Suu vs peräaukko puhtaus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuulin hygienialuennolla väitteen, että suu sisältää enemmän bakteereja ja on näin likaisempi kuin peräaukko. Yritin etsiä vertailutietoja, mutta tuloksetta. Haluaisinkin oppineilta tietoa. Asia liittyy kielilävistyksiin ja väittämiin, että lävistetty kieli kuhisee epäpuhtauksia aina suuta avattaessa ja muita hurjia väittämiä. Onhan tämä outo kysmys, mutta jäi mietityttämään oliko tällä väitteellä mitään perää ja kenties vain tapa saada henkilökunta olla ottamatta lävistyksiä.

Kommentit (14)

Vierailija

Puhtaus on suhteellinen käsitys. Jääkaapin ovessa on enemmän bakteereita, kuin vessanpöntön kannessa. Ainut asia millä on väliä on mitä bakteereita siinä on. Suolistossa on mm. E. Koli bakteereita ja muuta paskaa, kun taas suussa ei. Eli ota ennemmin kielilävistys kuin pyllylävistys.

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Liittynyt27.4.2009

Olisihan se kummallista, jos suussa ei olisi bakteereja, jos kerran suolistossa niitä on yli kilon verran ja ilman niitä kuolisimme. Tosiaankin, bakteerien laatu on se olennainen asia. Siitä suurin osa vatsavaivoistammekinjohtuu, että tarvittava bakteerikanta muuttuu vääränlaiseksi. Hiiva rakastaa makeaa, joten hiiva myös vaivaa useimpia meistä, myös suussa.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Heksu
Oli perssilmä puhtaampi eli ei, en nys silti menis lipasemaan.

Mä menisin jos se olisi turvallista, koska se on seksuaalinen fantasiani.

くそっ!

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
Ronron
Heksu

Säästä meidät kuitenkin yksityiskohdilta.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Heksu
Ronron
Heksu

Säästä meidät kuitenkin yksityiskohdilta.

Jos elmukelmulla peittäisi, voisi ehkä nuolla turvallisesti? Mitä mieltä olette, eihän ne pöpöt sen kelmun läpi pääse..

くそっ!

Uusimmat

Suosituimmat