Anoppi söi hernekeittoa

Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Nyt on hyvä tilaisuus ladata tänne anoppi-vitsejä ja anoppi-kokemuksia, eikun kiertoon! Tässä mun avaus:
Anoppi söi hernekeittoa lusikalla, ihan itse. Hän sai hernekeitosta aivan helvetilliset ilmavaivat jolloin toimitin hänet eläinlääkärille koska anoppini on mielestäni eläin. Eläinlääkäri totesi että tää olisi hyvä lopettaa samantien, koska muuten anoppi räjähtää.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Kommentit (9)

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008

Vanhaa vitsiä väännän, mutta vanhojahan ne vitsit ovat kaikki (paitsi tietokonevitsit).

Hukkui se Nakkilan miehenkin anoppi. Naapuri kyseli viikon kuluttua, että joko on anoppi löytynyt. Löytynyt oli, mutta oli kerännyt niin runsaasti nahkiaisia, että pistettiin vielä viikoksi pariksi pyytymään lisää.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

JEES, juuri näin, nyt kaikki anoppi-vitsit tänne niin tehdään niistä kirjasarja, vähintään 10-osainen!

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Vierailija

Menekki saattaa jäädä aika vaatimattomaksi, jos kirjoja mainostetaan avausviestissä olleen "vitsin" avulla.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
fenomenologi
Menekki saattaa jäädä aika vaatimattomaksi, jos kirjoja mainostetaan avausviestissä olleen "vitsin" avulla.

Niinhän sinä luulet... Tavataan kirjamessuilla missä kirjoitan nimmareita jonottajille.

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Vierailija
Astronomy
fenomenologi

Niinhän sinä luulet... Tavataan kirjamessuilla missä kirjoitan nimmareita jonottajille.

Ei tavata, myötähäpeä on niin suuri, etten saavu millekään messuille, jossa sinäkin olet.

EV+
Seuraa 
Viestejä770
Liittynyt24.12.2010
Astronomy
fenomenologi

Onkos se tekijänoikeuksien kannalta ihan OK jos vain kopsaat vitsit ja julkaiset omissa niissäsi? Mitä sekin savolainen ja nakkilalainen sanoisivat joille anoppi-tapaukset oikeasti sattuivat?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Milloin mies voi tuntea sekä surua että iloa yhtaikaa?

Silloin kun hän on tullut juuri autokaupasta anoppinsa kanssa ja ostanut itselleen uuden Jaguaarin, ja ajaa sitten kolarin jossa vastapuoli on syyllinen (rattijuoppo) ja ainoastaan anoppi kuolee onnettomuudessa eikä muut edes loukkaannu.

くそっ!

Uusimmat

Suosituimmat