Marshall Protocol, huuhaatako?

Seuraa 
Viestejä1313
Liittynyt24.11.2009

Päätinpä nyt ripe:n puolesta avata oman ketjun tälle aiheelle, ei sitten tarvi ripotella aiheesta sinne tänne. Olen itse arvellut (arvellut siksi, etten ole ehtinyt lähemmin perehtyä aiheeseen) tuon olevan yksi monista lähinnä netissä elävistä pseudotieteellisistä uskomuksista (mm. ylisuurten D-vitamiiniannosten suosittelijat , mm. VDC kuuluu siihen sarjaan). Yksi ripe:n linkki herätti kuitenkin mielenkiintoni; MP:sta oli katselmus Nature- perheen yhdessä julkaisussa, Cellular & Molecular Immunology:ssa. Naturen julkaisuihin ei yleensä mitään huuhaata sisällytetä!

http://www.nature.com/cmi/journal/vaop/ ... 1077a.html

Samaisesta kokoteksti täällä:
http://autoimmunityresearch.org/preprin ... eprint.pdf

Ehkä yo. katselmuksen sisällön kommentointi olisi hyvä alku tähän ketjuun. Itse kommentoin sitä, jahka ehdin siihen perehtyä.

Nutria:“Nyt puhutaan luonnontieteistä. Ei tarvi tuota popperisekoilua nyt tuoda tähän. Sillä ei ole mitään tekemistä lipidihypoteesin kanssa.”

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Avasin jo aiemmin vastaavan samalla linkillä mutta ylläpito lukitsi sen. Suomessa sensuuri on rikos mutta sitä käytetään laajasti. Nykyisen rikollisen elintarvike- ja lääketeollisuuden lonkerot ylettyvät joka paikkaan, myös tänne eikä Suomessa ole enää riippumatonta perustutkimusta. Eipä juuri ole ollut koskaankaan. Pseudotieteitä edustava virallinen lääketiede on täysin jäävi julkaisemaan mitään. Kroonistava medikalisaatio on karmea ihmiskunnan vitsaus, johon täälläkin keskustelijoita vaaditaan taipumaan. Jos parempaa tietoa kuin MP löytyy olen tietysti kiinnostunut. Itse en ole löytänyt. Olen jopa MP-hoidolla itse parantuntut ja meitä on maailmalla jo tuhansia. Varsinkin henkiset vaikutukset, jotka tulevat viimeisenä, ovat olleet erittäin positiiviset. Psykiatriakin siis menee täysin uusiksi. Youtubessa on luento kutistajille Britanniassa. Katso se niin ymmärrät mitä tarkoitan. En laita linkkejä kun ylläpito on sen minulta kieltänyt. On muuten ihmisoikeusloukkaus moinen kielto. Etsin parempaa keskustelupaikkaa Suomesta, jos sattuis vinkkejä olemaan. Ulkomailla keskustelu on helpompaa, välillä pitää kokeilla myös kotimaista sarvikuonoilmapiiriä, että onko muutoksen tuulia vai ei.

Vierailija

Onpas täällä nyt herneitä nenässä.

ripe
Avasin jo aiemmin vastaavan samalla linkillä mutta ylläpito lukitsi sen. Suomessa sensuuri on rikos mutta sitä käytetään laajasti.

Sinun avauksessasi oli vain pelkkä linkki, ei mitään muuta. Se ei ole netiketin mukainen hyvä keskustelutapa. Viestissä pitää olla muutakin kuin linkki. Kaikki vain linkin sisältäneet avaukset on poistettu lukittu ja niin tullaan jatkossakin toimimaan.

ripe
En laita linkkejä kun ylläpito on sen minulta kieltänyt. On muuten ihmisoikeusloukkaus moinen kielto. Etsin parempaa keskustelupaikkaa Suomesta, jos sattuis vinkkejä olemaan. Ulkomailla keskustelu on helpompaa, välillä pitää kokeilla myös kotimaista sarvikuonoilmapiiriä, että onko muutoksen tuulia vai ei.

Sinulta ei ole kielletty linkkien laittamainen kuten ei keneltäkään muultakaan. Pelkkä linkki ei kuitenkaan riitä keskusteluun viestiksi.

Daneelione
Seuraa 
Viestejä1313
Liittynyt24.11.2009

Ensin on kauhea napina (ihan aiheesta) kun ripe aloittelee useampia ketjuja ja useimmat pelkän linkin kera. Nyt kun sitten yritetään "eristää" aihe omaan ketjuun, niin sitten aloitetaan saman tien henkilökohtaisuuksilla ja v..tuilulla. En nyt yritä leikkiä modea, mutta huomasin taktiikan D-vitamiiniuskovaisten puolelta; ensin näykitään joka suunnalta ja yritetään ärsyttää "uhria". Sitten kun uhrilla hermot pettää, mennään kuorossa modelle itkemään. Näinhän toimi esim. h0x:in savustus. Tuollaisesta tulee mieleen hyeenojen saalistustavat...

