Miitti 2011 Oulu

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tervehdys kansalle joka pimeydessä ja kylmyydessä vaeltaa! Ensi kesän miittiketju on nytten sitten virallisesti avattu. [size=150:30c23kky]Miittipäiväksi on yksimielisellä päätöksellä valittu 23.7.2011, joka on lauantai.[/size:30c23kky] Sikäli. Päivä on tuo jo tutuksi tullut heinäkuun toiseksi viimeinen viikonloppu syystä että a) edellisvuosina se on passannut enemmistölle ja b) seuraavana viikonloppuna Oulussa järjestetään legendaarinen Qstock-musiikkifestivaali joka tunnetusti vetää Perämeren Helmen täyteen pitkätukkaisia kansalaisia ympäri maailmaa. Jos päivä ei passaa niin ei ole pakko tulla.

Ketjussa myös ylläpidetään osallistujalistaa. Aikaisemmista vuosista poiketen arpojista ei pidetä listaa vaan siinä näkyvät vain varmasti ilmottautuneet, jos hekään, koska olen laiska. Teen kuitenkin parhaani minulle suoduin resurssein.

Miittipaikkana tulee olemaan myöhemmin ilmoitettava nuotiopaikka-alue Nallikarissa, johon pääsemme potnapekalla Rotuaarin pallolta. Jatkopaikkaa ei ole päätetty ja ehdotuksia otetaan vastaan enemmän kuin mielellään.

Majotuksista tulee lisätietoa ketjuun myöhemmin, sitä mukaa kun viitseliäämmät niitä esiin googlaavat. Meikän luona on tilaa vielä parille, kolmelle.

Eli ei muuta kuin kilvan ilmottautumaan mukaan. Kyseessähän on vapaamuotoinen makkaran tai muun valinnaisen elintarvikkeen kypsentäminen avotulella alkoholin tai muun valinnaisen juoman siivittämänä. Ja jos ei erähenkeä löydy tuonkaan vertaa niin ruokailu sisätiloissa järjestetään pyydettäessä myöskin. Illan kähmässä sitten siirrymme keskustaan johonkin vapaamuotoiseen anniskeluravintolaan. Varsinaista ohjelmaa ei ole, piatsi tuttujen tapaaminen, päteminen ja ryyppäminen.

Toivomme erityisesti että tämä avoin kutsu houkuttaisi osallistujia Pohjois-Suomesta ja eritoten sellaisia nimimerkkejä jotka eivät vielä ole miiteissä olleet. Anonyymiteetin varjelemiseksi nimimerkit voivat käyttää vapaavalintaista naamiota tai muuta kasvosuojusta, lisätietoja tästä mahdollisuudesta antaa yksityisviestitse Neutroni. Wanhat naamat osannevat paikalle ilman erityistä kutsuakin, joka tosin tässä nyt tulee tehtyä samalla.

[size=200:30c23kky]TERVETULOA OULUUN!!![/size:30c23kky]

Tähän listaa:

McAber
Tume34

Wiisas
Barbaari
Ano
Elkku
Asdf
Kosh
Aweb
Heksu
CeeEe
Neutroni
Vaari
Ded Moroz

Mako71
Jurpula
Urugallus
Marssilainen
Reiska
Ykskivi
Peippo
Horizontal
Jäärä
Finlandes
Sapetix
Läskiperse

Ekat tulee perjantai-illaksi, tokat varmasti ja jälkimmäiset miettii...

ILMOITATHAN TÄSSÄ KETJUSSA tai yv:llä JOS SIJOITUKSESI LISTALLA MUUTTUU TAI JÄÄT KOKONAAN POIS!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (518)

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Ekana ilmoittaudun. Siis ekana näin julkisesti. Ja varma olen.

Joku voisi matkaa selvittää, mielellään lähtisin jo vaikka perjantaina ja paluu sunnuntai-iltana (Helsinki-Oulu).

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Volitans
Onko se TIEDE-banneri silitetty jo?

En oo vielä kerenny/kehannu/muistanu. Mietin että uskallanko kun ei tiedä että mitä värejä siihen on käytetty...

Wiisas
Ekana ilmoittaudun. Siis ekana näin julkisesti. Ja varma olen.

Joku voisi matkaa selvittää, mielellään lähtisin jo vaikka perjantaina ja paluu sunnuntai-iltana (Helsinki-Oulu).

Ouluun kannattaa melkein lentää. Tällä hetkellä (15.2.2011) Helsinki-Oulu väliä lentää Blue1 ja Finnair. Blue1:lla ainakin on monesti halpoja tarjouslentoja. Toinen vaihtoehto on sitten tietenkin juna. Pendolla matka kestää sellaiset ~7 h kesällä.

Hämmentää.

Vierailija

Harkitsen vakavissani. Jos saan kämpän hommattua eikä pääsykokeita tms. osu ko. päivämäärän lähituntumaan, niin ilmaannun paikanpäälle piipahtamisen merkeissä. Toivottavasti bakkanaaleihin sopii yksi alkoholia henkilökohtaisesti hylkivä, mutta muiden kohdalla sen käytön hyväksyvä, nuori aikuinen mieshenkilö.

Vierailija
Sakarias
Toivottavasti bakkanaaleihin sopii yksi alkoholia henkilökohtaisesti hylkivä, mutta muiden kohdalla sen käytön hyväksyvä, nuori aikuinen mieshenkilö.

En ole varma, että katsottaisiinko sitä hyvällä. Ainakin kannattaisi teeskennellä juovansa.

Vierailija

Anomalia kirjoitti:

En ole varma, että katsottaisiinko sitä hyvällä. Ainakin kannattaisi teeskennellä juovansa.
Jos minä sitten pitäisin huolta pullonsa ääreen kaatuneista sankarvainajaloihista?

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

En keksi yhtään hyvää tai todennäköistä syytä olla osallistumatta, eli minutkin saa varmistaa. Lisäksi on lievä mahdollisuus majoittaa ihmisiä, mutta tätä en voi vielä varmaksi julistaa, palataan aisaan myöhemmin. Lähinnä kyse on siitä, montako huonetta saan nikkaroitua valmiiksi ajankohtaan mennessä.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Saapa nähdä minne kesä minua liikuttaa. Oulun suunnalla olisi kuitenkin jossain vaiheessa tarkoitus käydä, eli ehkäpä se on sovitettavissa tuohon miittiajankohtaan. Uskoisin olevani melko varma osallistuja. Ja jos yösijoja on tarjolla niin kelpaa kyllä. Koshin nikkaroima huone kuulostaa hyvältä. Minä tuon tequilan ja Kosh tuonee suolan?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat