Epätodennöisin tekosi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aika epätodennäköistä on kai jakaessa korttipelin kortteja, jossa pöytään jää jaon jälkeen 1 kortti jonka saa se jolla on hertta3 joka lyödään aloituskorttina, puhua siitä että tuo kortti olisi hertta3 ja näin myös kävi. Pöytään tuo kortti tulee kai todennäköisyydellä kerran 52:st. Olisinkohan kymmenisen kertaa ennen pelannut tuota peliä ja koko ajatus tuli tuolloin ensimmäistä kertaa mieleen. Vaikea arvella tuon todennäköisyyttä mutta jos nyt pistäis kerran 10:st. Näin käy mulle siis kerran 520:st

Kommentit (8)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tietämättään mun uudesta osoitteesta, mun eksä muutti just mun yläkertaan. Ja tämä tapahtui yli 100 000 asukkaan kaupungissa. Eikä mulla nyt niin kovin montaa muijjaa ole ollu.

Ai mikä tekijä mä tässä yhtälössä olen? No mä olen tietysti se syyllinen, kun en ollut kertonut uutta osoitettani.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009

toi on jo aika hyvä.Mutta joitain selittäviä tekoja tietysti voidaan kaivaa.
Olitteko suhteessa ollessanne ja edelleen samassa sosiaaliluokassa?Eli vaikkapa <40 000€ vuodessa tienaavia.Tämä rajaa ehkä 10% kaupungin asuntojen hintahaitarin yläpäästä ja ehkä 5-10% alapäästä joissa "ei tarvi" noilla tuloilla asua.

Entäs käytännön syyt?Onko alue lähellä entistä yhteistä asuinpaikkaanne?Oliko siellä entisessä paikassa "jotain syytä"asua?-työ?

Onko kaupunginosa sama kuin entinen yhteinen asuinpaikkanne.Eli muutitteko molemmat "tottumuksesta" samaan kaupunginosaan?

-----------
toi sun keissi ois dramaturgisesti hieno jos eroon kuuluis veriset riidat,väkivallat,rahojen kavallusyritykset ja lopulta lähestymiskielto.
Noiden kaikkien ehtojen täyttyessä tilanne ois jokseenkin kuin Leevi&leavingsin laulu

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
RaahenTiikeri
toi on jo aika hyvä.Mutta joitain selittäviä tekoja tietysti voidaan kaivaa.
Olitteko suhteessa ollessanne ja edelleen samassa sosiaaliluokassa?Eli vaikkapa <40 000€ vuodessa tienaavia.Tämä rajaa ehkä 10% kaupungin asuntojen hintahaitarin yläpäästä ja ehkä 5-10% alapäästä joissa "ei tarvi" noilla tuloilla asua.

Entäs käytännön syyt?Onko alue lähellä entistä yhteistä asuinpaikkaanne?Oliko siellä entisessä paikassa "jotain syytä"asua?-työ?

Onko kaupunginosa sama kuin entinen yhteinen asuinpaikkanne.Eli muutitteko molemmat "tottumuksesta" samaan kaupunginosaan?

-----------
toi sun keissi ois dramaturgisesti hieno jos eroon kuuluis veriset riidat,väkivallat,rahojen kavallusyritykset ja lopulta lähestymiskielto.
Noiden kaikkien ehtojen täyttyessä tilanne ois jokseenkin kuin Leevi&leavingsin laulu

Kaupunginosa oli kummallekin uusi. Aikaisemmin kumpikin oli asunu lähiöissä ympäri kaupunkia, uusi kohde pieni rivitaloalue, reilusti alle 100 asuntoa. Uusi paikka lähellä mun duunia, mutta ei niin lähellä eukon duunia.

Ikävä kyllä suurempaa draamaa ei syntynyt, ja kumpikin muutettiin jo sieltä pois. Välit oli silloin meillä viileät, ja yhteensopimattomuus oli todettu aikaisemmin. Surkee juttu, on nimittäin aivan helvetin hyvännäköinen muija edelleen! Meikin määrä vähän on lisääntynyt vuosien kuluessa, mutta on järettömän kaunis meikki!

Joo, todellakin <40 000 tienaaviin kuulutaan! Huhhuh. Porvareita äänestän vaaleissa, itse en sellainen ole. Samaa tuloluokkaa parin tonnin vuosipoikkeavuudella ollaan oltu joo aina.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Uusimmat

Suosituimmat