Nutria:“Nyt puhutaan luonnontieteistä. Ei tarvi tuota popperisekoilua nyt tuoda tähän. Sillä ei ole mitään tekemistä lipidihypoteesin kanssa.”

RedTwilight
Seuraa 
Viestejä349
Liittynyt29.12.2010
Mimei
Siis missä tässä nyt on vittuilua?

Poistettu. Ihmettelin että nyt Ripe jo esittää että psykiatriakin menee täysin uusiksi MP:n hyvien henkisten vaikutusten johdosta. Kyseenalaistin psykiatrian täysin uusiksi menon toteamalla, että ripe muistuttaa itse lähinnä hurmoshenkistä saarnaajaa, että mahtaakohan ne MP:n henkiset vaikutukset olla niin erinomaisia. Ilmeisesti tätä huomiota ei olisi saanut sanoa ääneen, vaan se katsottiin henkilökohtaiseksi vittuiluksi.

Ehdotin myös maanalaista kolonisaatiota auringon valoa karsastaville, jotta voitaisiin nähdä josko siellä sitten sikiäisi uusi entistä ehompi ja onnellisempi ihmissukupolvi MP:n oppeja noudattaen.

Vierailija

Jospa pysyttäisiin asiassa. Teille on papereita ja videoita Marshallin protokollasta jaettu useita kertoja, mutta koskaan ei ole tullut mitään järkeviä kommentteja. Koskaan kukaan ei ole kommentoinut mitään järkevää, koska te ette ole vilkaisseetkaan niitä. Joko olette liian tyhmiä ymmärtääksenne mitään, tai sitten olette vain ignorantteja. Uskon kuitenkin että se tyhmyys on tässä se suurin ongelma, biokemian, immunologian sekä mikrobiologian tuntemuksenne on täysin pyöreä nolla. Enkä todellakaan halua ruveta väittelemään minkään biokemian tai mikrobiologian koulutuksen saaneen kanssa, koska oppinne on jo ihan vanhentunutta, eli joudutte kuitenkin päivittämään tietonne.

Molemmissa tapauksessa käyttäymisenne paljastaa kuitenkin sen, ettei teidän tieteenne taso ole sen parempaa kuin pseudotiede tai uskonnollisuus (D-vitamiini usko), tai lääketiede yleensä. Olen itse perehtynyt useimpiin teidän tuhansiin D-vitamiinipapereihinne, ja niissä ei ole mitään järkeä. Niistä puuttuu se tärkein, eli syy-yhteys, eli kausaalisuus. Tähän ketjuun ei tule laittaa mitään "asiaa" D-vitamiinista, paitsi sitä asiaa mikä liittyy Marshallin protokollaan.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
pgm
Uskon kuitenkin että se tyhmyys on tässä se suurin ongelma, biokemian, immunologian sekä mikrobiologian tuntemuksenne on täysin pyöreä nolla. Enkä todellakaan halua ruveta väittelemään minkään biokemian tai mikrobiologian koulutuksen saaneen kanssa, koska oppinne on jo ihan vanhentunutta, eli joudutte kuitenkin päivittämään tietonne.

Molemmissa tapauksessa käyttäymisenne paljastaa kuitenkin sen, ettei teidän tieteenne taso ole sen parempaa kuin pseudotiede tai uskonnollisuus (D-vitamiini usko), tai lääketiede yleensä. Olen itse perehtynyt useimpiin teidän tuhansiin D-vitamiinipapereihinne, ja niissä ei ole mitään järkeä. Niistä puuttuu se tärkein, eli syy-yhteys, eli kausaalisuus. Tähän ketjuun ei tule laittaa mitään "asiaa" D-vitamiinista, paitsi sitä asiaa mikä liittyy Marshallin protokollaan.

Suljet keskustelusta pois tyhmät eli ne, jotka eivät tiedä biokemiasta tai mikrobiologiasta mitään ja kieltäydyt keskustelemasta alan koulutuksen saaneiden kanssa, sillä heidän tietonsa ovat päässeet pahasti vanhentumaan, koska eivät tunnu ymmärtävän MP-protokollasta mitään.

Itse osoitat kiitettävää uutteruutta perehtymällä tuhansiin D-vitamiinisivuihin, vaikka niissä ei ole järjen hiventäkään. Kenen kanssa siis keskustelet ja mistä?

