Viinakeskustelu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämän olikin yllättävä http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ko ... isee+.html
Eli Mitä viinan prosentti täsmälleen ilmaisee Jotain tuollaista olen arvellutkin, mutta että ihan tuollain...

Kuva siis Aamulehden arkistoista

Kommentit (2)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Elikkäs ,:n viilaajat taas vauhdissa?

Taidan sitten itse ajatella liian kapeasti kun en meinaa löytää olennaisia virheitä.

Siis onko jutun vihreet siinä että Koskenkorva onkin todellisuudessa niin kuin etiketissä mainitaan 0,38 vahvuista kun alkuperäinen haastateltava on puhunut 0,40 vahvuisesta seoksesta tahi yhdisteestä. Muita mahdollisia virheiden lähteitä kaiketi voivat olla se ettei haastateltava kyennyt ottamaan alkoholin ja veden seoksen tiivistymistä huomioon...Lukijan vastine haastateltavan läträyksiin taas taisi sikäli mennä metsään koska laboratorion johtaja vahvisti sen että kossupullon kyljessä puhutaan tilavuusprosenteista eikä missään nimestä mistään normikaduntallaajille tuntemattomista mooliprosenteista..

Minulle itselleni tulee mieleen se että onkohan 80-volttinen alkoholipullo sitten 2X hinnaltaan siihen normi kossupulloon noin niin kuin suurinpiirteen? Perin harmillista kun en ole koskaan ostanut noin vahvoja juomia..Eli jos on niin eihän se mitään säästöä tuo laimennella sitä juomaa..

-

Uusimmat

Suosituimmat