Hei, onks Rapsuu näkyny?

Vierailija

Hei, onks Rapsuu näkyny. Se kirjoitteli mulla viimeksi paksuna kuin tiili, mutt sen jälkeen siittä ei oo kuulunu. Tälläi Lauantai-iltana olis kiva rupatella jonkun Rapsun kaltaisenkin kanssa, pantais palsta järjestykseen. Taisi olla tuo hunaja vähän ylikäynyttä... Pitää mennä varmaan koisiin.

Huomenna Maanantaina jatketaan!

Kommentit (10)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tänään on keskiviikko

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

-Maija-

Ei hitto... Sitte mää oon pörränny Perjantain ja Keskiviikon välisen yön kokonaan. Onks kukaan nähny mua? Mitä mä oon mahtanu tehdä? Onks missään tapahtunu kirvojen joukkomurhaa???

Kiva kun kerroit. Nyt on paras painua pois.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ei ole näkynyt kirvoja. Tarkkaan oot syöny kaikki. Hyvä. Vihaan kirvoja.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
-Maija-
Hei, onks Rapsuu näkyny. Se kirjoitteli mulla viimeksi paksuna kuin tiili, mutt sen jälkeen siittä ei oo kuulunu. Tälläi Lauantai-iltana olis kiva rupatella jonkun Rapsun kaltaisenkin kanssa, pantais palsta järjestykseen. Taisi olla tuo hunaja vähän ylikäynyttä... Pitää mennä varmaan koisiin.

Ei oo näkyny.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Opettaja
Seuraa 
Viestejä1983
Liittynyt22.7.2011

TERÄS NALLEPUH kirjoitti:

-Maija-Hei, onks Rapsuu näkyny. Se kirjoitteli mulla viimeksi paksuna kuin tiili, mutt sen jälkeen siittä ei oo kuulunu. Tälläi Lauantai-iltana olis kiva rupatella jonkun Rapsun kaltaisenkin kanssa, pantais palsta järjestykseen. Taisi olla tuo hunaja vähän ylikäynyttä... Pitää mennä varmaan koisiin.

Ei oo näkyny.

Ei ole täälläkään.

-Maija-
Seuraa 
Viestejä84
Liittynyt29.9.2015

Mä voin pullevasti, edelleen. Olin pitkällä työmatkalla, joka alkoi noista Londonin O-kisoista. Moon ollut kaikissa isoissa urheilukisoissa autokuskina. Mä ajan sitä punasta Verraria siellä kentällä. Sitä johon kaikki ne poisheitetyt kamat lastataan. Ootteko nähny? Viimeks mä olin tuolla MM-kisoissa Beijingissä.

Siellä yks täti meinas osua muhun sellasella moukarilla (siis sillä jossa on narun päässä semmonen IIISO rautamötti) kun mä väijyin siinä kuudenkympin tötsän kohdalla. Onneks se ei osunu.

Ja sitten mä kävin tuolla Singaporessa F1-kisoissa. Sain kokeilla Kimin autoa. No, mähän ajoin sen ratavalliin. Löin pääni Suurvisiiriin, lensin autosta ulos ja katkaisin olkavarresta jonkin polisluun tai jonkin... Ny mä oon saikulla ja on aikaa kuus viikkoa kirjotella. Vaikeeeta se on yhdellä kädellä, toki. Mä laitan kuvan kunhan saan selfien otettua.

-Pörrätäänkö?

Raspu
Seuraa 
Viestejä10102
Liittynyt12.7.2010

-Maija- kirjoitti:

Mä voin pullevasti, edelleen. Olin pitkällä työmatkalla, joka alkoi noista Londonin O-kisoista. Moon ollut kaikissa isoissa urheilukisoissa autokuskina. Mä ajan sitä punasta Verraria siellä kentällä. Sitä johon kaikki ne poisheitetyt kamat lastataan. Ootteko nähny? Viimeks mä olin tuolla MM-kisoissa Beijingissä.

Siellä yks täti meinas osua muhun sellasella moukarilla (siis sillä jossa on narun päässä semmonen IIISO rautamötti) kun mä väijyin siinä kuudenkympin tötsän kohdalla. Onneks se ei osunu.

Ja sitten mä kävin tuolla Singaporessa F1-kisoissa. Sain kokeilla Kimin autoa. No, mähän ajoin sen ratavalliin. Löin pääni Suurvisiiriin, lensin autosta ulos ja katkaisin olkavarresta jonkin polisluun tai jonkin... Ny mä oon saikulla ja on aikaa kuus viikkoa kirjotella. Vaikeeeta se on yhdellä kädellä, toki. Mä laitan kuvan kunhan saan selfien otettua.

Nyt tuli nenään ihan Letun haju. Piileskely asiallisten nimimerkkien takana on huijausta.

Kerro heti tai rynkytän ja ravistan pesääsi Maija. Hyvä kuitenkin, että olet elossa. Ilmanmuuta kuvia paljaista olkapäistä.

Opettaja
Seuraa 
Viestejä1983
Liittynyt22.7.2011

SamikoKu kirjoitti:

Opeko näitä nostelee?

Mitähän Maijalle kuuluu?

Ei tarvi paljon nostella, kun pullahtelevat ihan itsestään pintaan kuin kypsyneet raadot.

Raspu
Seuraa 
Viestejä10102
Liittynyt12.7.2010

Opettaja kirjoitti:
Ei tarvi paljon nostella, kun pullahtelevat ihan itsestään pintaan kuin kypsyneet raadot.

Karma pitää huolen oikeamielisistä.

Uusimmat

Suosituimmat