Daneelione
Seuraa 
Viestejä1313
Liittynyt24.11.2009
Sepi
pgm
Uskon kuitenkin että se tyhmyys on tässä se suurin ongelma, biokemian, immunologian sekä mikrobiologian tuntemuksenne on täysin pyöreä nolla. Enkä todellakaan halua ruveta väittelemään minkään biokemian tai mikrobiologian koulutuksen saaneen kanssa, koska oppinne on jo ihan vanhentunutta, eli joudutte kuitenkin päivittämään tietonne.

Suljet keskustelusta pois tyhmät eli ne, jotka eivät tiedä biokemiasta tai mikrobiologiasta mitään ja kieltäydyt keskustelemasta alan koulutuksen saaneiden kanssa, sillä heidän tietonsa ovat päässeet pahasti vanhentumaan, koska eivät tunnu ymmärtävän MP-protokollasta mitään.

Itse osoitat kiitettävää uutteruutta perehtymällä tuhansiin D-vitamiinisivuihin, vaikka niissä ei ole järjen hiventäkään. Kenen kanssa siis keskustelet ja mistä?

Luulenpa, että pgm peräänkuuluttaa yksinkertaisesti vain järkevää keskustelua itse aiheesta, ei sen enempää eikä vähempää.

Olisi pari kysymystä (pgm:lle ja ripe:lle?):

1.
MP:hän on nimenomaan suunnattu kroonista autoimmuunisairautta poteville? Ohjeet D-vitamiinin välttämisestä eivät siten koske terveitä ihmisiä?

2.
Onko MP:n tarkoitus säädellä 1,25-D:n määrää? Miten tuo tehdään, kun elimistö itse muodostaa 1,25D:tä 25-D:stä?

Vierailija
Daneelione
Sepi
pgm

Luulenpa, että pgm peräänkuuluttaa yksinkertaisesti vain järkevää keskustelua itse aiheesta, ei sen enempää eikä vähempää.

1.
MP:hän on nimenomaan suunnattu kroonista autoimmuunisairautta poteville? Ohjeet D-vitamiinin välttämisestä eivät siten koske terveitä ihmisiä?

2.
Onko MP:n tarkoitus säädellä 1,25-D:n määrää? Miten tuo tehdään, kun elimistö itse muodostaa 1,25D:tä 25-D:stä?

2.Kyllä, sillä varsinkin 1,25-D on myrkkyä terveelle ihmiselle, säätely tapahtuu (siis jos ei voi elää pimeässä luolassa) varsin helposti poistamalla munuaiset.

Vierailija
RedTwilight
Mimei
Siis missä tässä nyt on vittuilua?

Poistettu. Ihmettelin että nyt Ripe jo esittää että psykiatriakin menee täysin uusiksi MP:n hyvien henkisten vaikutusten johdosta. Kyseenalaistin psykiatrian täysin uusiksi menon toteamalla, että ripe muistuttaa itse lähinnä hurmoshenkistä saarnaajaa, että mahtaakohan ne MP:n henkiset vaikutukset olla niin erinomaisia. Ilmeisesti tätä huomiota ei olisi saanut sanoa ääneen, vaan se katsottiin henkilökohtaiseksi vittuiluksi.

Ehdotin myös maanalaista kolonisaatiota auringon valoa karsastaville, jotta voitaisiin nähdä josko siellä sitten sikiäisi uusi entistä ehompi ja onnellisempi ihmissukupolvi MP:n oppeja noudattaen.

No, varmaan ymmärsin nuo viestit väärin.

http://www.youtube.com/user/DrTrevorMar ... ha9lyVoEf0

Tossa on puhe psykiatreille. Itselläni on tuota etumatkaa kun aloin nämä MP-kuviot jo 2003 ja olen kokenut tosiaan kaiken myös potilaana. Jokuhan ammoin sanoi että suomalaiset eivät ole tiedettä luova kansa, viisaasti sanottu. Kotikasvatuksen puute on tietysti kova kynnys. Aiheenkin pitäisi kiinostaa edes osaa porukasta.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14021
Liittynyt23.6.2005
pgm
Olen itse perehtynyt useimpiin teidän tuhansiin D-vitamiinipapereihinne, ja niissä ei ole mitään järkeä.

Saisinko yhdenkin paperin, joka osoittaa että MP:ssa on enemmän järkeä kuin D-vitamiinissa?

Miten esimerkiksi MP-kirkko ehkäisisi akuutisti Suomessa maailman yleisintä sairautta ja oikeasti palavaa ongelmaa, ykköstyypin diabetesta? Jos siis vaihtoehtona on lapsille tappavan tasainen 50+ µg päivässä vastaan menninkäinen sammalluolassa -filosofia? Kumman tehosta kovempaa näyttöä, kyselen?

Koska tiedän vastauksen, kysynkin: miten voitte elää itsenne kanssa?

pgm
Niistä puuttuu se tärkein, eli syy-yhteys, eli kausaalisuus.

Ai ne kymmenet laadukkaat interventiotutkimukset ovat myös tuubelia joiden mukaan D-vitamiini vahvistaa luustoa silloinkin kun kalsium ei enää toimi?

Saisinko paremman kausaalisuuden määritelmän, että pääsemme etiäpäin?

pgm
Tähän ketjuun ei tule laittaa mitään "asiaa" D-vitamiinista, paitsi sitä asiaa mikä liittyy Marshallin protokollaan.

Ei kai Marshallin protokollassa muuta alan aloittelijalle vallan omituista olekaan - biofilmeistä löytyy kohtalaisesti oikeaa(?) tutkimusta, mikrobiomitutkimus on näyttänyt että ihminen on kaikenlaisten pöpöjen kehto ja tiedämme koko systeemihärdellistä vielä kovin vähän. Ongelmahan on siinä että MP pomppaa monta mutkaa suoraksi ja sen promotoijat tekevät ihan scifejä johtopäätöksiä aineistostaan. Niin ja plussana Marshall itse joko viittaa usein itseensä tai vääristelee lähteitä. Ei kovin yhtä diili tieteen edistymiselle, kliinisestä edistymisestä puhumattakaan? Muistutan että Trevor on elektroniikkainsinööri. (onneksi ei psykiatri)

Kai se nyt on vähän ongelmana, että häkellyttävänzz monen MP-kaverin mukaan tiedetään jo vähän kaikki, tai ainakin kaikki tarpeellinen että voidaan kaikki(?) muuttaa luolaan asumaan öljylampun varaan.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14021
Liittynyt23.6.2005

Hyppään veneeseen niinkuin on tapana.

Daneelione

1.

Amy Proal (Trevorin kakkosnainen) ainakin perustelee tätä näin, että kaikilla on jotain MP:lla hoidettavia pöpöjä ja että abouttirallaa suuri osa kroonisista sairauksista (mukaan lukien mm. lihavuus) liittyy tai johtuu näihin makrofaageissa majaileviin nanobakteereihin.

Jos bakteeria löytyy, se on syyllinen™. Tämä on kausaalisuusperiaate, mitä ämppärit harjoittavat non-stop.

Daneelione
2.

Koska 1,25D vähenee kun 25D alenee riittävästi. Sitten immuunivaste herää Ruususen unestaan ja alkaa nakuttaa minipöpöjä pleksiin sopivien matala-annoksisten antibioottien avustuksella. Suunnilleen noin, pgm ja ripe voinevat tarkentaa halutessaan.

Toki voidaan myös vetää kortisonia ja antikolvulsantteja jotta 25D tippuu nopeammin jonnekin mittaamattomalle tasolle jotta se superterveys™ saavutetaan ja balalaikka soi.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

RedTwilight
Seuraa 
Viestejä349
Liittynyt29.12.2010

Mitä järkeä on, että ideaalisti pitäisi elää jossain luolassa ja vetää antibiootteja, jotta ei olisi esim. lihava?? Ja tätä vielä perusteellaan tieteellisesti.

Tulee koko hommasta lähes joku Scientologia mieleen. Huhhuh.

Vierailija

Täällä keskustelevat edustaessaan tollasta psyykkistä ämmässuotasoa hyötyisivät myös MP-hoidosta. Luultavasti henkisten ongelmien helpottaminen vie mieluummin kymmenen kuin viisi vuotta. Yrittäkää ensin vaikkapa pyytää anteeksi valheitanne ja loukkauksianne - siitä se alkaa. Aiheeseen ei näytä kukaan jaksavan tai pystyvän perehtyä. Tämä MP-juttuhan on muuttumassa main streamiksi kovaa vauhtia. Sittenhän te viralliseen "tietoon" tottuneetkin voitte sitä ylistää, viisauttanne vastaavasti viimeisenä maailmassa. Suomessa ei edes tiedeakatemia tajua mitä on keskustelu - miten sitä voi odottaa rivimetsäläisiltä? Siinä mielessä olette aina oikeassa esitittepä mitä tahansa tuhmaa/tyhmää. Ensin perehdytään kunnolla, sitten simuloidaan(suomettuneesti) ajattelua ja sitten harjoitellaan sivistynyttä keskustelua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat