nyt sentään..? Omien sanojensa mukaanhan anomalia on vain ajatellut paljon viimeisen kuukauden ajan. Sakariaan mukaan taas hän on lomaillut Pattayalla. Vaan emmehän tokikaan tiedä, mikä on totuus!

Vierailija

Nöyrästi ja pamppailevin sydämin odotan 17.2. koittamista. Torun ankarasti itseäni, jos havaitsen hoputtavani aikaa ("tulis jo se taloyhtiön kokouspäivä..."). Nimittäin, jos aikaa patistaa, se se pillastuu ja jollakin muulla saattaa livahtaa liian vikkelään sellainen aika, jota he haluaisivat elää oikein vitkaan ja jos mahdollista, vieläkin hitaammin.

Elä hötkyile. (Savolaiste 11. käsky)

Vierailija

Anomalian jättäytyminen palstakirjoittajien joukosta ei ole erityisen hyvä idea. Palstalla on aina tarvetta virallisen mielipiteen esittäjälle. Moderaattoreilla ei ole sen esittämiseen tarvittavaa uskottavuutta, arvokkuudesta puhumattakaan ja minua ei yksinkertaisesti vain holtsita (on liian kylmä).

Joudun nyt käyttämään kulttijohtajan veto-oikeutta rajoittamalla vaihtoehtojen määrää puoleen alkuperäisestä - vaihtoehto "en jatka" on siis tässä tapauksessa lähtökohtaisesti poissuljettu. Tämä on sikäli hyvä ratkaisu, että nimimerkki Anomalia säilyttää autonomiansa interventiostani huolimatta.

Vierailija
Sakarias
Anomalian jättäytyminen palstakirjoittajien joukosta ei ole erityisen hyvä idea. Palstalla on aina tarvetta virallisen mielipiteen esittäjälle.

Tästä osasta olen samaa mieltä. Ei se vaihtoehtojen rajaaminenkaan ollut hullumpi.

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006

Jatkaa anomalia tai ei, kansa on yksimielisesti hänen päätöksensä takana. Tai ainakin minä olen, edustan kuitenkin kansaa.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Barbaari kirjoitti:

Porukkaa on lähtenyt vaikka kuinka.
Stinger, bushman, shrekki ja mitä kaikkea vielä...
Niinpä, nyt on siis aika pakkoyhteisöllisyyden ja muunlaisen inklusiivisuuden.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5101
Liittynyt6.5.2007
Sakarias

Joudun nyt käyttämään kulttijohtajan veto-oikeutta rajoittamalla vaihtoehtojen määrää puoleen alkuperäisestä - vaihtoehto "en jatka" on siis tässä tapauksessa lähtökohtaisesti poissuljettu. Tämä on sikäli hyvä ratkaisu, että nimimerkki Anomalia säilyttää autonomiansa interventiostani huolimatta.

Sakariaalla lienee taka-ajatuksia. Hän arka johtaja. Hän on ilmeisen arka johtaja, joka uskaltaa näyttää valtansa ainoastaan liittolaisilleen ja tällöinkin vain, jottei hän yksin joutuisi kohtaamaan haastajiaan.

Mutta asiasta olen samaa mieltä, Jos ano lähtee, niin taas yksi pikseli forumin näkymästä kuolee.

Per se

hyrrä
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt25.3.2007
CE-hyväksytty
Ei kun ne päättää antaa sille häädön jolloin nettiyhteyskin katkee.

Pirpana
Ei kai nyt sentään..? Omien sanojensa mukaanhan anomalia on vain ajatellut paljon viimeisen kuukauden ajan. Sakariaan mukaan taas hän on lomaillut Pattayalla. Vaan emmehän tokikaan tiedä, mikä on totuus!

Pirpanan viestin painotus pitäisi olla sanalla vain, tällöin CE-hyväksytyn esittämä teoria olisi realistisempi.

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009
Barbaari
Tollo Pelotonkin taisi lähteä...

Ei ois pitäny neuvoa sitä 9/11 ketjussa kun se taisi ottaa sen tosissaan. Eipä ollut peloton.

Tollo on nyt hoidossa.

Nyt kävi näin.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
anomalia
Vaihtoehtoja on kaksi: jatkan kirjoittelua tai en jatka.

Mikä se toinen vaihtoehto on? Siis joko kirjoitat foorumille, tai, teet mitä foorumilla?

Luin ensin väärin, että lopetat taloyhtiön kokouksissa käymisen.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat