240 euroa tappiota sijoituksista

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Taidan nokiat myydä pois, kun vähän kasvaa takasin että saan tappiot kuriin.

Myöskin osinkoja rupeaa taas kohta tulemaan ja 200-300 euroa saan niitäkin. ELi hyvin voin ostaa kesärenkaat renuun.

sijoituksia hyvä hoitaa välillä.

Muuten olenkin voiton puolella edelleen.

Kommentit (11)

Vierailija

Nokian kassa muutettuna osakkeiden arvoksi on jo yksistään 3.6€.
Nokia aikoo maksaa osinkoa noin 0.4$.
Osaketta saa 6.3€.
Kun muistaa että nokialla on myös muuta kiinteää omaisuutta ja tekee voittoa halpapuhelimilla vaikka älypuhelinten teko loppuisi kokonaan. Eli kannattaa ostaa nyt Nokiaa, aliarvostettu pitkällä aikavälillä.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

Paljonko tiäremiehellä on sijoituksissa?

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Vierailija
tiäremiäs
Nokiaa kannattaa nyt ostaa jos on rahaa. Halvalla saa eikä ne siitä enään putoa.

Ehdottomasti samaa mieltä!. Sijoitan kaikki "löysät lantit" Nokian osakkeisiin tulevalla viikolla. En millään voi käsititää, että moinen jätti (Nokia) ei nouse uuteen nousuun, kun ISO Bee Gee katsoo ylhäältä, Elop panee porukat halki, poikki ja pinoon. Sinällään suomalaisena *ituttaa jos mediassa olleet leikkaukset toteutuvat kotimaaassa, ÄH!

Vierailija

Ostin noksua elämäni ensimmäistä kertaa nordnetistä hintaan 7.60 @ 1.6Ke
Ei tunnu hyvältä nyt, mutta luulen tämän vielä iloksi muuttuvan. En näe mitään syytä, että nokian arvonlasku olisi perusteltu verrattuna esim. 3kk sitten edeltäneeseen tilaan (nojoo, myönnän, laumaeläimiä olemme)

Ostaisin NOM:ia jos rahaa olisi, kun laski pitkästä aikaa, vaikka tulosnäkymät ovat hyvät.

Olen itse n.400e miinuksella Talvivaaran ja Nokian vuoksi. Ei tee höpöä, mutta pelaamaanhan me tultiinkin?

Olisiko teistä arvon herrat ja naiset, venäjän öljyteollisuus hyvä sijoituskohde pitkällä aikavälillä? Vai hätäilenkö taas kerran?

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005
magic device
Ostin noksua elämäni ensimmäistä kertaa nordnetistä hintaan 7.60 @ 1.6Ke
Ei tunnu hyvältä nyt, mutta luulen tämän vielä iloksi muuttuvan. En näe mitään syytä, että nokian arvonlasku olisi perusteltu verrattuna esim. 3kk sitten edeltäneeseen tilaan (nojoo, myönnän, laumaeläimiä olemme)

Ostaisin NOM:ia jos rahaa olisi, kun laski pitkästä aikaa, vaikka tulosnäkymät ovat hyvät.

Olen itse n.400e miinuksella Talvivaaran ja Nokian vuoksi. Ei tee höpöä, mutta pelaamaanhan me tultiinkin?

Olisiko teistä arvon herrat ja naiset, venäjän öljyteollisuus hyvä sijoituskohde pitkällä aikavälillä? Vai hätäilenkö taas kerran?

Jos pelata haluat niin osta Biotie Therapieta, niitten alkoholismilääke voi onnistuessaan räjäyttää pankin. Tai sitten se lääke kaatuu johonkin testiin. Pitkän aikavälin sijoitus, osinkoja ei kannata ihan heti odottaa kun kyseessä on lääkekehitysfirma, tykkäävät laittaa liikenevän rahan tutkimuksiin.

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Uusimmat

Suosituimmat