Päätökseni aloittaa foorumilla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen lukenut pitkään tätä foorumia, siis jo sitä "vanhaa" mallia.
Monesti on ollut ajatus liittyä mutta jäänyt kuitenkin ajatuksen asteelle.

Nyt sitten ryhdistäydyin ja rekisteröidyin. Nimimerkiksi valitsin "Pultti", ehkä se kuvastaa minua jollakintavalla. Kaikenlainen tekniikka kiinnostaa ja olen sen parissa tehnyt työtä ja harrastanut. Lisäksi aina on kiinnostanut tieteet, ennen weppiaikaa se perustui kirjastojen läpilukuun ko aiheista.

Sen ajan kun olen tätä palstaa lukenut olen huomannut että kirjoittelun sävy on muuttunut tieteellisestä poispäin, varmaan alkuperäisten jäsenten harmiksi. Pahimmillaan nyt ollaan jo.. nojoo kaukana tiedepalstan ajatuksesta.

Näin lyhyesti. Tapaamme sitten jatkossa viesteissä!

Kommentit (10)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Pultti

Sen ajan kun olen tätä palstaa lukenut olen huomannut että kirjoittelun sävy on muuttunut tieteellisestä poispäin, varmaan alkuperäisten jäsenten harmiksi. Pahimmillaan nyt ollaan jo.. nojoo kaukana tiedepalstan ajatuksesta.

Höpsistä. Ihan palstan alusta asti on jankutettu tuota. Palstalla on suuri määrä keskusteluita, joista voi ihan vapaasti valita kuinka tieteellisen valitsee ja miten tieteellisesti siitä keskustelee.

Tervetuloa!

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Kiitos tervetulotoivotuksista!

Avattaren laitan kunhan sopivan löydän.
Ns "Pulttia" en kovin helposti ota enkä herneksiä sieraimeen vedä.

Autotekniikasta ymmärrän kotitarpeiksi, korjaamopalveluita en juurikaan tartte. Lisäksi olen harrastanut raskaampaakin konekantaa, traktorit ym.

Koska olen pitkään tätä palstaa lukenut ovat täällä pitkään kirjoittaneet tulleet jollakintavalla tutuiksi, tietää kuka puhuu oikeasti asiaa ja kuka kirjoittelee pikkasen keveämmällä osaamisella.

jatketaan

Vierailija

Tervetuloa foorumille!

Epäilen tosin (tämä ei ole sinällään moite), että ketjusi otsikointi on muunnos erään toisen, legendaarisen kirjoittajan aloittamasta ketjusta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
anomalia
Tervetuloa foorumille!

Epäilen tosin (tämä ei ole sinällään moite), että ketjusi otsikointi on muunnos erään toisen, legendaarisen kirjoittajan aloittamasta ketjusta.

Hyi hyi. Älähän nyt sentään tuommoista vihjaile.

Vierailija

Anomalialle: Ihminen on joskus altis vaikutteille! Positiivisillekin....

Ja en ole noista pulteista kukaan. Ihan uusi Pultti täällä.

Uusimmat

Suosituimmat