Suomi, Venäjä ja äärimmäiset provosoijat ja nollat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelinpa kirjoittaa taas asiasta joka on vituttanut jo ajat sitten ja pian näemme myös teeveestä.

Eli taas, miten hemmetissä voi olla mahdollista että maamme edustajat ovat niin täysin munattomia että eivät ole hoitaneet maamme asiaa kun oikea pain in the ass, Backmann on haukkunut meitä ja tehnyt kaikkensa omalla kieroutuneella tavallaan jotta Suomalaiset olisivat Venäläisten pahimpia vihollisia. Itse olen tehnyt riittävästi työtä kumotakseni sekopään mölinät, mutta valtion tulee myös tehdä, ei näy kiinnostavan mutta omat edut näyttävät kyllä kiinnostavan. Äärimmäisen hyvin palkatut diplomaatit ovat totaalisen turha, ylimielinen menoerä, senttiäkään ei moisille nollille tule maksaa enää, mielipiteitä !?

Kommentit (5)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Vinski
Ajattelinpa kirjoittaa taas asiasta joka on vituttanut jo ajat sitten ja pian näemme myös teeveestä.

Eli taas, miten hemmetissä voi olla mahdollista että maamme edustajat ovat niin täysin munattomia että eivät ole hoitaneet maamme asiaa kun oikea pain in the ass, Backmann on haukkunut meitä ja tehnyt kaikkensa omalla kieroutuneella tavallaan jotta Suomalaiset olisivat Venäläisten pahimpia vihollisia. Itse olen tehnyt riittävästi työtä kumotakseni sekopään mölinät, mutta valtion tulee myös tehdä, ei näy kiinnostavan mutta omat edut näyttävät kyllä kiinnostavan. Äärimmäisen hyvin palkatut diplomaatit ovat totaalisen turha, ylimielinen menoerä, senttiäkään ei moisille nollille tule maksaa enää, mielipiteitä !?

Backmannin kaltaisiin kolmannen luokan hätäpaskoihin ei kannata tuhlata aikaa tai paukkuja,

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Siksi koska sananvapaus.

En usko että naapurissa yleisesti uskotaan todeksi tarinoita kuinka Suomessa kaikki venäläiset suljetaan keskityisleireille ja suomalaiset diplomaatit ryöstävät jatkuvasti venäläisiä kakaroita tänne.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27002
Liittynyt13.5.2005

Bäckmanin edesottamuksia piti alun perin käsitellä maanantain Silminnäkijässä, mutta ohjelmaa ei näytetäkään ennen vaaleja, koska sankarimme on eduskuntavaaliehdokkaana.

SILMINNÄKIJÄ:
DOSENTTI VAI DESANTTI?

YLE TV2 ma 7.3.2011 klo 22.05

"Suomi on jo maailman paras maa", vakuuttaa Suomen maabrändivaltuuskunta. Dosentti Johan Bäckmanin viesti Moskovan yliopiston auditoriossa on päinvastainen:

- Suomalainen lastensuojelu on poliittista terroria.
- Suomessa ei tarvita lapsia eikä vanhuksia vaan lihaa ja tervettä työvoimaa yrityksille.
- Luterilaisen kirkkomme ykkösteema on homoliittojen siunaus.

Yleisö taputtaa ja ortodoksipappi isä-Dimitri on ihmeissään: "Tuota en Suomesta tiennytkään, tämä on minulle shokki."

Miliisin majuritar nyökyttelee vieressä: " Ihailen Johan Bäckmania. Suomen ihmisoikeusloukkaukset ovat kauheita."

Venäjän suurimmat TV-kanavat ja nettilehdet toistavat Johan Bäckmanin totuutta miljoonayleisölle. Suomen ulkoministeriö ei miestä noteeraa - vai noteeraako sittenkin.

Oletko Suomen dosentti vai Venäjän desantti?

"En minä turvallisuuspalvelu FSB:n agentti ole. Olen vain kansalaisaktivisti."

Toimittaja Juha Granath oliJohan Bäckmanin mukana Moskovan ja Pietarin turneella.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

No tuohan tosiaan osoittautui yllätykseksi että rakas desanttimme lähti sitten ehdokkaaksi, wtf. Demokratiassahan eletään

Syy miksi aiheen kirjoitin on että kyllä äijän mölinät jonkunnäköistä huomiota naapurissa saavat. Venäläiset ystäväni ovat keskimäärin keskijohdon luokkaa ja ainoastaan loistavia ihmisiä. Siksipä tämmöinen --inhottaakin, ystävät kertovat että mies saa jonkunnäköistä kuulijakuntaa erityisesti nuorten ja köyhempien osalla, mikä saattaa osoittautua myöhemmin suureksikin ongelmaksi meille Suomalaisille.

Meillä Suomessa on vahvoja ennakkoluuloja Venäläisistä ja historiamme sen tietenkin selittää. Hemmetti itsekin olen ollut koukussa sotahistoriaamme joka muuten on kunniakkain viimeisen sadan vuoden aikana koko maapallolla, kohtuullisen vähän muuten koulussa nykyään käytetään aikaa kansallisen identiteettin kohotukseen, erikoista minä ajattelen, esim Englannissa lapset iältään 12-13v viedään aika yleisesti mm museoihin jotka nimenomaan kertovat toisesta maailmansodasta ja kansallisesta identiteetistä.

Venäjä ja Venäläiset ovat naapureitamme ja edellä mainitun kaltainen riidankylväjä voi saada yllättävän paljon harmia tavallisiin väleihin. Omat kokemukseni Venäläisistä ovat ainoastaan positiivisia, loistavia ja ystävälliisiä ihmisiä, toki toisenlaisiakin välillä näkee

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005
-:)lauri
Bäckmanin edesottamuksia piti alun perin käsitellä maanantain Silminnäkijässä, mutta ohjelmaa ei näytetäkään ennen vaaleja, koska sankarimme on eduskuntavaaliehdokkaana.

En kyllä olis äänestänyt Suomen Työväenpuoluetta muutenkaan. Vaan eikös ollut jännästi jonkinmoisia musiikkimiehiä aikaisemmin? Klassista ja silleen kulttuuria. Varoittava esimerkki. Jännä juttu tuo kulttuuri.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Uusimmat

Suosituimmat